Loevinna Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4421 Skrevet 17. juni 2008 Ja, er veldig glad for det jeg også Inlove. Liker ikke å ta de pillene jeg har tatt i går og idag, for blir så sløv av de - de er med varseltrekant på.. Men vanlige smertestillende virker ikke, så det er bedre å være litt sløv enn å ha det vondt... Men heldigvis så trenger jeg ikke å ta de pillene mer enn noen få ganger i året.
Multi Skrevet 18. juni 2008 #4424 Skrevet 18. juni 2008 Håper du føler deg bedre etter behandlingen i dag.
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4425 Skrevet 18. juni 2008 Sov godt! Har iallefall sovet lenge... Er hjemme fra jobb idag. Håper du føler deg bedre etter behandlingen i dag. Behandlingen hjelper alltid, så ser veldig frem til den.
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4427 Skrevet 18. juni 2008 Åh! Nå er det lenge siden jeg har laget lister!! Så tror jeg trenger en liste over hva jeg må gjøre før jeg reiser på ferie... Kanskje det er like greit å få unna mesteparten FØR naprapattimen min... Er kanskje best å forverre bekkenet før timen, enn etter timen... Og logisk tenkning er kanskje ikke det beste for meg idag - betale regninger - brette sammen klær fra tørkestativet - henge opp klærne som ligger i vaskemaskinen - pakke - rydde kjøleskapet - rydde kjøkkenbenken - rydde stuebordet og sofaen (rart at det er der rotet samler seg ) - returnere klær til ellos - tømme kattedoen - hente mikrobølgeovnen min på elkjøp - kjøpe meg pc-veske Det er iallefall det jeg kommer på i farta.. Lurer på om jeg begynner å få litt dårlig tid.... :klø:
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2008 #4428 Skrevet 18. juni 2008 Ja, du begynner å få litt dårlig tid! *sparker Løven bak*
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4429 Skrevet 18. juni 2008 Ja, du begynner å få litt dårlig tid! *sparker Løven bak* Holder på å sortere noen papirer som flyter på stuebordet, og så tenkte jeg å betale noen regninger. Aldri noen kjekk jobb... Men på fredag får jeg feriepengene mine!! Og neste uke får jeg igjen på skatten :juhu:
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2008 #4430 Skrevet 18. juni 2008 Venter på en regning som skal komme i posten jeg. Og den vet jeg har forfall midt i ferien. Så jeg håper den dukker opp, slik at jeg får betalt den før jeg reiser. Hvis ikke må jeg ringe på mandag, for å få kidnr...
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4431 Skrevet 18. juni 2008 - betale regninger - brette sammen klær fra tørkestativet - henge opp klærne som ligger i vaskemaskinen - pakke - rydde kjøleskapet - rydde kjøkkenbenken - rydde stuebordet og sofaen (rart at det er der rotet samler seg ) - returnere klær til ellos - tømme kattedoen - hente mikrobølgeovnen min på elkjøp - kjøpe meg pc-veske Det er det jeg har fått gjort i dag, og ryggen min er ikke god nå... Bra det er bare 1 time til jeg skal til behandling, bare jeg ikke glemmer det
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4432 Skrevet 18. juni 2008 Og så klarte pc'en min å klikke, og ville ikke starte opp. Men jeg klarte å fikse det selv!! :juhu: *stolt* :-D
FrizzleSizzle Skrevet 18. juni 2008 #4433 Skrevet 18. juni 2008 Vel, det går utrolig fort å få unna ting når man først begynner. Er bare så tiltaaaaaak! 222 sider var litt artig, da
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4434 Skrevet 18. juni 2008 Vel, det går utrolig fort å få unna ting når man først begynner. Er bare så tiltaaaaaak! 222 sider var litt artig, da Sant det, bare man får begynt så går ting fort. Har jeg nått 222 sider alt?!?!
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4435 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har forresten avbestillt alle hovedbøker for sommeren i bokklubbene jeg er med i. Veldig lurt!
Impala Skrevet 18. juni 2008 #4436 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har forresten avbestillt alle hovedbøker for sommeren i bokklubbene jeg er med i. Veldig lurt! Det er kjempelurt
loffen Skrevet 18. juni 2008 #4437 Skrevet 18. juni 2008 Ah, det skal jeg gjør også! Er bare med i to jeg da.
Loevinna Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4438 Skrevet 18. juni 2008 Ah, det skal jeg gjør også! Er bare med i to jeg da. Er med i 3 stk jeg da...
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2008 #4439 Skrevet 18. juni 2008 Tror jeg er med i åtte klubber jeg... Men Mr.Lappis blir med på ferie, så da kan jeg avbestille etterhvert...
Skravla Skrevet 18. juni 2008 #4440 Skrevet 18. juni 2008 Tror jeg er med i åtte klubber jeg... Men Mr.Lappis blir med på ferie, så da kan jeg avbestille etterhvert... Du er en vingle til å bestemme deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå