Loevinna Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4161 Skrevet 2. juni 2008 I kveld har jeg fått gjort litt faktisk. Jeg har: - ryddet på kjøkkenet - vasket sengetøy - hengt opp sengetøy - brettet sammen klær - flyttet på noen kasser så det ble litt mer ryddig her (hjalp å få kastet en del ) - gjort spisestuestolene rene for kattehår - hengt opp noen kroker på badet Er ikke så masse store ting jeg har gjort da.. Men litt småplukk som har ligget der og irritert meg.. Skal sette inn i oppvaskmaskinen før jeg legger meg. Mer har jeg ikke tenkt å gjøre
Loevinna Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4164 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har bestillt meg alt for mye klær på ellos i kveld... :dåne: Men gurimalla så jeg gleder meg til å få pakken!!
Annie Skrevet 2. juni 2008 #4166 Skrevet 2. juni 2008 Så flink du er! Har ikke orket å gjøre noe her i dag. Dvs jeg har satt på oppvaskmaskinen. Teller det?
loffen Skrevet 2. juni 2008 #4167 Skrevet 2. juni 2008 Enda mere klær! Synes du er dreven på shopping altså. Sov godt.
Impala Skrevet 3. juni 2008 #4168 Skrevet 3. juni 2008 Alltid spennende å få pakker fra f.eks Ellos Men det er ikke alt som passer like bra da
Loevinna Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4170 Skrevet 3. juni 2008 Så flink du er! Har ikke orket å gjøre noe her i dag. Dvs jeg har satt på oppvaskmaskinen. Teller det? Idag orker jeg ikke å gjøre noe tror jeg.. Annet enn å vaske en maskin på ullprogram.. (noe jeg har utsatt veldig lenge..) Enda mere klær! Synes du er dreven på shopping altså. Sov godt. Lettere å shoppe klær ifra min egen stue enn å trave igjennom ørten butikker Alltid spennende å få pakker fra f.eks Ellos Men det er ikke alt som passer like bra da Nei, jeg regner med at mye kommer jeg til å måtte returnere.. Er fryktelig usikker på størrelsene blant annet.. Men får håpe noe passer i det minste
Loevinna Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4171 Skrevet 3. juni 2008 HAr vært til naprapaten idag, og gurimalla det var en vond time, samtidig som den ikke var fullt så vond som tidligere timer... Og så tok jeg en kaffe med en venninne etterpå. Koselig Nå er jeg ganske så trøtt av både varmen og behandlingen.. Men skal først få i meg noe mat, sette på den maskinen med klær, og så blir det nok sløving på sofaen tenker jeg... Er så deilig å krype inn i den kalde leiligheten når jeg har vært ute i sola i nesten hele dag Ja, og så skal jeg ta meg en dusj senere og prøve ut en ny hårkur jeg kjøpte meg idag Den luktet vanvittig godt!
Loevinna Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4172 Skrevet 3. juni 2008 Vel, da har jeg fått i meg mat og sett på den klesvasken. Men så oppdaget jeg at ene katten hadde tisset utenfor kattedoen idag. Så da ble det til at jeg vasket over gulvet på badet... Men godt med alt som er unna gjort Men nå lurer jeg på om jeg skal ha meg en liten time på sofaen før jeg oppdaterer meg skikkelig her inne...
Loevinna Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4175 Skrevet 3. juni 2008 Den timen ble visst lang... Neida, det ble bare en time... Men har sittet og hatt meg en grinestund... trengte den nå.
Skravla Skrevet 3. juni 2008 #4176 Skrevet 3. juni 2008 trengte den nå. :klemmer: :klemmer: :klemmer: Du får massevis i kveld.
Loevinna Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4177 Skrevet 3. juni 2008 :klemmer: :klemmer: :klemmer: Du får massevis i kveld. du er god!
Loevinna Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4178 Skrevet 3. juni 2008 Tusler i seng jeg nå. Er trøtt og sliten i kveld..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå