Skravla Skrevet 20. mai 2008 #3961 Skrevet 20. mai 2008 Fylla har skylda eller???? Helt sikkert. Annie var temmelig brisen ja.
Loevinna Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3963 Skrevet 20. mai 2008 Gardiner på soverommet er sikkert ikke dumt nei. Kos deg med venninnetreff i ettermiddag. Hadde det kjeeempe koselig! Det beste er en lystett rulegardin. Men nå skal det sies, at det kommer jo lys inn på sidene (her hos oss i alle fall), så i dag våknet jeg tidlig av sola. Her ligger det noen lyse liftgardiner, som jeg tenkte å bare henge opp igjen. Få se om det hjelper Hos Loffen sov jeg med ansiktet i solen jeg. Iflg Annie. Hørtes igrunnen ikke helt behaglig ut... Fylla har skylda eller???? Kan jeg aldri tenke meg Helt sikkert. Annie var temmelig brisen ja.
Loevinna Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3965 Skrevet 20. mai 2008 Idag har jeg fått lønn! :juhu: Og det endte med at det ble litt shopping på meg idag også.. Listen ble slik: - 2 dvd'er - 3 bøker (allle var på salg) - en badevekt (¨må jo følge med på alle kiloene jeg skal rase av meg ) - en verktøykasse, så jeg slipper å ha det liggende og slenge - postkasse Tror faktisk ikke det ble mer enn det egentlig... ----- Nå skal jeg få sett på en maskin med klær, så skal jeg rydde litt her, før jeg skal dusje og slappe av på sofaen i kveld
loffen Skrevet 20. mai 2008 #3966 Skrevet 20. mai 2008 Kos deg i kveld. Jeg må nesten se på Maria i Melodi-grand-prix-semi. Og FF. Passe hjernedødt.
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #3967 Skrevet 20. mai 2008 Kos deg i kveld. Jeg må nesten se på Maria i Melodi-grand-prix-semi. Og FF. Passe hjernedødt. Jeg skal også se MGP. Kom på msn hvis du/dere føler for å klage over dårlige sanger, teite kjoler etc.
Loevinna Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3968 Skrevet 20. mai 2008 Kos deg i kveld. Jeg må nesten se på Maria i Melodi-grand-prix-semi. Og FF. Passe hjernedødt. Jeg skal også se MGP. Kom på msn hvis du/dere føler for å klage over dårlige sanger, teite kjoler etc. Bare meg som IKKE har tenkt å se MGP?? :dåne:
Loevinna Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3969 Skrevet 20. mai 2008 Vel, da har jeg fått vasket en maskin med sofatrekk og tepper. Kan nesten virke som jeg har hatt flaks og at kattatpisset ikke hadde trukket igjennom trekket og ned i sofaputen... Så har jeg hengt opp liftgardiner på soverommet (så satser på å få sove i natt..), og jeg har fått pakket ut av 2-3 esker her, så nå har jeg fått bittelitt på plass på kontoret. Så har jeg dusjet, og nå skal jeg sløve i sofaen og se CSI. Ja, og så har jeg mat i ovnen.. Litt sent, men har helt glemt å spise i kveld...
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #3971 Skrevet 20. mai 2008 *skrur av radioen og setter på tv'n* Lurt. Du har bare gått glipp av 3 kvarter.
Loevinna Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3972 Skrevet 20. mai 2008 Tusler i seng... Og satser på å få
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #3973 Skrevet 20. mai 2008 Tusler i seng... Og satser på å få Var veldig koselig at du så på MGP, selv om du ikke turte å stå frem.
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2008 #3974 Skrevet 20. mai 2008 Lurt. Du har bare gått glipp av 3 kvarter. Jeg rakk jo bare å få på tv'n, og sette meg med lappis i fanget, så ringte det på døra. Dumme svensken som pratet vekk hele MGP for meg. Jeg fikk ikke hørt en eneste sang...
Loevinna Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3976 Skrevet 21. mai 2008 Var veldig koselig at du så på MGP, selv om du ikke turte å stå frem. :gjeiper: man får med seg det "viktigste" ved å bare se den siste halvtimen Jeg rakk jo bare å få på tv'n, og sette meg med lappis i fanget, så ringte det på døra. Dumme svensken som pratet vekk hele MGP for meg. Jeg fikk ikke hørt en eneste sang... Så trist... Det var bare dritt likevel. helt enig med deg!
Loevinna Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3977 Skrevet 21. mai 2008 Har fått sovet litt bedre i natt faktisk! Så det virker som det hjalp litt med de liftgardinene.
Annie Skrevet 21. mai 2008 #3978 Skrevet 21. mai 2008 Hos Loffen sov jeg med ansiktet i solen jeg. Iflg Annie. Fatter ikke at du klarte det! :klø: Fylla har skylda eller???? HELT KLART!!! Helt sikkert. Annie var temmelig brisen ja. Ikke hør på henne, jeg la meg mange timer før dem! Har fått sovet litt bedre i natt faktisk! Så det virker som det hjalp litt med de liftgardinene. Så bra! Lystette rullegardiner har vi, og de er gull verd!
Loevinna Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3979 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Ikke hør på henne, jeg la meg mange timer før dem! Så bra! Lystette rullegardiner har vi, og de er gull verd! Den kan tolkes på mange måten den De gardinene jeg har nå er ikke lystette, men får se hvordan det går nå fremover Endret 21. mai 2008 av Loevinna
Skravla Skrevet 21. mai 2008 #3980 Skrevet 21. mai 2008 Ikke hør på henne, jeg la meg mange timer før dem! MANGE er vel ikke helt korrekt ord her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå