Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes jeg stadig finner ting jeg burde hatt jeg... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er kjempefine begge to. Og skulle jeg velge, så ville jeg fått problemer. Men det er egentlig ikke noe problem, for lommeboka sier nei til begge to... :ler:

Skrevet

Fikk jo penger av svigers til bursdagen min. Kanskje jeg skal kjøpe meg noe i Rosendahl... :idesmil:

Skrevet
Fikk jo penger av svigers til bursdagen min. Kanskje jeg skal kjøpe meg noe i Rosendahl... :idesmil:

Ja, hvorfor ikke? Det er mye fint i Rosendahl. :jepp:

Skrevet

Jeg også... :jepp:

Skrevet

Er mye fint i Rosendahl ja. Har fått en skål i den serien av søsteren min fra tidligere. Så kanskje det blir en serie jeg kan samle ting fra :)

Skrevet

Jeg og mamma koser oss med :vin: i kveld. Og da blir jeg så herlig døsig i hele kroppen :)

:skaal:

Skrevet

Koser meg med vann jeg. Godt det også. Fikk vel nok av andre ting i går jeg skulle jeg tro... :ler:

Skrevet

:ler: hver sin gang ;)

Jeg tror egentlig at kroppen min bare har godt av å slappe av.. Kneet mitt har så smått begynt å trøble seg idag. :sur: Håper ei god natt søvn uten vekkerklokke gjør susen :)

Skrevet
:ler: hver sin gang ;)

Jeg tror egentlig at kroppen min bare har godt av å slappe av.. Kneet mitt har så smått begynt å trøble seg idag. :sur: Håper ei god natt søvn uten vekkerklokke gjør susen :)

Du bruker vel ikke vekkerklokke for å vekke kneet??? :klø:

Skrevet

Joda! Legger mobilen under kneet før jeg sovner og passer på at vibratoren er påslått! :jepp:

:fnise:

Skrevet

Og nå fikk jeg veldig lyst til å slenge en aldri så liten koffert... :fnise:

Skrevet
Sleng i vei! :skratte:

Prøver å la være. Jeg har tross alt et seriøst image å ta vare på. Koffertslenging passer ikke inn der... :riste:

Skrevet

Kanskje jeg burde rett og slett finne senga..? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...