Loevinna Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4821 Skrevet 19. juli 2008 Ønsker deg en fin helg! Noen planer? Ha en fin helg du også! Lite planer, annet enn at jeg skal en tur til eks og spille billjard idag, og kanskje se en film.
Loevinna Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4822 Skrevet 19. juli 2008 Ååååh!! jeg må starte dagen min med å vaske badegulvet ordentlig. Og jeg som gjorde det igår. Skjønner ikke hvorfor de kattene ikke kan tisse inn i kattedoen sin på natta, og ikke på gulvet. Er nesten så jeg begynner å tro at de er mørkredde på badet på natta *vet nesten ikke hva jeg skal gjøre*
Gjest hyggelig Skrevet 19. juli 2008 #4823 Skrevet 19. juli 2008 *vet nesten ikke hva jeg skal gjøre*
Loevinna Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4824 Skrevet 19. juli 2008 *vet nesten ikke hva jeg skal gjøre* -men det vet jeg! Du må se det positive i det *hyggeligfilosofi*. Tenk så bra at kattene ikke tisset på golvteppet da- eller i senga, for den saks skyld:) Dessuten får du en herlig nyvasketlukt på badet idag også (hehe jada,jada, jeg vet jeg er kvalmt hyggelig nå) Hei, forresten! Får håpe du våkner til rent badegulv imorgen iallefall! Ja, det lukter iallefall rent der inne nå Men snakket med en venninne nettopp på msn, og skal prøve å ta av lokket for en stund, og se om ting blir bedre Er nok kattene som prøver å fortelle meg noe, men som jeg ikke forstår... Hei tilbake! Og inn i min dagbok
Sauen Shaun Skrevet 19. juli 2008 #4827 Skrevet 19. juli 2008 Jeg hadde en katt for noen år siden som nektet å gå på kattedoen hvis det var feil type sand i den. Han krevde sand som ikke var så grov. Vet ikke om det kan ha noe for seg.
Loevinna Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4828 Skrevet 19. juli 2008 Jeg hadde en katt for noen år siden som nektet å gå på kattedoen hvis det var feil type sand i den. Han krevde sand som ikke var så grov. Vet ikke om det kan ha noe for seg. Tviler på at det har noe med sanden å gjøre, for har brukt samme sand de siste to årene... Men takker for innspill
Loevinna Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4829 Skrevet 19. juli 2008 Hmm.. skulle egentlig ikke gjøre noe annet enn å slappe av i dag jeg da.. Men så måtte jeg bare gjøre det, og så måtte jeg gjøre det, og ble det til at jeg gjorde det også... Så nå har jeg - tatt ut av oppvaskmaskinen - ryddet på kjøkkenet - sett på oppvaskmaskinen - sett på en maskin med klær - brettet sammen det som var på tørkestativet - fjernet kattehår fra sofaen (klesrulle er en genial ting :-D ) - vært ute med søppelet Ja, og så har jeg jo vasket badegulvet før i dag Hmm.. ble visst litt husarbeid på meg idag også gitt.. Men deilig å kunne slappe av resten av dagen/kvelden med god samvittighet
Sauen Shaun Skrevet 19. juli 2008 #4830 Skrevet 19. juli 2008 Sitter med Mr.Lappis i fanget jeg. Ser på Tour de France og surfer rundt på nettet. Rett og slett en deilig dag.
Loevinna Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4831 Skrevet 19. juli 2008 Slapper av nå jeg også. men ser ikke TdF.... Det er ikke helt min greie. Og så har jeg et par kosepuser rundt meg. Herlig lørdag :-D
Sauen Shaun Skrevet 19. juli 2008 #4832 Skrevet 19. juli 2008 Vet ikke om jeg kan bidra noe særlig i den tråden din. Jeg husker rett og slett ikke hva som har stått der de siste dagene...
Loevinna Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4833 Skrevet 19. juli 2008 (endret) Helt i orden Inlove Du tok deg iallefall bryet med å se hva som stod der Endret 19. juli 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4835 Skrevet 19. juli 2008 *leter opp tråden til Loevinna* Fant du den? eller leter du enda?
loffen Skrevet 19. juli 2008 #4836 Skrevet 19. juli 2008 Fant den og ikke hadde jeg noe å komme med så..
Loevinna Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4838 Skrevet 19. juli 2008 Æsj.. nå er jeg sulten og trøtt... Tror jeg kapitulerer og finner senga jeg... *tass tass tass*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå