Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så flink du er til å shoppe!

En ting er å shoppe, en annen ting er å faktisk bruke det jeg shopper... :sjenert:

Skrevet

Har faktisk slått til med shopping i ferien jeg også. :dåne:

Hittil har det blitt:

en kjole

to par sokker

et sjal

to t-skjorter

veske

handlenett

en dvd (gave til Skravla)

Skrevet
En ting er å shoppe, en annen ting er å faktisk bruke det jeg shopper... :sjenert:

Voice of reason...

har ikke shoppa noe i sommer, jeg, men det kommer!

Skrevet

Halloooooo :vinke: Er alt bra til med deg? Har ikke vært her på aldri så lenge, så nå måtte jeg inn på KG igjen ;) Måtte rett og slett ta en liten pause fra både det ene og det andre, men kommer sterkere tilbake :)

Skrevet
Halloooooo :vinke: Er alt bra til med deg? Har ikke vært her på aldri så lenge, så nå måtte jeg inn på KG igjen ;) Måtte rett og slett ta en liten pause fra både det ene og det andre, men kommer sterkere tilbake :)

Alt står bare bra til her med meg :) Nyter ferien, og nå er det til og med kommet sol og varme til Vestlandet ;)

Det er alltid deilig med en pause fra alt og ingenting, for så å komme tilbake. Det gjør jeg titt og ofte. :klem:

Skrevet

Idag er det endelig sol og varmt vær, og hva gjør jeg? Jo, sitter inne og koper.. Men nå skal jeg skifte til shorts og sette meg ut i sola med en bok jeg holder på å lese. Se om jeg får noe farge :)

Skrevet

Det hørtes deilig ut, det skal jeg også gjøre når jeg kommer hjem :)

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Nå er det absolutt på tide at jeg prøver meg på en dagbok runde. Ikke ofte jeg gjør det, dessverre. Lover meg selv hele tiden at jeg skal skjerpe meg, men sklir allikevel ut.

Nyt sommeren mens den er her. Før vi ved ordet av det, så er det høst, surt og kald. Selv om høsten kan også være veldig fin.

Ha fortsatt en nydelig dag :klem:!

Skrevet
Det hørtes deilig ut, det skal jeg også gjøre når jeg kommer hjem :)

Det ble så vart at jeg orket ikke sitte der så himla lenge.. Ble litt gående ut og inn, for det ble litt for varmt for meg. Men deilig var det :)

Nå er det absolutt på tide at jeg prøver meg på en dagbok runde. Ikke ofte jeg gjør det, dessverre. Lover meg selv hele tiden at jeg skal skjerpe meg, men sklir allikevel ut.

Nyt sommeren mens den er her. Før vi ved ordet av det, så er det høst, surt og kald. Selv om høsten kan også være veldig fin.

Ha fortsatt en nydelig dag :klem:!

Jeg er ikke flink til dagbokrundene nå i ferien, men jeg kommer sterkere tilbake ;)

Synes alle årstidene har sin sjarm jeg. Så lengter like mye til høst og vinter på sommeren, som jeg savner sommeren på vinteren :)

:klem:

Skrevet (endret)

Da reiste min bror, svigerinna mi og nevøen min hjemover. har vært kjempe koselig å vært her hos mamma alle sammen. Så er litt tomt her nå når de har reist. Skjønner de heller vil reise om kvelden enn på dagen med over 26 grader og med en baby i bilen.

:sukk:

Savner nevøen min allerede.. etter 15 min... :sjenert:

:trist:

Endret av Loevinna
Skrevet
Jeg har forresten avbestillt alle hovedbøker for sommeren i bokklubbene jeg er med i. Veldig lurt! :jepp:

Det hadde sikkert vært lurt for flere :sjenert: - lå et par bøker og ventet på meg . . . . .

Skjønner at du savner lille nevø, blir sikkert ikke så lenge til du ser han igjen :klem:

Skrevet

Skjønner godt at du savner nevøen din ja :klemmer:

Skrevet

Lurer på hva jeg skal få ut av dagen idag jeg. Stod ikke opp før 11.30 idag, og eneste jeg har gjort hittil er å drikke :kaffekopp: og spist frukost. Kanskje skal jeg begynne på en ny bok og sette meg ut i sola, men der er det så varmt at jeg klarer ikke sitte der lenge om gangen.

Ellers så skal jeg være med moren min og stelle litt på graven til pappa. Eller det blir i dag eller i morgen. Det blir godt og vondt på samme tid. Gikk forbi graven før i uka, men klarer ikke helt å forholde meg til at det er pappa som ligger der. Det er bare merkelig hele greia synes jeg. Rart å tenke på at jeg aldri skal få se han igjen, eller høre stemmen hans...

Skrevet

Når faren min døde skulle urnen settes på et annet sted, og det skjedde flere måneder senere, så jeg har ikke noe spesielt forhold til gravstedet hans.

Skrevet

:vinke: Er ikke så aktiv i dagbøkene om dagen jeg heller...

Kos deg :klem:

Skrevet

Når faren min døde skulle urnen settes på et annet sted, og det skjedde flere måneder senere, så jeg har ikke noe spesielt forhold til gravstedet hans.

Jeg var jo med å bar kisten til gravstedet, så jeg vet jo at han ligger der.. Men jeg klarer ikke forholde meg til at han ligger i en grav. For meg så er han med meg og familien min hele tiden, på en måte. Vanskelig å forklare, men det føles ut som han er rundt oss hele tiden, selv om han er borte.

:vinke: Er ikke så aktiv i dagbøkene om dagen jeg heller...

Kos deg :klem:

Jeg har sånn halvveis tatt ferie fra dagbøkene for tiden jeg. Det viktigste står i bloggene, men er ikke alt der jeg har fått med meg heller.

Men vi kommer nok sterkere tilbake når regnet kommer tilbake ;)

:klem.

Skrevet

Jaja.. etter 20 min i sola så er jeg svett og dritt lei :ler: Og det blir man jo ikke brun av. Men får heller ta solingen i små etapper :fnise:

Skrevet (endret)
Jeg har sånn halvveis tatt ferie fra dagbøkene for tiden jeg. Det viktigste står i bloggene, men er ikke alt der jeg har fått med meg heller.

Men vi kommer nok sterkere tilbake når regnet kommer tilbake ;)

:klem.

I så fall håper jeg det blir en stund til!

Endret av kamela

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...