Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Gjest marihan
Skrevet

Er litt forvirrende når man våkner også har det plutselig gått 2 timer. Har skjedd med meg flere ganger det ;)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du har hatt en fin 17. mai!

Lenge siden jeg har vært her og satt potespor, får prøve å følge bedre med...

Skrevet
Er litt forvirrende når man våkner også har det plutselig gått 2 timer. Har skjedd med meg flere ganger det ;)

Ja, man føler seg litt dorsk resten av kvelden igrunnen.. Men gjorde godt å sove litt ;)

Håper du har hatt en fin 17. mai!

Lenge siden jeg har vært her og satt potespor, får prøve å følge bedre med...

:vinke: så hyggelig at du stakk innom da! :)

Jeg har ikke vært så flink til å legge igjen løvespor heller i det siste, så vi får prøve å følge bedre med sammen ;)

Skrevet
Da har jeg kjøpt meg DVD/harddiskopptaker over nettet! Så er spent på når jeg får den. :hoppe:

Grattis. Er veldig greit med opptaker.

Jeg ønsker meg også en opptaker, som jeg kan kopiere over til cd-r plater etterpå.

Skrevet
Grattis. Er veldig greit med opptaker.

Jeg ønsker meg også en opptaker, som jeg kan kopiere over til cd-r plater etterpå.

Har igrunnen ikke så veldig mye peiling på slike ting jeg.. Da er det greit å ha en bror man kan rådføre seg med... :sjenert:

Skrevet

Du må ihvertfall ikke finne på å bruke meg som rådgiver når det gjelder sånne tekniske duppeditter... :sjenert:

Skrevet
Du må ihvertfall ikke finne på å bruke meg som rådgiver når det gjelder sånne tekniske duppeditter... :sjenert:

Ikke? Jeg som trodde du var ekspert på slike ting ;)

Skrevet (endret)

I morgen reiser jeg ned igjen til Østlandet. Vet ikke om jeg skal :hoppe: eller :trist: .. for det skal bli litt godt å komme hjem til meg selv igjen og kattepusene mine, men det er jo også litt trist å reise her ifra... :sjenert: Men det er jo bare *telle* litt over 5 uker til jeg skal hjem til mamma igjen :)

Men nu er det på tide med en :kaffe:

Setter også frem noen i tilfellet det skulle ramle noen kaffetørste innom her ;)

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Endret av Loevinna
Skrevet

Oh shit! I ene øyeblikket sitter jeg og sier til mamma at det er så fint vær ute. Oppholdsvær, nesten 9 grader, og sola holder på å bryte gjennom skylaget. Så åpner himmelen seg bare og det begynner å hagle!! :hakeslepp: Store hagl på størrelsen med store erter. Så merkelig...

Skrevet

:klø: Og nå er det sol og opphold igjen.... :sprettoy:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Tusen takk for besøket i den nye dagboka.

Velkommen igjen.

Her var det sludd i luften i går. I dag er det oppholdsvær, men surt.

Skrevet

Her er det :sol: i dag også. Riktignok litt sur vind, men likefullt :sol:

Skrevet
Tusen takk for besøket i den nye dagboka.

Velkommen igjen.

Her var det sludd i luften i går. I dag er det oppholdsvær, men surt.

Og du er velkommen inn igjen her også :)

Her er det :sol: i dag også. Riktignok litt sur vind, men likefullt :sol:

Sol er bra! :jepp:

Skrevet

Mamma har snakket lenge om at vi skulle ta oss en titt i noen kasser som stod inne på gamlerommet mitt. og jeg har vært så skråsikker på at de kassene er iallefall ikke mine.. :sjenert: (dere aner hva som kommer nå sant? :sprettoy: ) Joda, begge de to kjeeempe store kassene var selvsagt mine fyllt med div papirer og dritt. :sukk: så nå har jeg fått ryddet ut av den ene, og den andre tar jeg neste gang jeg kommer hjem. :sukk:

Skrevet
Da har jeg kjøpt meg DVD/harddiskopptaker over nettet! Så er spent på når jeg får den. :hoppe:

*ønsker meg*

Også var den hvit!? Schtilig! :jepp:

Skrevet

God tur hjem i morra forresten! :klemmer:

Skrevet
Sånt er kjedelig... :sukk:

I know...

*ønsker meg*

Også var den hvit!? Schtilig! :jepp:

Trur du ville ha likt leiligheta mi... Den er for det meste i svart og hvit ;)

God tur hjem i morra forresten! :klemmer:

Tusen takk for det! :klem:

Skrevet

Svart og hvitt er fint. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...