Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her fra kg vel :ler: for meg er alt før kl 10 tidlig :fnise:

I og for seg - spesiellt siden jeg sjelden kommer i seng før 2 -3 om natta.. :fnise:

Skrevet
Jeg misunner deg det sovehjertet ditt. :sjenert:

Og jeg misunner de som klarer å stå opp relativt tidlig :ler:

:klemmer:

:klem:

:vinke:

:hallo:

:kaffekopp:

I og for seg - spesiellt siden jeg sjelden kommer i seng før 2 -3 om natta.. :fnise:

:ler:

Skrevet

Idag har vi hatt sommerfest på jobben, så nettopp kommet hjem. Ble 2,5 time overtid gitt. *sliten i bena*

Skrevet

Så hyggelig med sommerfest, når det er så fint vær :)

Skrevet

Nå har jeg tatt med meg mine to pusefrøkener ut på luftetur i bånd :-D De syntes de var skummelt og spennende på samme tid. Og så fikk de hilse på en hund for første gang. Og de bare ble liggende i gresset og lot hunden snuse på de. Men de ble egentlig veldig redde, så da tok jeg de med meg inn igjen. Så nå er de rolige igjen, og ivrig etter å vaske både pels og poter. De små divaene mine :fnise:

Skrevet (endret)
:hjerter_rundt:

Så søte da.

:jepp: :rødme:

God morgen! :vinke:

Mårnings :kaffe:

:kaffekopp:

Endret av Loevinna
Skrevet

Idag ble det en kjempe lett middag. Ferdig pakke med pytt i panne og speil egg. Lettvint, men godt :)

Skrevet

Mm.. Her ble det Taco og en stk fornøyd samboer.

Skrevet
Mm.. Her ble det Taco og en stk fornøyd samboer.

Kanskje jeg skal lage meg en slags tacogryte i morgen... :klø:

Da må jeg bare huske å ta ut kjøttdeig av fryseren i kveld :)

Gjest Septima
Skrevet

Dårlig til å legge igjen spor etter meg for tida. Men jeg er innom rett som det er :)

Skrevet

Dårlig til å legge igjen spor etter meg for tida. Men jeg er innom rett som det er :)

Veldig koselig det :klem:

Skrevet

Idag da jeg var og handlet så oppdaget jeg noe jeg sikkert burde ha tenkt meg til for lenge siden. Tilfeldig ble jeg stående og titte på de 1-2-3 melpakkene, og blikket havnet på pakkene for boller og skillingsboller. Jeg registrerte prisen, og tenkte at det burde da kunne gå an å bruke bolledeigen til å lage skillingsboller med. Og så tok jeg å sjekket innholdet på pakkene for å sjekke var det var som var ulikt med de. Men det var helt kliss like jo! :overrasket: Og det verste var at de tok 3 kr mer for pakken med skillingsbollene. Nå er jo ikke 3 kr så veldig mye, men jeg blir helt paff over at det går an å "lure" kundene på den måten! :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...