Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tror egentlig jeg har mye å :hoppe: for om dagen. Jeg må bare bli flinkere til å se det :-D

Kan hjelpe deg å :hoppe: jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal du hitover i helgen?

Skal nok mot Tyrifjorden denne gangen :)

Skrevet

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

:juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu:

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

:juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu:

Skrevet

Tusler i seng jeg. Er trøtt. fikk bare ca 45 min på sofaen før i kveld, før eksen ringte for å avlevere bilen... :sukk:

:sove:

Skrevet

Ha en god natt Loevinna!

:klem:

Skrevet
Ja, jeg blir i hovedstaden fra 24-30 juni. Også skal jeg innom Malle en liten tur, før ferden går til byen jeg bodde i før jeg flyttet hit. Dumt at du ikke er i nærheten da... :(

Å nei!! :grine:

Da kan jo ikke jeg likevel! :klaske:

Da er jeg i Spania...

Skrevet
Skal nok mot Tyrifjorden denne gangen :)

Pokker :sur:

Skrevet
Ja, jeg blir i hovedstaden fra 24-30 juni. Også skal jeg innom Malle en liten tur, før ferden går til byen jeg bodde i før jeg flyttet hit. Dumt at du ikke er i nærheten da... :(

Ja, det var dumt, men vi får ta det igjen en annen gang :):klem:

Ha en god natt Loevinna!

:klem:

Natta! Når den tid kommer for oss begge :fnise:

Pokker :sur:

:kose: Jeg får ta turen dit en annen gang vet du ;)

Skrevet
Tusler i seng jeg. Er trøtt. fikk bare ca 45 min på sofaen før i kveld, før eksen ringte for å avlevere bilen... :sukk:

:sove:

Stått opp igjen? :fnise:

Skrevet
Stått opp igjen? :fnise:

Neida, ligger i senga ;):skratte:

Skrevet

Men da skal jeg slå av pc'en og prøve å sove litt igjen... :sjenert: Greit å få litt søvn før jeg må stå opp kl. 6.30 :fnise:

:Gjesp:

Skrevet
:kose: Jeg får ta turen dit en annen gang vet du ;)

JAAA!!! :)

Skrevet (endret)

:Gjesp:

I natt skulle de drive med noe rensing av vannrør, så da skulle jeg ha vært uten vann fra kl 21 i går og til kl 6 idag. Men jeg har da ikke vann nå!!! :sur:

Så da får jeg vel bare ta tannpussen og kattevasken på jobben da.. Heldigvis så er det rolige morgener, så det går vel greit :) Og heldigivs så har jeg bil idag, så jeg trenger ikke vise mitt trøtte tryne på bussen med en hel bever i kjeften.. (det kjennes iallefall sånn ut før jeg får pusset de..) :sprettoy:

Nei, får vel tusle i vei..

Endret av Loevinna
Skrevet

Hvis jeg vet at jeg skal være uten vann noen timer, så pleier jeg alltid å fylle et par flasker med vann og sette i kjøleskapet. Man vet aldri om de klarer å bli ferdig til angitt klokkeslett.

Skrevet

Det var jo lurt. :Nikke:

Ha en fin dag Loevinna. :)

Skrevet
Hvis jeg vet at jeg skal være uten vann noen timer, så pleier jeg alltid å fylle et par flasker med vann og sette i kjøleskapet. Man vet aldri om de klarer å bli ferdig til angitt klokkeslett.

Det gikk jo helt greit å pusse tennene på jobb, for var en rolig morgen. :)

Det var jo lurt. :Nikke:

Ha en fin dag Loevinna. :)

Takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...