Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
:sjenert: Har visst noen ting stående hos foreldrene mine fortsatt jeg, og.

Det kommer nok jeg til å ha lenge jeg også :)

Har noen esker på kvisten hos min bror jeg. Kunne egentlig tenkt meg å hentet de, men da må jeg ha bil. Er litt tungt å dra dem med på toget...

Du tar de ikke i lommen nei :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og mens jeg rotet i gamle ting, så kom jeg over babybilder av meg selv :fnise: Så morro å se bilder fra da jeg og søsteren var små! :-D

*mimre*

Skrevet
Det kommer nok jeg til å ha lenge jeg også :)

Du tar de ikke i lommen nei :fnise:

Nei. Blir litt drøyt å ta et leksikon på X antall bind i lomma tror jeg... :ler:

Er vel bare bøker i de eskene tror jeg. Og det er greit å ha bil når man skal flytte på sånt...

Skrevet
Nei. Blir litt drøyt å ta et leksikon på X antall bind i lomma tror jeg... :ler:

Er vel bare bøker i de eskene tror jeg. Og det er greit å ha bil når man skal flytte på sånt...

Kan jeg ikke skjønne :fnise:

Skrevet

Må ihvertfall ha ekstremt store lommer hvis jeg skal frakte tre store esker med bøker i dem :ler:

Gjest marihan
Skrevet

:vinke:

Hvordan går det med ryddingen? Skulle hatt en opprydding her og egentlig, har ganske mye klær som jeg aldri bruker :sjenert: Men det får bli etter eksamensperioden :)

Skrevet
:vinke:

Hvordan går det med ryddingen? Skulle hatt en opprydding her og egentlig, har ganske mye klær som jeg aldri bruker :sjenert: Men det får bli etter eksamensperioden :)

:hallo: Det ble noen poser med klær som skal kastes ja. Men jeg vet ikke om jeg orker å rydde mer i kveld, så får heller ta litt mer rydding i morgen. :)

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så herlig å finne babybilder da! Åh, nå fikk jeg også lyst til å lete igjennom bilder fra da vi var liten, tror jeg skal ta meg en tur til mamma når hun flytter tilbake og bla igjennom og mimre..

Ønsker dere en flott 17.mai!

Skrevet
Så herlig å finne babybilder da! Åh, nå fikk jeg også lyst til å lete igjennom bilder fra da vi var liten, tror jeg skal ta meg en tur til mamma når hun flytter tilbake og bla igjennom og mimre..

Ønsker dere en flott 17.mai!

Takk! :klem:

Ja, var veldig koselig å se bilder! Er veldig glad for at mine foreldre var flinke til å ta bilder, og ikke minst har tatt vare på de. Vet vi har mange filmer fra da vi var små også. Kanskje jeg skal se de når jeg kommer hjem igjen til sommeren. Er så herlig å mimre :)

Gjest Tigerjente
Skrevet
Takk! :klem:

Ja, var veldig koselig å se bilder! Er veldig glad for at mine foreldre var flinke til å ta bilder, og ikke minst har tatt vare på de. Vet vi har mange filmer fra da vi var små også. Kanskje jeg skal se de når jeg kommer hjem igjen til sommeren. Er så herlig å mimre :)

Jeg får bare mer og mer lyst til å ordne til scrapperommet mitt igjen jeg. Tror det må bli mitt neste prosjekt jeg kan putle på med når det regner ute.

Skrevet
Jeg får bare mer og mer lyst til å ordne til scrapperommet mitt igjen jeg. Tror det må bli mitt neste prosjekt jeg kan putle på med når det regner ute.

Når jeg får mer orden i nye leiligheten min, så skal jeg pusle mer med scrappingen min.. får orden i alle bildene mine.. Men når jeg reiser ned til meg selv igjen så får jeg prioritere å få mer orden først.. Orker ikke gå over alle kassene lenger. :sjenert:

Skrevet

Idag har lufta gått fullstendig ut av meg.. og det pga av alt og ingenting... :sukk:

Gjest Tigerjente
Skrevet
Når jeg får mer orden i nye leiligheten min, så skal jeg pusle mer med scrappingen min.. får orden i alle bildene mine.. Men når jeg reiser ned til meg selv igjen så får jeg prioritere å få mer orden først.. Orker ikke gå over alle kassene lenger. :sjenert:

Det er det som er problemet her også, alle kassene...

Det som har vært scrapperom og gjesterom tidligere er så fult i alt vi ikke bruker nå!! Det skal tømmes, mye skal ut til min mor igjen, også skal prinsen få det rommet for det er større. Så skal jeg få mitt lille kryp inn på rommet hans nå. Har også snakket med huseier om vi kan få det siste rommet om vi pusser det opp selv, men han var ikke helt sikker (der inne er det knallrødt!!!)

Skrevet
Det er det som er problemet her også, alle kassene...

Det som har vært scrapperom og gjesterom tidligere er så fult i alt vi ikke bruker nå!! Det skal tømmes, mye skal ut til min mor igjen, også skal prinsen få det rommet for det er større. Så skal jeg få mitt lille kryp inn på rommet hans nå. Har også snakket med huseier om vi kan få det siste rommet om vi pusser det opp selv, men han var ikke helt sikker (der inne er det knallrødt!!!)

Problemet mitt utenom alt rotet nå, er at når jeg strør rundt meg med scrappeting, så skal pusejentene mine absolutt leke og undersøke alt.... Og da blir det til at jeg ender opp med å kose med de istedet for å scrappe :fnise:

Skrevet
:klemmer:

Takk! den trengte jeg virkelig nå! :klemmer:

Skrevet

Savner innmari pusejentene mine nå.. vil bare kose med de og ha følelsen av å ha de rundt meg igjen.. Og har virkelig dårlig samvittighet for at de er hjemme alene så lenge.. Men de har jo folk som er innom av og til.. Neste gang jeg skal bort så lenge så skal jeg sette de på kattepensjonat, men denne gangen så måtte alt skje så fort.. :sukk: Men på mandagskvelden så kan jeg kose masse med jentene mine! :rødme:

Skrevet

Plutselig er helga over, og så sitter du der med pusene dine igjen... :klemmer:

Skrevet
Plutselig er helga over, og så sitter du der med pusene dine igjen... :klemmer:

Det gleder jeg meg til!! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...