Loevinna Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4524 Skrevet 3. juli 2008 I kveld blir det grillings her! Elsker å grille!! Og hos meg blir det gjort alt for sjeldent.
Loevinna Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4526 Skrevet 3. juli 2008 I kveld har vi vært på grava til pappa og vannet blomster og klippet bort litt gress. Jeg klarer bare ikke fatte det... :icon_neutral:
Loevinna Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4529 Skrevet 3. juli 2008 Går det bra med dere? Ja, det går jo bra med oss egentlig. Trur det er mamma som merker tomheta her mest. Så har vært godt for ho å hatt masse folk på besøk som har laget liv i huset.
kamela Skrevet 3. juli 2008 #4530 Skrevet 3. juli 2008 Blir sikkert fint for henne å være med deg hjem en tur også og komme litt bort.
Loevinna Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4531 Skrevet 3. juli 2008 Blir sikkert fint for henne å være med deg hjem en tur også og komme litt bort. Jeg satser på det! Og så kommer bror min på besøk fra søndag til onsdag. Og neste helg kommer søsteren min en tur nedom et par dager, tror jeg.. Og vips, så er alle borte og jeg sitter igjen alene.. Lurer på hvordan det vil bli... Og da har jeg to uker på meg før jeg skal begynne å jobbe igjen.
Loevinna Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4533 Skrevet 4. juli 2008 I kveld reiser jeg nedover til Østlandet igjen. Gleder meg skikkelig til å se pusejentene mine igjen!! Har vært borte fra de i to uker. De har nok ikke lidd noen nød, for de har koset seg inne hos naboen min. Har fått mms bilder av at de ligger rundtomkring og koser seg. Men skal bli godt å kose med de igjen selv Men nå er det ikke så sterk sol ute, så tenker jeg skal sette meg ut og lese litt. Så får jeg ta pakkingen litt senere Alltid lettere å pakke med seg tingene sine hjemover igjen, enn å pakke til en ferie. Tirsdag skal jeg forresten på Bruce Springsteen konsert. Har aldri vært på konsert før, så vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg egentlig.. Det er jo meldt regn og konserten er utendørs. Det høres sikkert litt barnslig ut, men jeg er glad jeg skal ha med meg storebror min på konserten Da føles det ikke såååå skummelt ut
Annie Skrevet 4. juli 2008 #4534 Skrevet 4. juli 2008 Syns ikke det høres rart ut i det hele tatt! God tur hjemover
Loevinna Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4535 Skrevet 4. juli 2008 Syns ikke det høres rart ut i det hele tatt! God tur hjemover Takk for det!
Loevinna Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4536 Skrevet 4. juli 2008 Da har jeg fått pakket det meste av tingene mine ned i kofferten. Men har ikke prøvd å lukke den enda... Har litt småplukk igjen som toalettsaker, pc og slikt, men har jo noen timer igjen før vi reiser Nå skal jeg snart begynne å lage middag her. Vi har rester etter en middag med potetball, så det skal jeg steke opp. Og så skal søstra mi prøve å kjøpt jordbær med seg hjem etter jobb, så forhåpentligvis så blir det jordbær til dessert
kamela Skrevet 4. juli 2008 #4537 Skrevet 4. juli 2008 Tirsdag skal jeg forresten på Bruce Springsteen konsert. Har aldri vært på konsert før, så vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg egentlig.. Det er jo meldt regn og konserten er utendørs. Det høres sikkert litt barnslig ut, men jeg er glad jeg skal ha med meg storebror min på konserten Da føles det ikke såååå skummelt ut *misunnelig på konsert* Skjønner godt at du synes det er greit å ha med følge - jeg ville aldri gått på noe sånt alene. Skal på Iron Maiden konsert om et par uker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå