Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man begynner å sjekke innholdet slik, så er jeg redd man kan få seg mange overraskelser ja... :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Idag da jeg var og handlet så oppdaget jeg noe jeg sikkert burde ha tenkt meg til for lenge siden. Tilfeldig ble jeg stående og titte på de 1-2-3 melpakkene, og blikket havnet på pakkene for boller og skillingsboller. Jeg registrerte prisen, og tenkte at det burde da kunne gå an å bruke bolledeigen til å lage skillingsboller med. Og så tok jeg å sjekket innholdet på pakkene for å sjekke var det var som var ulikt med de. Men det var helt kliss like jo! :overrasket: Og det verste var at de tok 3 kr mer for pakken med skillingsbollene. Nå er jo ikke 3 kr så veldig mye, men jeg blir helt paff over at det går an å "lure" kundene på den måten! :sur:

:overrasket:

Æsj! Jeg blir så :sur: på sånne ting!! Håper du kjøpte bolledeigen!

Endret av loffen
Skrevet

Håper du kjøpte vanlig mel og sparte enda mer, ;)

:hoppe: Fredag! :hoppe:

Skrevet
Når man begynner å sjekke innholdet slik, så er jeg redd man kan få seg mange overraskelser ja... :sur:

Jepp, og det er mange av de billige produktene som er like bra om ikke bedre enn de dyre. Er igrunnen bare å prøve seg frem ;)

:overrasket:

Æsj! Jeg blir så :sur: på sånne ting!! Håper du kjøpte bolledeigen!

Blir litt irritert jeg også. Men jeg skulle ikke ha mel jeg da.. :fnise: jeg bare titta tilfeldig ;)

*oppdater*

:klem:

Håper du kjøpte vanlig mel og sparte enda mer, ;)

:hoppe: Fredag! :hoppe:

Vanlig mel har jeg i kjøkkenskapet, og jeg kjøpte faktisk ikke mel i det hele tatt, og sparte ALT! :ler:

Fredag ja... får ikke helt fredagsfølelse når jeg skal jobbe både i morgen og søndag.. :sprettoy:

:hoppe:

:hoppe: litt sammen med Inlove ;)

Skrevet

Typisk å lure oss kunder slik...

Synd at du ikke har helgefølelse, men skjønner det når du skal jobbe i morgen og søndag. Ønsker deg ei god helg likevel jeg :klem:

Skrevet
Typisk å lure oss kunder slik...

Synd at du ikke har helgefølelse, men skjønner det når du skal jobbe i morgen og søndag. Ønsker deg ei god helg likevel jeg :klem:

Litt helgefølelse får vi håpe det blir, for skal ut i morgen kveld og grille med en gjeng :) Så får vi se hvordan søndagen blir :sprettoy::ler:

Skrevet

Håper du får en fin helg selv om du skal jobbe :)

Skrevet

Innom og oppdaterer meg litt - blir dessverre altfor sjelden for tida :sjenert: .

Håper du får kost deg litt i helga selv om du må jobbe!

Skrevet
Håper du får en fin helg selv om du skal jobbe :)

Det håper jeg også :) Skal heldigvis bare jobbe fra 9 til 15 begge dagene. Så blir jo ikke sååå mye... :)

Innom og oppdaterer meg litt - blir dessverre altfor sjelden for tida :sjenert: .

Håper du får kost deg litt i helga selv om du må jobbe!

Blir sjelden med meg også, så da går det vel bra :fnise:

Skrevet

Må bare le av den ene katten min jeg. Hun sitter 2 cm ifra tv'en og titter på et naturprogram på nrk... :ler. og der ar hun sittet i snart 10 minutter. Og det ser ikke ut som hun vil gi seg med det første :fnise:

Skrevet
Innom og oppdaterer meg litt :)

God helg!

:klem:

Skrevet

God morgen. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...