kamela Skrevet 16. juli 2008 #4764 Skrevet 16. juli 2008 ja, sant det Inlove. Jeg sovnet også veldig fort, helt av meg selv. Og idag har jeg litt planer om å få ryddet her.. men da er det kanskje en fordel å komme seg ut av morgenkåpa og få kledd på seg. Rydder gjerne før jeg har kledd på meg jeg - er deilig å avslutte med en dusj! God morgen - noen planer for dagen?
Loevinna Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4765 Skrevet 16. juli 2008 Natta Loevinna! I seng så tidlig? Men her var jo ingen! Vart så ufattelig kjedelig å dille her alene. Så da ble det senga gitt. Rydder gjerne før jeg har kledd på meg jeg - er deilig å avslutte med en dusj! God morgen - noen planer for dagen? det var jo ingen dum ide! Null planer for dagen! Herlig! :-D (annet enn å få rydda kjøkkenet, men jeg jobber hardt med å overse det )
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2008 #4766 Skrevet 16. juli 2008 Tenk så koselig det er når kjøkkenet er ferdig ryddet da... *sparker Løven igang*
Loevinna Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4767 Skrevet 16. juli 2008 Alltid kjekt med ryddig kjøkken. Men i dag sliter jeg med å våkne skikkelig.. Fristende å bare slenge seg flatt utover på sofaen og se tv, og kanskje døse av litt...
kamela Skrevet 16. juli 2008 #4768 Skrevet 16. juli 2008 Alltid kjekt med ryddig kjøkken. Men i dag sliter jeg med å våkne skikkelig.. Fristende å bare slenge seg flatt utover på sofaen og se tv, og kanskje døse av litt... Det er din ferie og du har ingen å ta hensyn til nå GJØR DET DU HAR LYST TIL
Annie Skrevet 16. juli 2008 #4770 Skrevet 16. juli 2008 ENig med Kamela. Kos deg og nyyyyt at du har ferie!
Loevinna Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4772 Skrevet 16. juli 2008 Kom meg aldri så langt som til liggende stilling på sofaen. Eks ringte for å høre om han kunne stikke innom litt.. og så ble jeg sittende og skravle med en venninne på msn. Og så sette jeg i gang med litt husarbeid, og så kom jeg plutselig på at jeg hadde glemt å spise idag, så nå sitter jeg og får i meg noe mat. Men nå har jeg fått - sett på en oppvaskmaskin - brettet sammen og lagt på plass det som var på tørkestativet - sett på en vaskemaskin med håndklær men tenkte å få unna mer i dag også, mens jeg har ånden over meg..
Loevinna Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4774 Skrevet 16. juli 2008 Må ikke glemme å spise! Har hatt mer enn nok i hodet idag, om jeg ikke skal gå rundt og huske på å spise også...
blåmeisa Skrevet 17. juli 2008 #4779 Skrevet 17. juli 2008 im back En liten tur innom mellom barnelatter og gulp!
Loevinna Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4780 Skrevet 17. juli 2008 Annie og loffen God morgen, Loevinna, har du det bra i dag Morn morn! Jeg tror vi har det bra idag ja im back En liten tur innom mellom barnelatter og gulp! Så hyggelig å se deg her inne igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå