Loevinna Skrevet 5. august 2007 Forfatter #441 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Fine pusen Du gleder deg veldig til å begynne å jobbe igjen ser jeg Huff, skjønner at det blir tungt. Synes det er helt herlig å ha noen få dager nå hvor jeg får slappet av litt før jeg begynner en helt ny hverdag i en ny by. Det går seg nok til etter noen dager, selv om jeg helst skulle gitt deg evig fri så du slapp å jobbe Gir du meg penger også, så har vi en deal Men du er nå god du Tja.. jeg både gleder meg og gruer meg til å begynne på jobb igjen.. Gleder meg til å få i gang rutinene igjen. Og så har det begynt å jobbe en ny jente på min avdeling, som er bare 1 år eldre enn meg, så blir spennende å se hvordan vi klikker sammen evt ikke klikker... Men så er jeg redd det blir bare mye slit og stress da jeg vet at min avd.leder har vært mye sykmeldt, og jeg har hørt rykter om at det kommer til å fortsette en stund til fremover.. men men.. vi får se.. min første utfordring er iallefall å ikke forsove meg på tidligvakten min i morgen Endret 5. august 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. august 2007 #442 Del Skrevet 5. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. august 2007 Forfatter #443 Del Skrevet 5. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 5. august 2007 #444 Del Skrevet 5. august 2007 Gir du meg penger også, så har vi en deal Men du er nå god du Tja.. jeg både gleder meg og gruer meg til å begynne på jobb igjen.. Gleder meg til å få i gang rutinene igjen. Og så har det begynt å jobbe en ny jente på min avdeling, som er bare 1 år eldre enn meg, så blir spennende å se hvordan vi klikker sammen evt ikke klikker... Men så er jeg redd det blir bare mye slit og stress da jeg vet at min avd.leder har vært mye sykmeldt, og jeg har hørt rykter om at det kommer til å fortsette en stund til fremover.. men men.. vi får se.. min første utfordring er iallefall å ikke forsove meg på tidligvakten min i morgen Du kan ha deltidsjobb på bordellet? Det er bare å vente og se det, men skjønner at det er noe du er usikker på. Men hvis begge to går inn i det med et åpent sinn og legger godviljen til bør det jo gå tålelig bra? Med mindre det er totale motsetninger da, som barker sammen :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. august 2007 Forfatter #445 Del Skrevet 5. august 2007 Som sagt, så er jeg veldig spent på å se hvordan vi går sammen.. Det hadde jo vært hyggelig å hatt noen på min egen alder som jeg kunne omgåes med... Så jeg må jo innrømme at jeg har et lite håp om at ting går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. august 2007 Forfatter #446 Del Skrevet 5. august 2007 Deltidsjobb på bordellet ja... lure på hva min samboer vil si til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. august 2007 #447 Del Skrevet 5. august 2007 :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. august 2007 Forfatter #448 Del Skrevet 5. august 2007 :snø: Snør du bort?! Det er jo sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. august 2007 #449 Del Skrevet 5. august 2007 Måtte bare fikse litt snø her inne til all julepynten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. august 2007 Forfatter #450 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg gleder meg til jul!! I år blir det første gangen jeg og Kenneth skal arrangere jul her hos oss, og familien hans blir samlet her. Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. august 2007 #451 Del Skrevet 5. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. august 2007 Forfatter #452 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) *skulle egentlig hatt en smiley hvor nissen overfaller nissekona Endret 5. august 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. august 2007 #453 Del Skrevet 5. august 2007 *eventuelt med bittesmå nisseluer på beina* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. august 2007 Forfatter #454 Del Skrevet 5. august 2007 *eventuelt med bittesmå nisseluer på beina* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. august 2007 #455 Del Skrevet 5. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. august 2007 Forfatter #456 Del Skrevet 5. august 2007 Nei, jeg får vel gå å finne senga og prøve å sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. august 2007 #457 Del Skrevet 5. august 2007 natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 6. august 2007 #458 Del Skrevet 6. august 2007 Overlevd dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. august 2007 Forfatter #459 Del Skrevet 6. august 2007 Overlevd dagen? Ja, har hatt en super dag med mye Er bare litt trøtt nå Fikk forresten et veldig godt inntrykk at hun nye jeg skal jobbe sammen med. Så tror nok det at vi kommer til å ha det hyggelig sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. august 2007 Forfatter #460 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Ah! I kveld har vi vært flinke her. Hele familien gikk tur rundt Songsvann, en fin gåtur på ca 3,5 km Og det er jo så absolutt bedre enn ingenting Så nå skal jeg tusle i dusjen og slappe av. Endret 6. august 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå