Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Håper du har (hatt?) en fin sommerfest! :)

Endret av loffen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper du har (hatt?) en fin sommerfest! :)

Var koselig fest! Jobben har en lavvo ute i skogen, så vi hadde festen der faktisk. Det var sett opp border og stoler der, og pyntet med lyslykter rundtomkring. Var veldig stilig! Og deilig mat. Grillet lam med saleter og div tilbehør.

Men jeg er så sliten for tiden at jeg ga meg ca 00.45... men da var det bare 4 stk som satt igjen....

Skrevet

Høres kjempekoselig ut!

Skrevet

Det som høres koselig ut er ropinga ifra senga mi :fnise:

:Gjesp:

Skrevet (endret)
:kose:

:klemmer:

:lur:

:sjarmor:

:kline:

:fnise::skaal:

Endret av Loevinna
Skrevet

Så herlig med grillfest. Vil også på!!!!

:klem:

Skrevet
Så herlig med grillfest. Vil også på!!!!

:klem:

Skrevet

:lur:

:sjarmor:

:kline:

:fnise::skaal:

:hoho:

Ha en fin dag Løven. :klem:

Skrevet

Da har jeg faktisk fått oppdatert meg i så og si alle dagbøkene! * :klappe: for seg selv* :fnise: Var igrunnen ganske lurt å ta oppdateringsjobben mens andre er ute og nyter sola :)

Men nå skal jeg faktisk sette meg ut og nyte sola litt. Jeg har fått det føre meg at man helst skal unngå sola rundt kl 12 for da er den sterkerst.. Ikke om jeg vet om det er rett, men.. I allefall så tusler jeg ut nå med en bok og så får jeg se hvor lenge jeg holder ut i varmen :ler:

Har også noen planer for helgen, og jeg elsker lister! :sjarmor:

- sole meg og lese i boka mi

- brette sammen klær

- henge opp klær

- vaske en maskin med klær og henge den opp

- støvsuge stua, gangen, soverommet og badet

- koble til dvd-opptakeren min

- lage middag

- slappe av og kanskje se en film

Skrevet

I dag orker jeg ikke liste. Har for mye jeg burde gjøre.. :sukk:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Tusen takk for besøket i dagboka mi.

Jeg må bli flinkere til å "besøke" deg.

Ha en fin lørdag, nyt sommeren!

Skrevet
I dag orker jeg ikke liste. Har for mye jeg burde gjøre.. :sukk:

Jeg skreve først liste for idag, men forandret det til liste for helgen :fnise:

Tusen takk for besøket i dagboka mi.

Jeg må bli flinkere til å "besøke" deg.

Ha en fin lørdag, nyt sommeren!

Har planer om en lørdag helt for meg selv :-D Bare gjøre akkurat det jeg har lyst til ;)

Skrevet

Nå har jeg sittet ute i ca 1,5 time og solet meg og lest litt. Men jeg har ikke tålmodighet til å sitte lenge i sola jeg da... :sjenert: så nå har jeg tuslet inn i den kjølige leiligheten min igjen. :)

Har også sett til de tre søte kaninene som tilhører vertene mine, siden de er borte i helgen. Nusselige dyr :) Men synes så synd på de nå i varmen...

Skrevet

Helgelista mi, ble forkortet i sta. Dvs, jeg har ikke laget liste men... Naboen er 60 år i morra og skal ha hageselskap, dermed kan ikke mannen og jeg holder på med traktor og luke der... :juhu:

Skrevet
Helgelista mi, ble forkortet i sta. Dvs, jeg har ikke laget liste men... Naboen er 60 år i morra og skal ha hageselskap, dermed kan ikke mannen og jeg holder på med traktor og luke der... :juhu:

Åh, det var jo trist... :fnise:

Skrevet

Takk for hilsen!

Elsker også lister, men husarbeidslister er ikke favoritten. Veldig kjekt og oversiktelig, though.

Fortsatt god helg, Loevinna!

Skrevet
Takk for hilsen!

Elsker også lister, men husarbeidslister er ikke favoritten. Veldig kjekt og oversiktelig, though.

Fortsatt god helg, Loevinna!

Jeg må jo innrømme at jeg ikke har gjort noe annet på den listen enn sole meg, slappe av og spist... :fnise: Men idag har jeg en skikkelig slappe av dag, for det trenger jeg virkelig nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...