Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du har det bedre i kveld. :klem:

Skrevet

Hvordan er det med deg? :kose:

Skrevet

:hallo: Inlove og loffen!

Har det bedre i kveld. Men jeg er ufattelig sliten.. Så nå har jeg sovet på sofaen i nesten 2 timer.. og kunne gjerne sovet enda lenger... :sjenert:

Skrevet (endret)

Da er det bare å sove. :klemmer:

Endret av loffen
Skrevet
Da er det bare å sove. :klemmer:

Lurte faktisk bare på å dusje og så legge meg.. men nå begynte cold case på tvnorge, og det vart litt fristende :fnise:

Skrevet

:klem: på Multi ;)

Nå skal jeg bare få småryddet litt her, og så er det dusjen før jeg kryper til sengs. Er stuptrøtt. Skjønner bare ikke hvorfor jeg skal være så trøtt om dagen. :sprettoy: Men i morgen skal en kollega av meg være med meg hjem og hjelpe meg å farge håret mitt :-D Blir deilig å få frisket opp litt fargen nå til sommeren. :)

Gjest marihan
Skrevet

I dag måtte jeg og sove litt på sofaen.. Godt :)

Håper håret blir bra!

Skrevet

At du er trøtt for tiden er en helt naturlig reaksjon på alt du har vært gjennom i det siste. Uro og sorg tapper mer krefter enn man er klar over. Så kroppen trenger nok tid til å hente seg inn igjen. :klemmer:

Skrevet

Håper håret ble bra! :-D

Skrevet
:klem:

:klemmer:

I dag måtte jeg og sove litt på sofaen.. Godt :)

Håper håret blir bra!

Ble ikke noe sofasoving med meg idag. Hun ifra jobben ble her helt til for en bitteliten stund siden. Var kjempe koselig! :)

At du er trøtt for tiden er en helt naturlig reaksjon på alt du har vært gjennom i det siste. Uro og sorg tapper mer krefter enn man er klar over. Så kroppen trenger nok tid til å hente seg inn igjen. :klemmer:

Du har nok kanskje rett i det... Skal iallefall bli godt med ferie kjenner jeg. :klem:

Håper håret ble bra! :-D

Det ble kjempe bra! :tommelopp:

Skrevet

Burde tatt noe ettervekst jeg også.. :sukk: Det er bare så kjeeeedelig!

Skrevet
Burde tatt noe ettervekst jeg også.. :sukk: Det er bare så kjeeeedelig!

Var etterveksten jeg ble så lei også.. Og så hadde mye av fargen gått bort også. Så nå er jeg mørk igjen! :-D

Skrevet

Da holder jeg på å spise middag, og det ble noe så enkelt som pizza faktisk. Tenkte å legge meg ned på sofaen en liten time etterpå. Er stup trøtt, men skal på sommerfest med jobben i kveld. Jeg vet det blir kjekt når jeg først kommer meg avsted, men nå er jeg så sliten at jeg igrunnen ikke har lyst... :sjenert: Men tror jeg skal bare slappe av både lørdag og søndag. Må ha litt tid å hvile ut på, fordi det har blitt litt mye i det siste.

Skrevet

Jeg sliter også med å gjøre meg ferdig. Har mest lyst til å sløve i kveld.

:kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...