Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så koselig å høre :) Jeg vil også være barnevakt!!

Har du noen planer for ferien, eller skal du bare slappe av?

Nå skal jeg være hos bror min frem til tirsdag eller onsdag. Så reiser til oppover til mamma, med et overnattingstopp hos en onkel av oss en natt. :) Og jeg blir hos mamma i ca 1,5 uke, før jeg tar med meg mamma østover for allefall 1 uke :) Resten av ferien skal jeg bare slappe av der nede hos meg selv. Så skal bli mye avslapping denne ferien, men det tror jeg at jeg trenger :)

Søte lilegutten. :hjerter_rundt:

Kjempe søt!!! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan skrive under på at det er herlig å være tante ja... :rødme:

Skrevet

Hva gjør du med kattene når du er borte så lenge?

Skrevet
Jeg kan skrive under på at det er herlig å være tante ja... :rødme:

:jepp: kjempe herlig!

Hva gjør du med kattene når du er borte så lenge?

Hun andre hybelleieren som bor vegg i vegg med meg ble hoppende glad da jeg spurte om hun ville se etter de. Hun elsker katter, men har ikke noen selv. Så håper pusejentene mine får masse kos med henne, og at de har det bra... :sjenert:

Skrevet

Jeg håper iallefall det. Det er jo snakk om babyane mine :ler:

Skrevet

Idag har en venninne av meg blitt mamma til ei stor jente!!! :juhu:

Gleder meg til å få se ungen hennes! Men så klart så skal jeg jo vente med å trappe opp på besøk til mammaen er klar for det ;)

Gjest marihan
Skrevet

Så morsomt med baby! To av mine venninner hjemme er gravide, og har termin en gang i sommer. Håper det er når jeg er hjemme :hoppe:

Håper du koser deg med ferie :klem:

Skrevet

Idag setter vi kursen hjemover til mamma :) Alltid godt å komme hjem til henne.. :)

:vinke:

Skrevet

Jeg må innrømme en liten ting, og det er at jeg er så smått lei av kg om dagen... :sjenert: Jeg er innom og ser i min egen dagbok og blogg, og en og annen dagbok.. men sjelden jeg skriver no for tiden. Men jeg er jo på ferie, og føler at det er godt med ferie fra kg også. Jeg kommer uansett sterkere tilbake etterhvert. Jeg har det bare bra, og nyter å være sammen med familien min :)

Skrevet

Det er lov å bli lei.

Kos deg med familien du. :klemmer: Vi er her når ferien er over også.

Skrevet

Det er i grunnen naturlig å bli lei sånne ting som KG når det er ferie. Er litt sånn jeg også...

Ha en god tur hjemover til mammaen din og nyt feriedagene :)

Skrevet

Da har jeg vært på shopping :dåne: dagens fangst ble

- to lette gensertopper

- sandaler (endelig klarte jeg å kjøpe meg sko!! :hoppe: Og ble kjempe fornøyde med de!)

- dusjsåper

- helt enkle og billige flipp-flapper

- 2 vesker (en til jobb og en liten til litt mer finere bruk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...