Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, nå er jeg stup trøtt. Tror jeg skal finne senga jeg nå.

:Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fremdeles ikke misunnelig på deg som har vært på den konserten... :sjenert:

Skrevet

Har i dag fått en lengre utredning av noen som stor omtrent helt fremme ved scenen. Der var det visst litt trøkk skjønte jeg. :ler:

Skrevet
Jeg er fremdeles ikke misunnelig på deg som har vært på den konserten... :sjenert:

Du jobber fortsatt med å prøve å overbevise deg selv ja :fnise:

Har i dag fått en lengre utredning av noen som stor omtrent helt fremme ved scenen. Der var det visst litt trøkk skjønte jeg. :ler:

Ja, der fremme var det ganske bra med liv. Men jeg klager ikke over min egen plassering. Kunne vært mye mye verre. :)

Er dritmisunnelig :sjenert:

:klem:

Skrevet
Du jobber fortsatt med å prøve å overbevise deg selv ja :fnise:

Må jo prøve så godt jeg kan... :ler:

Skrevet
Må jo prøve så godt jeg kan... :ler:

:klemmer:

Skrevet

hehe...jeg rakk jo ikke innom igjen før i dag likevel..angående det at jeg var litt rask til å spørre om konserten var bra! Men det var den altså? Har lest det i en annen dagbok også...dere er heldige! Høres småekkelt ut å bli dårlig av bassen, så bra at du kom deg fort og til og med fikk komme tilbake til der du sto!

Nå blir jeg borte noen uker, så ønsker deg en fortsatt riktig god sommer!! :klemmer:

Skrevet
hehe...jeg rakk jo ikke innom igjen før i dag likevel..angående det at jeg var litt rask til å spørre om konserten var bra! Men det var den altså? Har lest det i en annen dagbok også...dere er heldige! Høres småekkelt ut å bli dårlig av bassen, så bra at du kom deg fort og til og med fikk komme tilbake til der du sto!

Nå blir jeg borte noen uker, så ønsker deg en fortsatt riktig god sommer!! :klemmer:

Ja var kjempe bra!! Ubeskrivelig :)

Ja, jeg ble faktisk imponert over at jeg fikk komme tilbake til der jeg stod. De ville først ha meg inn i folkemengden lenger bak. Men hun dama fra hjelpekorpset som fulgte meg til vaktene, forklarte heldigvis at jeg ikke hadde telefon med meg. Og det er jo ikke så lett å finne igjen folk man reiser sammen med blandt 40 000... så synes vaktene var snille jeg :)

Skrevet

Det var bra service av vaktene ja :jepp:

Skrevet

Åh - innrømmer glatt at jeg er dritmisunnelig på den konserten!

Skrevet
Det var bra service av vaktene ja :jepp:

:jepp:

Åh - innrømmer glatt at jeg er dritmisunnelig på den konserten!

Du er nok ikke alene om det. :fnise: har blant annet en søster som fikk tilbud om billett med meg, men hun måtte jobbe.

Skrevet

Nå har jeg sett på filmen om Solan, Ludvig og Gurin med reverompa her, så den suller og går i bakgrunnen. :) Har kjøpt den til ære for mamma, for hun er så glad i han Ludvig :fnise:

Skrevet

Regnet med at konserten stod til forventningen. Synd du ble uvel da.

Kos deg videre med besøk! :)

Skrevet
Regnet med at konserten stod til forventningen. Synd du ble uvel da.

Kos deg videre med besøk! :)

Den gikk over forventning for min del. Det var jo min første konsert jeg har vært på :fnise:

Skrevet

Da var det jaggu på tide! :jepp:

Skrevet

:Gjesp:

Da vurderer jeg å finne senga.. Er trøtt og sliten av å ikke ha gjort noe som helst :ler:

Men i morgen så skal jeg til naprapaten min, og så skal jeg og mamma på shopping ;) Om det blir noen innkjøp på meg, det vet jeg ikke, men vi skal iallefall avsted å titte litt. :)

:sove:

Skrevet

Så kos å gå på shopping med moren din.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...