Loevinna Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4463 Skrevet 19. juni 2008 Håper du får en knallfin ferie!! Det håper jeg også! Er det i dag du reiser? :klø: om litt over 1 time! Men slapp av, jeg skal ha med meg frøken Lappeline Dere blir nok ikke kvitt meg så lett nei
Loevinna Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4466 Skrevet 19. juni 2008 Det er bra! God tur! Takk for det! God tur :-D Takker og bukker
Loevinna Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4467 Skrevet 19. juni 2008 - betale regninger - brette sammen klær fra tørkestativet - henge opp klærne som ligger i vaskemaskinen - pakke Det som ikke er pakket nå får bare ligge igjen :gjeiper: - Huske mobillader!!! - rydde kjøleskapet - rydde kjøkkenbenken - rydde stuebordet og sofaen (rart at det er der rotet samler seg ) - returnere klær til ellos - tømme kattedoen - hente mikrobølgeovnen min på elkjøp - kjøpe meg pc-veske - pakket inn en veldig forsinket bursdagsgave til min bror - velge ut noen bøker jeg skal ha med - pakke ned kamera + ladekabelen Nå har jeg bare på oppvaskmaskinen, og når den er ferdig så drar jeg!
Loevinna Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4468 Skrevet 19. juni 2008 da pakker jeg ned pc'en min, og så drar jeg om veldig kort tid.
Loevinna Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4471 Skrevet 20. juni 2008 Håper du koser deg Jeg storkoser meg!! :-D -------- Ja, så lenge klarte jeg å holde meg borte fra kg Lille gullungen her kjente tanta si igjen med en gang, og lyste opp i et stor smil!! :rødme: Og bablet i vei som en foss. :-D Akkurat nå ligger han å sover, og vi skal snart kjøre avsted til hotellet. Er deilig å ha kommet seg bort, selv om det ikke akkurat har gått opp for meg at jeg har ferie. Men den tid kommer nok. :-D
Kayli Skrevet 20. juni 2008 #4474 Skrevet 20. juni 2008 Kos deg på ferie! Jeg blir borte et par uker selv nå, men kanskje jeg også skal ta med PC'n? :klø: Får se om det blir plass...
Loevinna Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4478 Skrevet 22. juni 2008 Så koselig at dere holder liv i dagboken min selv om jeg ikke er her :-D Da har jeg vært barnevakt i helgen, og for en kosejobb! Jeg og min nevø har bare koset oss, og han er bare den snilleste ungen jeg har vært bort i. Han sover når han "skal", og er stort sett bare blid og grei. Så klart han måtte sutre litt når tanta ikke klarte å skjønne at han ville ha en tørr bleie, men det er jo helt forståelig Jeg er bare helt sånn :rødme: rundt min lille nevø jeg. For en herlig følelse det er å være tante!! :juhu:
Gjest marihan Skrevet 22. juni 2008 #4479 Skrevet 22. juni 2008 Så koselig å høre Jeg vil også være barnevakt!! Har du noen planer for ferien, eller skal du bare slappe av?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå