FrizzleSizzle Skrevet 5. juli 2008 #4542 Skrevet 5. juli 2008 Høres trygt ut med storebror på konsert! Hvis du aldri har vært på det før, har du en stor opplevelse i vente!
kamela Skrevet 5. juli 2008 #4543 Skrevet 5. juli 2008 Håpere dere er godt installert hjemme hos deg nå!
Loevinna Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #4544 Skrevet 5. juli 2008 *misunnelig på konsert* Skjønner godt at du synes det er greit å ha med følge - jeg ville aldri gått på noe sånt alene. Skal på Iron Maiden konsert om et par uker! Vi blir en liten gjeng som skal av sted. Meg, bror min, eksen min, en felles venninne av oss og en venninne av eksen. Blir sikkert hyggelig, og nå er det jo meldt bedre vær og greier. Iron Maiden konsert blir sikkert bra det. Ikke helt min type musikk, men hver sin smak Flyr eller kjører dere? Vi busset Og hadde faktisk gode seter, puter og pledd Men det var vanvittig langtekkelig de 10 timene det tok, og jeg fikk bare ikke sove God tur! Takk for det! *venter* Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Håper turen gikk greit! Den gikk helt fint! Høres trygt ut med storebror på konsert! Hvis du aldri har vært på det før, har du en stor opplevelse i vente! Vi satser på det! Håpere dere er godt installert hjemme hos deg nå! Jada, var hjemme i 9-tiden i dag. så har støvsuget leiligheten og sovet. Skal finne meg litt mat nå, så skal jeg vaske gulvene i leiligheten, og så må jeg vel etterhvert lage middag.
Loevinna Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #4545 Skrevet 5. juli 2008 Var kjempe herlig å se pusejentene mine igjen!!! :rødme: Og vi har koset maaaaasse idag!
Loevinna Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #4549 Skrevet 5. juli 2008 Takk for det kamela! Jeg har jo vært borte så lenge nå atte...
Loevinna Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #4550 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Idag har jeg - støvsuget begge soverommene, badet, gangen og kjøkkenet - tørket over gulvet på stua med swiffer - vasket gulvene på stua, kjøkken, begge soverommene, gangen og badet. - tømt oppvaskmaskina (mamma hjalp meg ) - vasket en maskin med kle og hengt opp - laget klar en ny maskin med klær til i morgen - skiftet på senga mi - laget middag Jeg laget skikkelig god middag idag, om jeg får skryte av meg selv. Stekte tynne skiver med bankebiff og hadde bearnesaus og slike runde pomme frites kuler (husker aldri hva de heter..) . Var kjempe godt! Og nå sløver vi alle sammen her i sofaen, jeg-mamma-og begge pusejentene mine. Men bekkenet mitt er helt fucka for å si det rett ut. Høyre hofte er helt jævlig. Klarer nesten ikke skifte stilling i sofaen en gang. En busstur, og jeg er helt ødelagt. Det er så irriterendes! Tror jeg må ta en av mine sterke tabletter i kveld, men da kommer morgendagen til å bli tung.. Endret 5. juli 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4552 Skrevet 6. juli 2008 Tok en sterk tablett i går kveld, og det hjalp å sove og få slappe av skikkelig. Så er mye bedre i dag, heldigvis Og om noen timer kommer bror min på besøk!
Loevinna Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4553 Skrevet 6. juli 2008 Da har jeg koblet til dvd-opptakeren min, og innstallert programmer og fikset og styret på. Helt alene!!!!!! :juhu: Skulle egentlig få bror min til å hjelpe meg når han kommer, men tenkte "nei, søren heller! det der skal jeg klare selv!" Er så stolt over meg selv!!! :-D Og fikk masse skryt av mammaen min som synes jeg er tøff som klarer alt dette på egen hånd! Men det er alle utfordringene man klarer selv, man vokser på
Loevinna Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4557 Skrevet 6. juli 2008 Ligger i senga og tar meg en liten oppdateringsrunde før jeg skal sove. Og for en gang skyld så har jeg åpe vinduet på soverommet. Og så klart kommer den ene katten inn med en tusenbein som hun vil leke med. Gjett om det dyret gikk fort i do og vinduet ble lukket!!
Loevinna Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4558 Skrevet 6. juli 2008 Nei, nå ble jeg skikkelig sigen. Kom meg ikke igjennom hele oppdateringsrunden som jeg hadde tenkt, men får ta det igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå