Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blææ.. Bekkenet mitt har ikke hatt noe godt av at jeg har vært effektiv i dag.. Nå er det skikkelig trøblete og jeg har store smerter i hofta... :tristbla: Skulle egentlig ikke til naprapat igjen før den 10.juli, siden jeg har var så fin sist gang jeg var der. Men er jeg like dårlig i morgen så tror jeg at eg bare må ringe og få meg en time i løpet av uka.. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tusler jeg i seng og håper hvile hjelper på bekkenet...

:sove:

Skrevet

Off, får håper du får hvilt deg godt da.

God natt Loevinna :klemmer:

Skrevet

Dumme bekken! :kjefte: Håper det er bedre i morra :klem:

Skrevet

Håper du er bedre i dag. :klem:

Skrevet (endret)

Jeg er ikke bedre dessverre, bare verre :grine:

Men nå har jeg kommet meg hjem fra jobb, sett på en maskin med klær og sitter her med middagen. Og planene for kvelden er å bare sløve på sofaen...

Ringte naprapaten idag for å få en time, men fikk ikke før på onsdag.. :sukk:

Jaja.. jeg får heller dope med ned i løpet av kvelden om det blir behov for det... :sjenert:

Endret av Loevinna
Skrevet

Takk for det Kiwii. :klem:

---

Har ligget på sofaen og halvsovet litt nå. Bekkenet gjør mindre vondt når jeg ligger helt i ro i en behaglig stilling. Halvveis sitter i sofaen nå, men det gjør vondt. Så skal legge meg ned igjen og se om jeg får sove litt til... :sjenert:

Skrevet

Uff, så ille med bekkenet da. :kose::troest:

Du får ta det med ro så godt du kan! :klemmer:

Skrevet
Uff, så ille med bekkenet da. :kose::troest:

Du får ta det med ro så godt du kan! :klemmer:

Har ikke samvittighet til å ta det med ro.... :sjenert: Men snart er det ferie!!! :hoppe:

:klem:

Skrevet

Blææ... vasken på badet her er tett. Og jeg har jo ikke akkurat så mye peiling på slikt. Har skrudd opp vannlåsen for å se om det var mye dritt der som stengte, men det var det ikke. Ikke som jeg fikk tak i iallefall. Så måtte opp og prøve å få snakke med verten min. Han er rørlegger så har da iallefall peiling på slikt. Men han var ute akkurat da, men får se om han stikker nedom når han kommer tilbake.

Det er så flaut å spørre om hjelp til slike ting, men jeg har jo ikke peiling på slikt... :sjenert: Så får se om han kan lære meg noe, så jeg vet det til neste gang :ler:

Skrevet

Da har jeg iallefall lært hva det er jeg skal skru opp for å få renset sluken ordentlig :jepp: men verten min kommer ned igjen en gang i morgen for å skifte en pakning som ikke var tett.

Og sluket var, som jeg tenkte meg, full av hår og dritt. Og jeg måtte så sant si at jeg skal ikke ha på meg skylda for all den dritten! :fnise:

Men nå skal jeg finne senga og sve og slappe av i bekkenet. Begynner å bli litt sigen etter en pille jeg tok i sted... :sjenert: Liker ikke å proppe meg full av medisiner, men av og til så må jeg bare...

:Gjesp:

Skrevet

Håper du er litt bedre! :klem:

Skrevet
Hvordan er formen i dag? :klem:

Ikke helt bra nei... :klem:

Håper du er litt bedre! :klem:

Bare å håpe videre... :klem:

------

Idag gikk jeg fra jobb kl. 13.30, for da orket jeg ikke mer. Hadde vondt, og gikk igrunnen bare å glefset til både barn og voksne.. Da hadde jeg ikke noe å gjøre der. Tok meg en sterk muskelavslappende pille da jeg kom hjem, og har sovet fra kl 14 til 17.30. gjorde godt, men har egentlig vondt enda..

Skrevet

Stakkars jente da! En stor god bedring-hilsen fra meg også!

Skrevet
Stakkars jente da! En stor god bedring-hilsen fra meg også!

takk for det :klem:

Skrevet (endret)

Har ligget på sofaen og prøvd å få sove litt mer. Men jeg er skikkelig sløv og trøtt til å orke å følge med noe på tv, og å bli sittende på kg lenge, men jeg er ikke trøtt nok til å klare å sove igjen... :sur:

Er skikkelig fysen på noe godt i kveld.. Lurer på om jeg skal kose meg med litt youghurtis i kveld. Det er det lenge siden jeg har smakt. :sjenert;

Endret av Loevinna
Skrevet

Godt du har time til behandling i morgen da. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...