Loevinna Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3941 Skrevet 18. mai 2008 Da har jeg fått pakket det aller meste. Rart med det at jeg stort sett har mer med meg østover, enn da jeg kom... Da har jeg bare å pakke ned pc og toalettsaker i morgen tidlig. Og i morgen må jeg opp ca 6.30 Og skal sitte på buss ifra 7.30 og til over kl 18 i morgen kveld.. *stakkars rompa mi og ryggen min*... Forhåpentligvis så får jeg sovet litt på bussen, og da føles det ut som om turen går fortere...
Loevinna Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3943 Skrevet 19. mai 2008 Takk for det Annie! ---- Da er toalettsakene pakket, bare pc'en som mangler nå. Må snart springe ut døra.
loffen Skrevet 19. mai 2008 #3945 Skrevet 19. mai 2008 God tur. Sannelig bra du ikke skal fly i dag i streikekaoset.
aprikos Skrevet 19. mai 2008 #3947 Skrevet 19. mai 2008 Æh... 0730-1800 med buss? Den står jeg glatt over Pga streiken eller? God tur iallefall
Loevinna Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3948 Skrevet 19. mai 2008 God tur! God tur. Sannelig bra du ikke skal fly i dag i streikekaoset. Kanskje like greit det ja God tur. Æh... 0730-1800 med buss? Den står jeg glatt over Pga streiken eller? God tur iallefall Det er ikke pga av streiken nei. Det er 60 mil å kjøre fra der jeg bor og hjem til mamma. Kjører jeg selv så bruker jeg ca 8,5 time med stopp, men med bussen går det selvsagt litt lenger tid.
Loevinna Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3949 Skrevet 19. mai 2008 Da er jeg hjemme hos meg selv! Eks hentet meg på bussen, og så fikk jeg handle litt mat på vei hjem. Og mine pusejenter merker nok at sommeren kommer, for de har mistet enormt mye pels, så omtrent det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å støvsuge over leiligheten. Og de stakkars pusane har sikkert vært veldig ensomme de to ukene her, så de har tisset litt rundt omkring. Så nå har jeg vasket over gulvet på soverommet og på stua. Men har ikke klart å bli helt kvitt lukta enda, så mistenker at de har tisset opp i sofaen Kan heldigvis ta av trekket og putte det i vaskemaskina, så det skal jeg få vasket i morgen. I kveld måtte jeg bare få igang en maskin med klær.
Loevinna Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3950 Skrevet 19. mai 2008 Nei, nå skal jeg bare henge opp den ferdig vasket klesvasken, og så skal jeg rett og slett tusle til sengs. Er stup trøtt og sliten etter å ha reist i hele dag.
FrizzleSizzle Skrevet 19. mai 2008 #3952 Skrevet 19. mai 2008 Sov godt, Loevinna! DVD harddiskopptaker må jeg jamenmeg se å skaffe meg selv
Loevinna Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3955 Skrevet 20. mai 2008 Sov godt, Loevinna! DVD harddiskopptaker må jeg jamenmeg se å skaffe meg selv kjekt å ha Sov godt! Ble dessverre ikke så god søvn i natt... ------------ Som sagt, så ble det ikke så veldig god søvn i natt.. Tror jeg må få hengt opp gardinene på soverommet, for tror det er for lyst for meg. Men jeg får heller sløve på sofaen senere i kveld. Etter jobb skal jeg treffe en venninne jeg ikke har sett på leeenge! *gleder meg*
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2008 #3957 Skrevet 20. mai 2008 Som sagt, så ble det ikke så veldig god søvn i natt.. Tror jeg må få hengt opp gardinene på soverommet, for tror det er for lyst for meg. Men jeg får heller sløve på sofaen senere i kveld. Etter jobb skal jeg treffe en venninne jeg ikke har sett på leeenge! *gleder meg* Gardiner på soverommet er sikkert ikke dumt nei. Kos deg med venninnetreff i ettermiddag.
loffen Skrevet 20. mai 2008 #3958 Skrevet 20. mai 2008 Det beste er en lystett rulegardin. Men nå skal det sies, at det kommer jo lys inn på sidene (her hos oss i alle fall), så i dag våknet jeg tidlig av sola.
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #3959 Skrevet 20. mai 2008 Hos Loffen sov jeg med ansiktet i solen jeg. Iflg Annie.
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2008 #3960 Skrevet 20. mai 2008 Hos Loffen sov jeg med ansiktet i solen jeg. Iflg Annie. Fylla har skylda eller????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå