Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sovet forferdelig dårlig i natt. Lå å vridde meg i flere timer. Tror siste gangen jeg så på klokka var den i 4-5 eller 6 tiden.. Men så sovnet jeg heldigvis en eller annen gang, men bråvåknet da jeg så at klokka var 12.45 ::overrasket: så lenge har jeg vel ikke sovet på mange mange år. Kunne sikkert klart å sove litt lenger også, men fant ut det var like greit å kaste seg i dusjen for å våkne litt. Så nå sitter jeg her med en :kaffekopp: og kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer:

Sånne netter er slitsomme! Godt du fikk sovet i formiddag, da. Akkurat ferdig med frokosten selv. :)

Skrevet

Har nettopp skravlet lenge med en venninne på telefonen nå, og mer skravling blir det nok når hun kommer på besøk til meg i morgen. Blir nok koselig :) Men det betyr at jeg må få unna litt husarbeid her.... :sjenert: Med to katter i huset så blir det mye lodotter alt for fort.. :sukk:

Men først må jeg få i meg noe mat.

Skrevet (endret)

Husarbeid ja.... :sukk:

- sette på en maskin med småduker som lenge har irritert meg i skittentøyskurven...

- brette sammen håndklær fra tørkestativet

- vaske en maskin med klær

- rydde stua

- tørke støv på stua

- rydde kjøkkenet

- støvsuge stue, kjøkken, gang, soverom

- vaske badegulvet skikkelig

- tømme kattedoen

- lage middag (best å ha det på lista så jeg ikke glemmer det...)

Så får jeg se om jeg gidder å vaske over gulvene her, eller om jeg bare lar det være med støvsuging..

Men først skal jeg se om jeg har fått post idag. Hver dag uten regninger er en bra dag :jepp:

Endret av Loevinna
Skrevet

- sette på en maskin med småduker som lenge har irritert meg i skittentøyskurven...

- sette på en maskin med klær

- rydde stua

- tørke støv på stua

- rydde kjøkkenet

- tømme kattedoen

- lage middag (best å ha det på lista så jeg ikke glemmer det...)

- vanne blomster

Skrevet

Hva er middagen i dag da?

Skrevet (endret)

Det ble pannekaker og stekte pølser til :sikle:

*mett*

Endret av Loevinna
Skrevet

Blææ.. Verten min startet med banking og saging rett utenfor soverommet mitt kl 8 idag tidlig. kl 9 ble jeg lei og la meg på sofaen. klarte å stå opp kl 12, men har ikke helt klart å våkne enda.. Og jeg som må støvsuge stua og rydde litt her før jeg får besøk... :sjenert:

*lage kaffe så jeg våkner*

Skrevet

Begynner å bli flink til å sparke Løven igang jeg...

*spark*

Skrevet

:ler:

Ja, jeg vet jeg er forferdelig treg med det samme jeg står opp :sjenert:

Men nå har jeg fått laget meg :kaffekopp: , tømt kattedoen, vært ute med søpla og driver og vasker badegulvet ordentlig.. For når matmor ikke klarer å tømme kattedoen ofte nok, så tisser de små dyrene heller rett fremfor doen.... :sjenert:

Skrevet

Får fortsette å krysse av lista mi jeg da...

- sette på en maskin med klær

- rydde stua

- tørke støv på stua

- rydde kjøkkenet

- tømme kattedoen

- lage middag (bør vel kanskje lage meg middag idag også...)

- vanne blomster

- henge opp klærne jeg vasket i går

- sette på en ny maskin med klær (irriterende å måtte vaske så mange små vasker, men kan ikke kjøre alt på en gang dessverre)

Skrevet

Det er flere som er flinke her ser jeg!! :klappe:

Skrevet
Det er flere som er flinke her ser jeg!! :klappe:

Tja.. prøver.. forskjellen mellom min liste og din, er at din er for idag, og min er for i går og idag :tunge1:

Håper du får ei fin helg :klemmer:

Takk for det! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...