Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble til at jeg sovnet en god time på sofaen. :Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:Gjesp: Jeg håper at en :kaffekopp: gjør at jeg ikke sovner.
Skrevet (endret)

- henge opp klesvasken som er ferdig

- sette på en ny vaskemaskin

- pakke ut flere esker Da var faktisk 5 esker med bøker borte!

- fjerne kattehår fra alle spisestuestolene Det tar jeg i morgen..

- tørke over gulvet med swiffer, for å få bort en del kattehår (vasket jo her på mandag..)

I tillegg har jeg

- hengt opp vask nr 2

- sett på vask nr 3

- vannet planter (jeg har jo bare to så det var fort gjort :fnise: )

Så nå skal jeg bare sløve heeeele kvelden ;) Og jeg tenkte faktisk å få med meg MGP i kveld. Selve finalen kan jeg jo se, men orker ikke alle de innledeende rundene liksom..

Endret av Loevinna
Skrevet

Da står middagen min i ovnen. Tenk, jeg har vært så flink å laget meg ordentlig middag! :fnise: Det tror jeg nok blir min største utfordring i det å skal bo alene... :sjenert:

Skrevet

Så flink du er som lager deg middag :)

Kos deg med MGP i kveld og bli med på praten i Grand Prixtråden :)

:klem:

Skrevet
Så flink du er som lager deg middag :)

Kos deg med MGP i kveld og bli med på praten i Grand Prixtråden :)

:klem:

Prøver å være flink iallefall :)

Skrevet

Fikk du sove?

Ha en flott dag Løven :klem:

Skrevet (endret)
Sov godt Løven! :klemmer:

Takker for det! :klem:

Fikk du sove?

Ha en flott dag Løven :klem:

Ja, sovnet igrunnen fort. Og litt før kl 10 fant den ene pusen her ut at jeg hadde sovet nok :fnise: så da stod jeg opp og laget meg kaffe og frukost. Men tror den :kaffekopp: var for svak, for nå har jeg nettopp ligget og sovet/sløvet på sofaen i 1, time... :sjenert:

-------

Mistenker at det er sol ute idag, så tenkte jeg skulle sette meg ut og lese litt. :)

Endret av Loevinna
Skrevet

Oi - så effektiv du var i går da :) Det er godt å få gjort ting, selv om det av og til er litt kjedelig. Jeg fikk rydda og vaska leiligheten i går, kjedelig - men så godt det er etterpå :)

Her er det også sol :) Kom du deg ut?

Skrevet
Oi - så effektiv du var i går da :) Det er godt å få gjort ting, selv om det av og til er litt kjedelig. Jeg fikk rydda og vaska leiligheten i går, kjedelig - men så godt det er etterpå :)

Her er det også sol :) Kom du deg ut?

Kom meg ikke ut.. husverten min holdt på å jobbe med noen store steinblokker akkurat der jeg tenkte å sitte å lese.. så det bråket ganske masse. ble lesing på sofaen istedet for :)

Skrevet

Du kan komme å sitte i solveggen her med meg :)

Skrevet

Jeg vet alt om den utfordringen det er å lage skikkelig middag når man bor alene. Prøver å være flink jeg også, men vet jeg kunne vært mye flinkere enn jeg er... :sjenert:

Skrevet
Du kan komme å sitte i solveggen her med meg :)

Hadde vært deilig det :)

Jeg vet alt om den utfordringen det er å lage skikkelig middag når man bor alene. Prøver å være flink jeg også, men vet jeg kunne vært mye flinkere enn jeg er... :sjenert:

Jeg er ikke flink i det hele tatt. Men får ta meg selv i nakken og bli bedre. :)

Skrevet

Da har jeg fått pakket ut enda en eske, og fant frem kattebørsten. Så nå har begge kattene fått en omgang her, og for meg er det mye mindre hår å plukke opp fra gulvet :ler:

Har også brettet sammen alle håndklærne jeg fikk vasket i går. Så nå ser leiligheten min faktisk grei ut her :-D

Skrevet

Minner meg om at jeg har masse tørre klær som skulle vært ryddet på plass...

*tusler ut på badet*

Skrevet

*Går for å legge tøy i trommelen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...