Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2008 #4441 Skrevet 18. juni 2008 Du er en vingle til å bestemme deg. Bare jeg får kjøpt reiseveske til ham, så skal han få bli med...
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4442 Skrevet 18. juni 2008 Tror jeg er med i åtte klubber jeg... Men Mr.Lappis blir med på ferie, så da kan jeg avbestille etterhvert... Vurderer å melde meg inn i flere jeg også... Sier aldri nei takk til gratis bøker Og jeg skal også ha med meg frøken Lappeline, men synes det var greit å avbestille nå mens jeg husket det Bare jeg får kjøpt reiseveske til ham, så skal han få bli med... Skal kjøpe reiseveske til frøkena mi i morgen
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4444 Skrevet 18. juni 2008 - betale regninger - brette sammen klær fra tørkestativet - henge opp klærne som ligger i vaskemaskinen - pakke Mangler noe av det som henger på stativet til tørk + toalettsaker og div - Huske mobillader!!! - rydde kjøleskapet - rydde kjøkkenbenken - rydde stuebordet og sofaen (rart at det er der rotet samler seg ) - returnere klær til ellos Har laget klar pakken, sender den i morgen - tømme kattedoen - hente mikrobølgeovnen min på elkjøp - kjøpe meg pc-veske - pakket inn en veldig forsinket bursdagsgave til min bror Og før jeg legger meg skal jeg - begynne å pakke toalettsaker - velge ut noen bøker jeg skal ha med - pakke ned kamera + ladekabelen
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2008 #4446 Skrevet 18. juni 2008 Ser da ut som du får gjort litt nå. Lista ser ikke så ille ut lenger...
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4447 Skrevet 18. juni 2008 Det går sakte men sikkert fremover
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4448 Skrevet 18. juni 2008 Jeg kjøpte meg da en vifte til å ha på soverommet her for en stund siden. Og i kveld var det ganske varmt på rommet, så tenkte å sette på viften før jeg la meg. Men nå når jeg kommer ut på soverommet, så har viften laget en veldig rar lukt der!! Om det er fordi den er helt ny eller hva det er, det vet jeg ikke. Men det lukter pyton! Håper lukta forsvinner litt til jeg skal legge meg..
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2008 #4449 Skrevet 18. juni 2008 Du har da vel en klesklype å sette på nesa...
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4450 Skrevet 18. juni 2008 Du har da vel en klesklype å sette på nesa... Eller jeg kan legge meg på den stoooore sofaen min her og sove istedet for
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2008 #4451 Skrevet 18. juni 2008 (endret) Siste fra forum: sinna 3 åring Loevinnas nye rotehule! Må si at du er flink til å skrive til å bare være tre år... Endret 18. juni 2008 av Inlove
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4452 Skrevet 18. juni 2008 Siste fra forum: sinna 3 åring Loevinnas nye rotehule! Må si at du er flink til å skrive til å bare være tre år... Åh, jeg kan mye jeg Men likte bedre den andre kombinasjonen: Loevinnas nye rotehule! er dette lov?
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4453 Skrevet 18. juni 2008 Nei, finner noe å sove på... Håper lukta er borte på soverommet nå.. Natta folkens!
loffen Skrevet 18. juni 2008 #4455 Skrevet 18. juni 2008 Natta! Vifta lukter sikkert bare fordi den er ny.
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2008 #4456 Skrevet 18. juni 2008 Neida, hun bare skylder på vifta. Det er jo hun selv som har
Annie Skrevet 19. juni 2008 #4457 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har forresten avbestillt alle hovedbøker for sommeren i bokklubbene jeg er med i. Veldig lurt! Det har jeg gjort også. Ah, det skal jeg gjør også! Er bare med i to jeg da. Er med i 8 jeg....
Skravla Skrevet 19. juni 2008 #4458 Skrevet 19. juni 2008 Det har jeg gjort også. Er med i 8 jeg.... Herregud, vet dere hvor mange dere er med i? :dåne: Jeg er med i en del jeg....
Loevinna Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4459 Skrevet 19. juni 2008 - betale regninger - brette sammen klær fra tørkestativet - henge opp klærne som ligger i vaskemaskinen - pakke Mangler noe av det som henger på stativet til tørk + toalettsaker og div - Huske mobillader!!! - rydde kjøleskapet - rydde kjøkkenbenken - rydde stuebordet og sofaen (rart at det er der rotet samler seg ) - returnere klær til ellos - tømme kattedoen - hente mikrobølgeovnen min på elkjøp - kjøpe meg pc-veske - pakket inn en veldig forsinket bursdagsgave til min bror - velge ut noen bøker jeg skal ha med - pakke ned kamera + ladekabelen
Loevinna Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4460 Skrevet 19. juni 2008 Da har jeg begynt å få reisenerver... Og fyttirakkern hvordan det regner ute!! Er ikke ofte jeg gruer meg til å fly, men kan ikke akkurat si at jeg gleder meg idag.... Holder på å steke meg en pizza, og så skal jeg bare få unna de få tingene som står igjen. Jeg har ferie!!!!!!!!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå