Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ønsker deg en fin helg!

Noen planer? :)

Ha en fin helg du også! :)

Lite planer, annet enn at jeg skal en tur til eks og spille billjard idag, og kanskje se en film. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh!! :sur: jeg må starte dagen min med å vaske badegulvet ordentlig. Og jeg som gjorde det igår. :sur: Skjønner ikke hvorfor de kattene ikke kan tisse inn i kattedoen sin på natta, og ikke på gulvet. Er nesten så jeg begynner å tro at de er mørkredde på badet på natta :overrasket:

*vet nesten ikke hva jeg skal gjøre* :sukk:

Skrevet
*vet nesten ikke hva jeg skal gjøre* :sukk:

-men det vet jeg! Du må se det positive i det *hyggeligfilosofi*. Tenk så bra at kattene ikke tisset på golvteppet da- eller i senga, for den saks skyld:) Dessuten får du en herlig nyvasketlukt på badet idag også:)

(hehe jada,jada, jeg vet jeg er kvalmt hyggelig nå:P)

Hei, forresten! ;) Får håpe du våkner til rent badegulv imorgen iallefall!

:ler:

Ja, det lukter iallefall rent der inne nå :fnise: Men snakket med en venninne nettopp på msn, og skal prøve å ta av lokket for en stund, og se om ting blir bedre :) Er nok kattene som prøver å fortelle meg noe, men som jeg ikke forstår... ;)

Hei tilbake! Og :velkommen: inn i min dagbok :)

Skrevet

Jeg hadde en katt for noen år siden som nektet å gå på kattedoen hvis det var feil type sand i den. Han krevde sand som ikke var så grov. Vet ikke om det kan ha noe for seg.

Skrevet
Jeg hadde en katt for noen år siden som nektet å gå på kattedoen hvis det var feil type sand i den. Han krevde sand som ikke var så grov. Vet ikke om det kan ha noe for seg.

Tviler på at det har noe med sanden å gjøre, for har brukt samme sand de siste to årene... Men takker for innspill :)

Skrevet

Hmm.. skulle egentlig ikke gjøre noe annet enn å slappe av i dag jeg da.. Men så måtte jeg bare gjøre det, og så måtte jeg gjøre det, og ble det til at jeg gjorde det også... :sjenert:

Så nå har jeg

- tatt ut av oppvaskmaskinen

- ryddet på kjøkkenet

- sett på oppvaskmaskinen

- sett på en maskin med klær

- brettet sammen det som var på tørkestativet

- fjernet kattehår fra sofaen (klesrulle er en genial ting :-D )

- vært ute med søppelet

Ja, og så har jeg jo vasket badegulvet før i dag :ler:

Hmm.. ble visst litt husarbeid på meg idag også gitt.. :sjenert: Men deilig å kunne slappe av resten av dagen/kvelden med god samvittighet :)

Skrevet

Sitter med Mr.Lappis i fanget jeg. Ser på Tour de France og surfer rundt på nettet. Rett og slett en deilig dag. :jepp:

Skrevet

Slapper av nå jeg også. men ser ikke TdF.... Det er ikke helt min greie. Og så har jeg et par kosepuser rundt meg. Herlig lørdag :-D

Skrevet

Vet ikke om jeg kan bidra noe særlig i den tråden din. Jeg husker rett og slett ikke hva som har stått der de siste dagene... :vetikke:

Skrevet (endret)

Helt i orden Inlove :) Du tok deg iallefall bryet med å se hva som stod der :klem:

Endret av Loevinna
Skrevet

*leter opp tråden til Loevinna*

Skrevet
*leter opp tråden til Loevinna*

Fant du den? eller leter du enda? :fnise:

Skrevet

Fant den og ikke hadde jeg noe å komme med så.. :ler:

Skrevet

Æsj.. nå er jeg sulten og trøtt... :sjenert:

:Gjesp:

Tror jeg kapitulerer og finner senga jeg...

*tass tass tass*

:sove:

Skrevet

Natta Løven! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...