Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg synes nettopp det var feiring av 100 siden i denne boka her.. Det går jammen fort :-D

:klem:

Synes ikke det er lenge siden jeg startet på hele boka jeg da men...

Lurer på om det snart er på tide med en frisk start igjen... :sjenert: Jeg får tenke og vurdere ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næsj, jeg har funnet ut at ingen gidder å lese bakover i dagbøker jeg.

Hver dag er som en ny start.

Skrevet

Skal du begynne ny dagbok? Nei, d må du ikke nei :) Gleder meg allerede til 300 siders festen! ;)

Skrevet

Er i grunn enig med deg i det :Nikke:

Ha en fin dag Løven :klem:

Skrevet

Du sier noe der... ;) og dess mer sider, dess mindre gidder vel folk å lese bakover også? :klø: Kanskje jeg bare skal beholde denne da :ler:

Skal du begynne ny dagbok? Nei, d må du ikke nei :) Gleder meg allerede til 300 siders festen! ;)

Bare å begynne å glede seg ;)

Hei hei!!

Håper du har en fin dag :klem:

Ja, dagen min har igrunnen vært ganske bra den :):klem:

:vinke:

:hallo:

Er i grunn enig med deg i det :Nikke:

Ha en fin dag Løven :klem:

takk og bukker, og dunker hode i bordet ;)

Skrevet

Heeelg!!!!!!! :hoppe:

Idag hentet jeg dvd spilleren min på posten, så skal prøve å få den opp å gå i løpet av helgen.

Så har jeg fått småryddet litt her, for får besøk av en gammel kollega og gutten hennes om en liten time. Blir koselig! :)

Utover det, så har jeg ikke noen andre planer denne helgen enn å slappe av. Skal prøve å få pakket ut noen esker til, så det ser litt mindre rotete ut her. Så vil jeg lese mer på boken jeg holder på med, for den er igrunnen veldig spennende!

Men først! Mat og kg :fnise:

Skrevet

Håper du får en fin helg. :klemmer:

Skrevet
Ha en nydelig helg! :klem:

Håper du får en fin helg. :klemmer:

:jepp: satser på det ;)

Nå har besøket mitt gått. Var kjempe koselig! Har ikke sett de siden jul, og nå tok de seg tid til å bli her i 2 timer! :-D

Nå skal jeg bare slappe av i sofaen. *sløvemodus* ;)

Skrevet

Lurer på om den ene katten min har litt småvondt i ene foten. Hun går på den, men for en times tid siden så la jeg merke til at hun prøvde litt å unngå å stå på den. Lurer på om hun kan ha forstuet den litt. Men får bare følge med videre i helgen hvordan det går. Hun kan ikke ha alt for vondt heller, for jeg får lov til å ta på foten hennes uten at hun lager noen lyd. Og hun ville ha sagt ifra om hun hadde det veldig vondt.

Gjest marihan
Skrevet
Nå skal jeg bare slappe av i sofaen. *sløvemodus* ;)

Hørtes herlig ut :) Håper du får en fin helg :klem:

Skrevet

Det hender katten min går og småhalter litt også, før hun er like fin. Så lenge hun ikke jamrer seg når du er bortpå labben, ville jeg tatt det med ro.

Ha en fin helg, Loevinna!

Skrevet
Hørtes herlig ut :) Håper du får en fin helg :klem:

Takk for det :klem:

Det hender katten min går og småhalter litt også, før hun er like fin. Så lenge hun ikke jamrer seg når du er bortpå labben, ville jeg tatt det med ro.

Ha en fin helg, Loevinna!

Tar det igrunnen rolig ja. For hun strekker jo på foten og alle tærne, så tviler på at noe er brukket. Så lar henne bare slappe av på sofaen og så ser jeg det an :)

Skrevet

Gooood moorning!!! :) Ja, jeg har faktisk sovet godt i natt ;) deilig å sove uten å måtte våkne til en vekkerklokke, og føler meg egentlig ganske uthvilt idag. Har fått i meg frukosten min, og sitter med en :kaffekopp: og duller rundt på kg.

Planer for dagen:

- henge opp klesvasken som er ferdig

- sette på en ny vaskemaskin

- pakke ut flere esker

- fjerne kattehår fra alle spisestuestolene

- tørke over gulvet med swiffer, for å få bort en del kattehår (vasket jo her på mandag..)

Jeg tror jeg må prøve å finne kattebørsten idag også.. begge frøkenene mine her holder på å miste vinterpelsen sin, og det kan man trygt si at jeg merker! :sprettoy:

Men først skal jeg ha i meg kaffen min :)

Skrevet

- henge opp klesvasken som er ferdig

- sette på en ny vaskemaskin

- pakke ut flere esker

- fjerne kattehår fra alle spisestuestolene

- tørke over gulvet med swiffer, for å få bort en del kattehår (vasket jo her på mandag..)

Og så har jeg fått pakket ut 3 esker med bøker, men har igjen 2 esker til. Utrolig nok så ser det mye bedre ut her allerede :jepp: Men nå skal jeg unne meg en liten pause :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...