Loevinna Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4621 Skrevet 11. juli 2008 Jeg må gjøre husarbeid i dag... Men da er en liste på sin plass... - brette sammen håndklær fra tørkestativet - sette på en maskin med sengetøy - henge opp - sette på vaskemaskin nr 2 - henge opp nr 2 - sette på vaskemaskin nr 3 - henge opp nr 3 - tømme oppvaskmaskinen - støvsuge stue, kjøkken, bad, soverom - vaske gulvene på stue, kjøkken, bad, soverom - rydde ut av noen kasser på kjøkkenet - rydde stuebordet og skifte duk der - tørke støv på stua Så får jeg se om jeg gidder gjøre mer
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #4622 Skrevet 11. juli 2008 Gidder ikke lage liste jeg. Har veldig mye som skulle vært gjort. Men jeg orker liksom ikke...
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4624 Skrevet 11. juli 2008 - brette sammen håndklær fra tørkestativet - sette på en maskin med sengetøy - henge opp - sette på vaskemaskin nr 2 - henge opp nr 2 - sette på vaskemaskin nr 3 - henge opp nr 3 - tømme oppvaskmaskinen - støvsuge stue, kjøkken, bad, soverom - vaske gulvene på stue, kjøkken, bad, soverom - rydde ut av noen kasser på kjøkkenet - rydde stuebordet og skifte duk der - tørke støv på stua - rydde på soverommet og tørke støv der
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #4627 Skrevet 11. juli 2008 Ta det når du gidder du! Takk er redd jeg må det. Har nok ikke klart å hente meg helt inn etter reising og bikkjepassing enda. Togturen tilbake til Trøndelag ble veldig slitsom. Og da å reise rett avgårde for å passe bikkje etterpå tok nok på mer enn jeg trodde.
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4628 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har jo to katter her som produserer hybelkaniner verre enn verst. Så jeg må bare støvsuge/vaske her minst en gang i uken.. Gjorde det sist på lørdag, så da gjør jeg det i dag så jeg får slappe av resten av helga sammen med mamma og søsteren min.
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4629 Skrevet 11. juli 2008 Men bare slapp av med god samvittighet du Inlove. Noen ganger må man bare prioritere å hente seg selv inn igjen
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #4630 Skrevet 11. juli 2008 Men bare slapp av med god samvittighet du Inlove. Noen ganger må man bare prioritere å hente seg selv inn igjen Problemet er at jeg ikke trives med det rotet som er her nå. Men jeg orker bare ikke gjøre noe med det...
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4632 Skrevet 11. juli 2008 Problemet er at jeg ikke trives med det rotet som er her nå. Men jeg orker bare ikke gjøre noe med det... Jeg har heller ikke sagt at du trives med det, bare at du kan drite i det
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4633 Skrevet 11. juli 2008 Da kastet vi oss rundt og rakk butikken her før den stengte kl 18. Kjekt med en liten nærbutikken bare to min unna Så i kveld så skal vi bake to sjokoladekaker til helgen
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #4634 Skrevet 11. juli 2008 Kom meg omsider i kiosken jeg. Så nå har jeg ihvertfall fått igang vaskemaskina. Også kjøpte jeg en casone som jeg nå spiser som middag. Den var faktisk veldig god.
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4635 Skrevet 11. juli 2008 Vaskemaskina ja! Der sa du no! Jeg må ta fatt i husarbeidslita mi igjen
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4636 Skrevet 11. juli 2008 - brette sammen håndklær fra tørkestativet - sette på en maskin med sengetøy - henge opp - sette på vaskemaskin nr 2 - henge opp nr 2 - sette på vaskemaskin nr 3 - henge opp nr 3 - tømme oppvaskmaskinen - støvsuge stue, kjøkken, bad, soverom - vaske gulvene på stue, kjøkken, bad, soverom - rydde ut av noen kasser på kjøkkenet - rydde stuebordet og skifte duk der - tørke støv på stua - rydde på soverommet og tørke støv der
Annie Skrevet 11. juli 2008 #4637 Skrevet 11. juli 2008 Kom meg omsider i kiosken jeg. Så nå har jeg ihvertfall fått igang vaskemaskina. Også kjøpte jeg en casone som jeg nå spiser som middag. Den var faktisk veldig god. Ny rett? Vaskemaskina ja! Der sa du no! Jeg må ta fatt i husarbeidslita mi igjen Det var da voldsomt til skrivefeil da..
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #4638 Skrevet 11. juli 2008 Ny rett? Jepp! Det er en lokal rett de selger på storkiosken her.
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #4640 Skrevet 11. juli 2008 Skjønte det var noe sånt ja.. Og godt var det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå