Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:sol: LENGE hørtes ut som en god plan!! :)
Skrevet

I kveld blir det grillings her! :sikle: Elsker å grille!! Og hos meg blir det gjort alt for sjeldent.

Skrevet

I kveld har vi vært på grava til pappa og vannet blomster og klippet bort litt gress. Jeg klarer bare ikke fatte det... :riste: :icon_neutral:

Skrevet
:klemmer:

:klem:

:klemmer:

Går det bra med dere?

:klem:

Ja, det går jo bra med oss egentlig. Trur det er mamma som merker tomheta her mest. Så har vært godt for ho å hatt masse folk på besøk som har laget liv i huset.

Skrevet

Blir sikkert fint for henne å være med deg hjem en tur også og komme litt bort.

Skrevet
Blir sikkert fint for henne å være med deg hjem en tur også og komme litt bort.

Jeg satser på det! :jepp: Og så kommer bror min på besøk fra søndag til onsdag. Og neste helg kommer søsteren min en tur nedom et par dager, tror jeg.. Og vips, så er alle borte og jeg sitter igjen alene.. Lurer på hvordan det vil bli... :sjenert: Og da har jeg to uker på meg før jeg skal begynne å jobbe igjen.

Skrevet

Nei, nå tusler jeg i seng. :Gjesp:

:vinke:

:sove:

Skrevet

I kveld reiser jeg nedover til Østlandet igjen. Gleder meg skikkelig til å se pusejentene mine igjen!! :hoppe: Har vært borte fra de i to uker. De har nok ikke lidd noen nød, for de har koset seg inne hos naboen min. Har fått mms bilder av at de ligger rundtomkring og koser seg. Men skal bli godt å kose med de igjen selv ;)

Men nå er det ikke så sterk sol ute, så tenker jeg skal sette meg ut og lese litt. Så får jeg ta pakkingen litt senere :) Alltid lettere å pakke med seg tingene sine hjemover igjen, enn å pakke til en ferie.

Tirsdag skal jeg forresten på Bruce Springsteen konsert. Har aldri vært på konsert før, så vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg egentlig.. Det er jo meldt regn og konserten er utendørs. Det høres sikkert litt barnslig ut, men jeg er glad jeg skal ha med meg storebror min på konserten :fnise: Da føles det ikke såååå skummelt ut ;)

Skrevet

Syns ikke det høres rart ut i det hele tatt! God tur hjemover :klem:

Skrevet
Syns ikke det høres rart ut i det hele tatt! God tur hjemover :klem:

Takk for det! :klemmer:

Skrevet

Da har jeg fått pakket det meste av tingene mine ned i kofferten. Men har ikke prøvd å lukke den enda... :sjenert: Har litt småplukk igjen som toalettsaker, pc og slikt, men har jo noen timer igjen før vi reiser :)

Nå skal jeg snart begynne å lage middag her. Vi har rester etter en middag med potetball, så det skal jeg steke opp. Og så skal søstra mi prøve å kjøpt jordbær med seg hjem etter jobb, så forhåpentligvis så blir det jordbær til dessert :)

Skrevet
Tirsdag skal jeg forresten på Bruce Springsteen konsert. Har aldri vært på konsert før, så vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg egentlig.. Det er jo meldt regn og konserten er utendørs. Det høres sikkert litt barnslig ut, men jeg er glad jeg skal ha med meg storebror min på konserten :fnise: Da føles det ikke såååå skummelt ut ;)

*misunnelig på konsert*

Skjønner godt at du synes det er greit å ha med følge - jeg ville aldri gått på noe sånt alene.

Skal på Iron Maiden konsert om et par uker!

Skrevet

God tur! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...