Multi Skrevet 31. mai 2008 #4141 Skrevet 31. mai 2008 Typisk å lure oss kunder slik... Verden vil bli bedratt. Må bare le av den ene katten min jeg. Hun sitter 2 cm ifra tv'en og titter på et naturprogram på nrk... :ler. og der ar hun sittet i snart 10 minutter. Og det ser ikke ut som hun vil gi seg med det første Vi hadde en hund som elsket å se på naturprogram. Han levde seg skillelig inn i programmene.
Loevinna Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4145 Skrevet 31. mai 2008 Har igrunnen hatt det kjempe kjekt!
Loevinna Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4148 Skrevet 1. juni 2008 Absolutt ikke klar for å jobbe idag tror ikke jeg er helt edru enda en gang....
Loevinna Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4150 Skrevet 1. juni 2008 Det gikk igrunnen ganske bra når jeg først kom meg ut i frisk luft. Og så kjøpte jeg meg noe å spise på en bensinstasjon, så det hjalp også veldig Men nå er jeg sliten og trøtt altså.. Tar på å flytte masse pappesker og stuff i rundt 28 varmegrader
Loevinna Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4152 Skrevet 1. juni 2008 Heisann Kiwii ---- Ble til at jeg la meg ned på sofaen og boff, så hadde jeg sovet i 2 timer... egentlig så burde jeg ha prøvd å gjort litt her, vasket klær og rydde litt. Men gurimalla så lat jeg føler meg i kveld :gjeiper:
Loevinna Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4153 Skrevet 1. juni 2008 Ble til at jeg la meg ned på sofaen og boff, så hadde jeg sovet i 2 timer... egentlig så burde jeg ha prøvd å gjort litt her, vasket klær og rydde litt. Men gurimalla så lat jeg føler meg i kveld :gjeiper: Har fått gjort bittelitt i kveld da.. Nemlig: - vasket en maskin med klær - brettet sammen klærne på tørkestativet - hengte opp de nyvaskede klærne - skiftet på senga Og så har jeg tatt meg en kald dusj. Og det er virkelig herlig når det er så varmt. så nå skal jeg ta med meg en bok og lese litt på senga
Loevinna Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4158 Skrevet 2. juni 2008 heisann folkens! --- Har hatt senvakt idag, og en kollega av meg kjørte meg hjem etterpå. Så var hun(og typen) så snille at de hjalp meg med å bli kvitt en del søppel jeg fikk etter flyttingen. Virkelig deilig å få det unna! Har vært mye innendørs idag, siden vi brukte litt tid til å komme på plass i den nye barnehagen. Men fikk litt tid ute i sola, og jeg er så smått begynt å få litt farge :-D Kjenner jeg er virkelig sliten etter helgen og av varmen. Så i kveld blir det avslapping inne i leiligheten. Her er så deilig og kjølig.
Loevinna Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4159 Skrevet 2. juni 2008 Orket ikke lage noe svær middag idag, så det ble ostepølser i brød og potetsalat. Ikke noe særlig sunt, men godt var det iallefall
loffen Skrevet 2. juni 2008 #4160 Skrevet 2. juni 2008 Vi har spist usunn mat i flere dager nå... Nå blir det fisk en stund!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå