Loevinna Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4581 Skrevet 9. juli 2008 Nei, nå er jeg stup trøtt. Tror jeg skal finne senga jeg nå.
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2008 #4582 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er fremdeles ikke misunnelig på deg som har vært på den konserten...
Skravla Skrevet 9. juli 2008 #4583 Skrevet 9. juli 2008 Har i dag fått en lengre utredning av noen som stor omtrent helt fremme ved scenen. Der var det visst litt trøkk skjønte jeg.
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4585 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er fremdeles ikke misunnelig på deg som har vært på den konserten... Du jobber fortsatt med å prøve å overbevise deg selv ja Har i dag fått en lengre utredning av noen som stor omtrent helt fremme ved scenen. Der var det visst litt trøkk skjønte jeg. Ja, der fremme var det ganske bra med liv. Men jeg klager ikke over min egen plassering. Kunne vært mye mye verre. Er dritmisunnelig
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2008 #4586 Skrevet 9. juli 2008 Du jobber fortsatt med å prøve å overbevise deg selv ja Må jo prøve så godt jeg kan...
FrizzleSizzle Skrevet 9. juli 2008 #4588 Skrevet 9. juli 2008 hehe...jeg rakk jo ikke innom igjen før i dag likevel..angående det at jeg var litt rask til å spørre om konserten var bra! Men det var den altså? Har lest det i en annen dagbok også...dere er heldige! Høres småekkelt ut å bli dårlig av bassen, så bra at du kom deg fort og til og med fikk komme tilbake til der du sto! Nå blir jeg borte noen uker, så ønsker deg en fortsatt riktig god sommer!!
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4589 Skrevet 9. juli 2008 hehe...jeg rakk jo ikke innom igjen før i dag likevel..angående det at jeg var litt rask til å spørre om konserten var bra! Men det var den altså? Har lest det i en annen dagbok også...dere er heldige! Høres småekkelt ut å bli dårlig av bassen, så bra at du kom deg fort og til og med fikk komme tilbake til der du sto! Nå blir jeg borte noen uker, så ønsker deg en fortsatt riktig god sommer!! Ja var kjempe bra!! Ubeskrivelig Ja, jeg ble faktisk imponert over at jeg fikk komme tilbake til der jeg stod. De ville først ha meg inn i folkemengden lenger bak. Men hun dama fra hjelpekorpset som fulgte meg til vaktene, forklarte heldigvis at jeg ikke hadde telefon med meg. Og det er jo ikke så lett å finne igjen folk man reiser sammen med blandt 40 000... så synes vaktene var snille jeg
Kayli Skrevet 9. juli 2008 #4591 Skrevet 9. juli 2008 Åh - innrømmer glatt at jeg er dritmisunnelig på den konserten!
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4592 Skrevet 9. juli 2008 Det var bra service av vaktene ja Åh - innrømmer glatt at jeg er dritmisunnelig på den konserten! Du er nok ikke alene om det. har blant annet en søster som fikk tilbud om billett med meg, men hun måtte jobbe.
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4593 Skrevet 9. juli 2008 Nå har jeg sett på filmen om Solan, Ludvig og Gurin med reverompa her, så den suller og går i bakgrunnen. Har kjøpt den til ære for mamma, for hun er så glad i han Ludvig
loffen Skrevet 9. juli 2008 #4594 Skrevet 9. juli 2008 Regnet med at konserten stod til forventningen. Synd du ble uvel da. Kos deg videre med besøk!
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4595 Skrevet 9. juli 2008 Regnet med at konserten stod til forventningen. Synd du ble uvel da. Kos deg videre med besøk! Den gikk over forventning for min del. Det var jo min første konsert jeg har vært på
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4598 Skrevet 9. juli 2008 Da vurderer jeg å finne senga.. Er trøtt og sliten av å ikke ha gjort noe som helst Men i morgen så skal jeg til naprapaten min, og så skal jeg og mamma på shopping Om det blir noen innkjøp på meg, det vet jeg ikke, men vi skal iallefall avsted å titte litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå