Annie Skrevet 8. juni 2008 #4261 Skrevet 8. juni 2008 Har potetgull i skapet. Har jeg det lenge tro? :klø:
Loevinna Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4263 Skrevet 9. juni 2008 (endret) ny uke, nye muligheter.. Og jeg gleder meg til jeg kan legge meg på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb idag Endret 9. juni 2008 av Loevinna
loffen Skrevet 9. juni 2008 #4265 Skrevet 9. juni 2008 Har potetgull i skapet. Har jeg det lenge tro? :klø: Nope...
Loevinna Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4267 Skrevet 9. juni 2008 Såpass... Blir nok ikke sofahviling på meg alikevel. Skal visst på kino
Loevinna Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4270 Skrevet 9. juni 2008 Filmen var igrunnen grei den. Litt sukkersøt og klisje aktig, men grei. Og etter filmen så tok en venninne av en venninne av meg og kjørte meg hjem. Og så kom vi til en stor rundkjøring, hvor det springer en rev rett over rundkjøringen. Og hennes 6 små søte reveunger står forskremt igjen på den andre siden. Vi var et par biler som stoppet for å ikke kjøre på de. Og plutselig så dukket revemor opp igjen med mat i munnen, og sprang over til ungene sine igjen. Åååh! de var skikkelig søte!! Og de kan ikke ha vært gamle heller. Håper bare de kommer seg vekk ifra veien så de ikke risikerer å bli påkjørt...
Loevinna Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4271 Skrevet 9. juni 2008 (endret) Stakk innom dyrebutikken og kjøpte et par nye leker til pusejentene mine. For tror de kjeder seg om dagen. Og nå styrer de på og springer rundt her. Og hun ene er bare herlig. Svinser rundt, og så springer hun bort til meg for å kose - akkurat som for å si takk, og så svinser hun rundt igjen med lekemusa. :rødme: Spørst om jeg får fred til å sove i natt ja... Endret 9. juni 2008 av Loevinna
kamela Skrevet 10. juni 2008 #4273 Skrevet 10. juni 2008 God morgen, Loevinna Da er jeg oppdatert hos deg også!
Multi Skrevet 10. juni 2008 #4274 Skrevet 10. juni 2008 :rødme: Det tolker jeg som at du ikke fikk sove i fred?
Loevinna Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4279 Skrevet 10. juni 2008 God morgen, Loevinna Da er jeg oppdatert hos deg også! Morn morn, eller god kvelden Jeg får komme og oppdatere meg skikkelig hos deg også snart.. :rødme: Det tolker jeg som at du ikke fikk sove i fred? Joda, fikk igrunnen sove i fred, men jeg la meg mye senere enn jeg pleier på ukedagene... *oppdatert* Så morsomt med den revefamilien da! :-D de var så søte så! Reveunger er bare herlige :rødme: :-D Jeg så fjellrev engang! De var kjempesøte. Regner med at de er ganske like vanlig rev...
Loevinna Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4280 Skrevet 10. juni 2008 Da har jeg vært på behandling idag. Og gurimalla så trøtt jeg er.. Blir alltid det etterpå. Men da jeg kom hjem så måtte jeg bare sette på en maskin med håndklær og lage meg middag, før jeg i det hele tatt sette meg ned i sofaen.. Gjett om jeg skal bikke meg over og sove litt når jeg er ferdig med middagen da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå