Loevinna Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4186 Skrevet 4. juni 2008 Inlove og loffen! Har det bedre i kveld. Men jeg er ufattelig sliten.. Så nå har jeg sovet på sofaen i nesten 2 timer.. og kunne gjerne sovet enda lenger...
loffen Skrevet 4. juni 2008 #4187 Skrevet 4. juni 2008 (endret) Da er det bare å sove. Endret 4. juni 2008 av loffen
Loevinna Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4188 Skrevet 4. juni 2008 Da er det bare å sove. Lurte faktisk bare på å dusje og så legge meg.. men nå begynte cold case på tvnorge, og det vart litt fristende
Loevinna Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4190 Skrevet 4. juni 2008 på Multi Nå skal jeg bare få småryddet litt her, og så er det dusjen før jeg kryper til sengs. Er stuptrøtt. Skjønner bare ikke hvorfor jeg skal være så trøtt om dagen. Men i morgen skal en kollega av meg være med meg hjem og hjelpe meg å farge håret mitt :-D Blir deilig å få frisket opp litt fargen nå til sommeren.
Gjest marihan Skrevet 4. juni 2008 #4192 Skrevet 4. juni 2008 I dag måtte jeg og sove litt på sofaen.. Godt Håper håret blir bra!
Sauen Shaun Skrevet 5. juni 2008 #4193 Skrevet 5. juni 2008 At du er trøtt for tiden er en helt naturlig reaksjon på alt du har vært gjennom i det siste. Uro og sorg tapper mer krefter enn man er klar over. Så kroppen trenger nok tid til å hente seg inn igjen.
Loevinna Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4195 Skrevet 5. juni 2008 I dag måtte jeg og sove litt på sofaen.. Godt Håper håret blir bra! Ble ikke noe sofasoving med meg idag. Hun ifra jobben ble her helt til for en bitteliten stund siden. Var kjempe koselig! At du er trøtt for tiden er en helt naturlig reaksjon på alt du har vært gjennom i det siste. Uro og sorg tapper mer krefter enn man er klar over. Så kroppen trenger nok tid til å hente seg inn igjen. Du har nok kanskje rett i det... Skal iallefall bli godt med ferie kjenner jeg. Håper håret ble bra! :-D Det ble kjempe bra!
Annie Skrevet 5. juni 2008 #4196 Skrevet 5. juni 2008 Burde tatt noe ettervekst jeg også.. Det er bare så kjeeeedelig!
Loevinna Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4197 Skrevet 5. juni 2008 Burde tatt noe ettervekst jeg også.. Det er bare så kjeeeedelig! Var etterveksten jeg ble så lei også.. Og så hadde mye av fargen gått bort også. Så nå er jeg mørk igjen! :-D
Loevinna Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4199 Skrevet 6. juni 2008 Da holder jeg på å spise middag, og det ble noe så enkelt som pizza faktisk. Tenkte å legge meg ned på sofaen en liten time etterpå. Er stup trøtt, men skal på sommerfest med jobben i kveld. Jeg vet det blir kjekt når jeg først kommer meg avsted, men nå er jeg så sliten at jeg igrunnen ikke har lyst... Men tror jeg skal bare slappe av både lørdag og søndag. Må ha litt tid å hvile ut på, fordi det har blitt litt mye i det siste.
Multi Skrevet 6. juni 2008 #4200 Skrevet 6. juni 2008 Jeg sliter også med å gjøre meg ferdig. Har mest lyst til å sløve i kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå