Loevinna Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3861 Skrevet 14. mai 2008 (endret) DU oppe så seint??? :dåne: Klarte jeg å sjokkere deg? Hjemme hos mamma blir det gjerne slik Men er som oftes litt lenger oppe når jeg har fri... Man blir veldig trøtt av å sove. Sant nok.. Men kjenner at jeg er veldig sliten om dagen.. Så er veldig glad for at jeg slipper å tenke på jobb akkurat nå... God morgen :kaffe: Mornings! *venter på at kaffen skal bli klar* Endret 14. mai 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3863 Skrevet 14. mai 2008 Skal jeg drikke mer kaffe tro? :klø: Ta en kopp du, så tar jeg også en til :kaffe:
Loevinna Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3864 Skrevet 14. mai 2008 Nå bøtter det ned ute! Men vi skal ikke klage, siden vi har hatt mange mange dager med strålende sol og varmt. Bare synd at jeg har glemt igjen alle krukkene mine med oppsamlet energi nede på østlandet Føler meg skikkelig lat idag, samtidig som jeg er rastløs. Slapper mye av og broderer en del. Men begynner så smått å bli lei det også.. Men vurderer å begynne å rydde gamlerommet mitt her hjemme-hjemme... Det var bare den energien da...
Loevinna Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3865 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har fått meg hjemmestrikka sokker av mammaen min!!! :juhu: Bestilte de i vinter, så nå kan jeg møte høsten og neste vinter med varme føtter!!
Loevinna Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3867 Skrevet 14. mai 2008 Hjemmestrikka sokker er kjempedeilig! og så har mamma strikket hæl og tå med dobbelt garn, slik at de ikke skal bli så fort slitte
Loevinna Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3868 Skrevet 14. mai 2008 Men nå skal jeg faktisk slå av pc'en, og lese litt før jeg legger meg.
Loevinna Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3872 Skrevet 15. mai 2008 Idag har jeg ikke gjort en dritt Har kun sittet og lest ut boka som jeg holdt på med. Kjenner jeg begynner å klø i fingrene etter å gjøre noe.. så spørsmålet er om jeg skal sitte her og dille og vente på at anfallet skal gå over.. eller om jeg faktisk skal benytte meg av energibølgen
Annie Skrevet 15. mai 2008 #3874 Skrevet 15. mai 2008 Du kan komme hit og være full av energi her i huset
Loevinna Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3875 Skrevet 15. mai 2008 *ikke oppdatert* Håper at du tilgir meg Det er helt i orden, for jeg er selv ikke oppdatert i din dagbok eller overalt heller... Du kan komme hit og være full av energi her i huset Tror jeg skal begynne her hjemme først -------------- Tok meg en titt på det gamle soverommet mitt, og fant fort ut at jeg trengte en før jeg starter med oppryddingen Skal gå igjennom kleskapet mitt der og kaste alt av klær som ligger der. Jeg har ikke sett på de klærne på over 5 år, og enda lengre siden jeg brukte de, så ingen vits i at de ligger der og samler støv og plass. Jeg er begynt å like å kaste ting jeg! :-D Finner en utrolig tilfredshet i det å kaste ting Og sikkert mange psykologer som kan analysere den handlingen til noe "psykisk feil" med meg
malle Skrevet 15. mai 2008 #3876 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Det er helt i orden, for jeg er selv ikke oppdatert i din dagbok eller overalt heller... Tror jeg skal begynne her hjemme først -------------- Tok meg en titt på det gamle soverommet mitt, og fant fort ut at jeg trengte en før jeg starter med oppryddingen Skal gå igjennom kleskapet mitt der og kaste alt av klær som ligger der. Jeg har ikke sett på de klærne på over 5 år, og enda lengre siden jeg brukte de, så ingen vits i at de ligger der og samler støv og plass. Jeg er begynt å like å kaste ting jeg! :-D Finner en utrolig tilfredshet i det å kaste ting Og sikkert mange psykologer som kan analysere den handlingen til noe "psykisk feil" med meg Tror ikke det skal være så vanskelig å oppdatere seg hos meg nå ihvertfall. NEida, de vil sikkert bare si at du kaster ting, for du har noe du vil gjøre deg ferdig med. *opplyst* Endret 15. mai 2008 av malle
Sauen Shaun Skrevet 15. mai 2008 #3877 Skrevet 15. mai 2008 Kastet langt over halvparten av klærne mine da jeg flyttet i høst jeg. Gadd ikke dra med meg masse klær jeg ikke kommer til å bruke mer.
Loevinna Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3878 Skrevet 15. mai 2008 Tror ikke det skal være så vanskelig å oppdatere seg hos meg nå ihvertfall. NEida, de vil sikkert bare si at du kaster ting, for du har noe du vil gjøre deg ferdig med. *opplyst* Ja det ville jo vært veldig rart om jeg hadde lyst til å bli ferdig med klærne jeg brukte på barne- og ungdomskolen... Kastet langt over halvparten av klærne mine da jeg flyttet i høst jeg. Gadd ikke dra med meg masse klær jeg ikke kommer til å bruke mer. Jeg har bare ikke orket å ta et skikkelig ryddetak på barnerommet mitt her før nå det siste året. Hadde meg et skikkelig rydderaid der sist sommer, men gikk bare gjennom masse papirer og dritt. Fikk kastet utrolig mye da også. Så nå går jeg igjennom kleskapet mitt. Mamma ønsker å forandre litt inne på rommet mitt, og da er det greit å kunne stue de tingene jeg vil ta vare på, inn i litt av kleskapet.. Så kan de andre her hjemme få bruke resten av kleskapet slik de vil, om det er behov for det. Barnerommet mitt er veldig lite, bare så det er sagt. Så det skal ikke mye rot til før man må ut bare for å skifte mening.. Og det er jo kanskje koselig for mamma å ha et rom som kan fungere som et gjesterom, og gjerne et litt ryddig ett...
Multi Skrevet 15. mai 2008 #3879 Skrevet 15. mai 2008 Har visst noen ting stående hos foreldrene mine fortsatt jeg, og.
Sauen Shaun Skrevet 15. mai 2008 #3880 Skrevet 15. mai 2008 Har noen esker på kvisten hos min bror jeg. Kunne egentlig tenkt meg å hentet de, men da må jeg ha bil. Er litt tungt å dra dem med på toget...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå