Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Typisk å lure oss kunder slik...

Verden vil bli bedratt. ;)

Må bare le av den ene katten min jeg. Hun sitter 2 cm ifra tv'en og titter på et naturprogram på nrk... :ler. og der ar hun sittet i snart 10 minutter. Og det ser ikke ut som hun vil gi seg med det første :fnise:

:fnise: Vi hadde en hund som elsket å se på naturprogram. Han levde seg skillelig inn i programmene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har igrunnen hatt det kjempe kjekt! :skaal:

Skrevet

Absolutt ikke klar for å jobbe idag :sprettoy: tror ikke jeg er helt edru enda en gang.... :sjenert:

Skrevet

Det gikk igrunnen ganske bra når jeg først kom meg ut i frisk luft. Og så kjøpte jeg meg noe å spise på en bensinstasjon, så det hjalp også veldig :)

Men nå er jeg sliten og trøtt altså.. Tar på å flytte masse pappesker og stuff i rundt 28 varmegrader :overrasket:

Skrevet

Heisann Kiwii :klem:

----

Ble til at jeg la meg ned på sofaen og boff, så hadde jeg sovet i 2 timer... :sjenert: egentlig så burde jeg ha prøvd å gjort litt her, vasket klær og rydde litt. Men gurimalla så lat jeg føler meg i kveld :gjeiper:

Skrevet
Ble til at jeg la meg ned på sofaen og boff, så hadde jeg sovet i 2 timer... :sjenert: egentlig så burde jeg ha prøvd å gjort litt her, vasket klær og rydde litt. Men gurimalla så lat jeg føler meg i kveld :gjeiper:

Har fått gjort bittelitt i kveld da.. Nemlig:

- vasket en maskin med klær

- brettet sammen klærne på tørkestativet

- hengte opp de nyvaskede klærne

- skiftet på senga

Og så har jeg tatt meg en kald dusj. Og det er virkelig herlig når det er så varmt. :) så nå skal jeg ta med meg en bok og lese litt på senga :)

Skrevet

Håper du har en fin dag. :klem:

Skrevet

:vinke: heisann folkens! :klem:

---

Har hatt senvakt idag, og en kollega av meg kjørte meg hjem etterpå. Så var hun(og typen) så snille at de hjalp meg med å bli kvitt en del søppel jeg fikk etter flyttingen. Virkelig deilig å få det unna! :)

Har vært mye innendørs idag, siden vi brukte litt tid til å komme på plass i den nye barnehagen. Men fikk litt tid ute i sola, og jeg er så smått begynt å få litt farge :-D

Kjenner jeg er virkelig sliten etter helgen og av varmen. Så i kveld blir det avslapping inne i leiligheten. Her er så deilig og kjølig.

Skrevet

Orket ikke lage noe svær middag idag, så det ble ostepølser i brød og potetsalat. Ikke noe særlig sunt, men godt var det iallefall :)

Skrevet

Vi har spist usunn mat i flere dager nå...

Nå blir det fisk en stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...