Loevinna Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4561 Skrevet 7. juli 2008 Håper du fikk sove godt! Har sovet kjempe godt jeg
Loevinna Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4563 Skrevet 7. juli 2008 Oppe lengre enn meg?? :dåne: en gang må vel være den første
Loevinna Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4564 Skrevet 7. juli 2008 Da har vi vært ute og tuslet litt vi. Gikk bort på et lite senter som visst var bare 15 min å gå til. Så fikk vi handlet litt, og ikke minst beveget på kroppen. Gjorde godt for bekkenet mitt innbiller jeg meg. Idag skal min kjære bror hjelpe meg å få flyttet en sjenk ifra min eks og bort til meg. Så får jeg endelig litt mer orden i sakene mine her.
Loevinna Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4566 Skrevet 7. juli 2008 Tror ikke det blir noen vane.. Tvilsomt
Skravla Skrevet 7. juli 2008 #4568 Skrevet 7. juli 2008 Var konserten bra? Er ikke det i morgen da? :klø:
Loevinna Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4569 Skrevet 7. juli 2008 Var konserten bra? Spør meg i morga kveld Er ikke det i morgen da? :klø: bra noen følger med
Skravla Skrevet 7. juli 2008 #4570 Skrevet 7. juli 2008 Spør meg i morga kveld bra noen følger med Mente du skulle på konsert nr 2 skjønner du. Har kjente der i kveld. Men treffer ikke dem før onsdag.
Loevinna Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4572 Skrevet 8. juli 2008 (endret) :hoppe: :juhu: Jeg skal på Bruce Springsteen :juhu: konsert i kveld!!! :hoppe: Endret 8. juli 2008 av Loevinna
Gjest marihan Skrevet 8. juli 2008 #4573 Skrevet 8. juli 2008 Å, så morsomt!! :-D Har lest i mange aviser om hvor bra den var..
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2008 #4574 Skrevet 8. juli 2008 erikkemisunneligerikkemisunneligerikkemisunneligerikkemisunnelig
Loevinna Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4575 Skrevet 8. juli 2008 Å, så morsomt!! :-D Har lest i mange aviser om hvor bra den var.. Kjenner noen som var der i går, og fikk beskjed om at vi bare kunne glede oss. erikkemisunneligerikkemisunneligerikkemisunneligerikkemisunnelig Det er jo bra det da
Loevinna Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4578 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har bare en ting å si...: WWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For en konsert! Storkoset meg virkelig! :juhu: Vi stod ca 40 meter ifra scenen, nesten midt på. Men jeg ble dessverre ordentlig uvel av bassen.. Det var så gale at jeg begynte å bli bekymret for hjertet mitt.. bassen "sette seg" i brystkassa på meg, så jeg ble kvalm, begynte å kaldsvette og holdt på å svime av. Men noen vakter hjalp meg bak til der hjelpekorpset holdt til. Så jeg fikk meg noe vann og fikk slappe av litt. Utnyttet muligheten til å gå på do gjorde jeg også. Og jaggu fikk jeg ikke lov å gå tilbake til der jeg stod også etterpå!! En time senere ble jeg litt uvel igjen, men da klarte jeg å slappe av og komme meg over det selv. Meeen... Hele konserten var verdt det!! Og snille mammaen min lager karbonadesmørbrød til oss nå da vi kom hjem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå