Loevinna Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3821 Skrevet 10. mai 2008 Nei, lurer på å finne senga jeg nå...
Loevinna Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3824 Skrevet 11. mai 2008 Da reiste min lille nevø... Blir litt småtomt her nå, men forhåpentligvis så blir det ikke så veldig lenge til vi ser han igjen
Sauen Shaun Skrevet 11. mai 2008 #3825 Skrevet 11. mai 2008 Ja, det blir alltid veldig tomt når sånne små nevøer reiser igjen.
Loevinna Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3827 Skrevet 11. mai 2008 Jeg må innrømme at jeg rett og slett ikke orker å lese så mye i andres dagbøker for tiden. Svinser innom en og annen gang, men blir lenge mellom hver gang.. Tror jeg har nok med min egen + hybelen min hos Skravla for tiden. Men jeg skal komme sterkere tilbake.
Loevinna Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3829 Skrevet 11. mai 2008 Er litt små rastløs i dag.. Så nå har jeg støvsuget stua her, og sveipet over gulvet på stua og kjøkkenet med en vaskekost. Men takke meg til mopper.. får bare ikke til å vaske med vanlig vaskekost jeg... Men nå skal vi lage oss noe mat her.
loffen Skrevet 11. mai 2008 #3830 Skrevet 11. mai 2008 Litt ansiktsgymnastikk: GI DAMEN DET HUN VIL HA! En gjeng med golfspillere er samlet i garderoben. En mobiltelefon ringer , og en mann svarer den "høyt talende", mens han snører skoene sine. Alle andre kan dermed lytte til samtalen; Mann; HALLO! Kvinne; Hei kjære, det er meg. Er du i klubben ? Mann; Ja Kvinne; Jeg står på aker brygge og har funnet en skjøøønn lærjakke. Den koster bare 7.500,- kr. Er det OK at jeg kjøper den ? *Mann; Jada, naturligvis, hvis du liker den så godt, så ,, Kvinne; Siden jeg har deg der, så var jeg også innom Mercedes, for å få montert en ny stjerne. De hadde akkurat fått inn 2007-modellen, og de hadde en kjempestilig sort SL500. Akkurat en sånn jeg alltid har ønsket meg ! Mann; Hva kostet den ? Kvinne; 2.200.000,- i standard utgaven. Mann; OK, så kjøp den da, men til den prisen må du få med vinterdekk ! Kvinne; Tusen takk, kjære. Du er nå søt og. Så var det bare en ting til. Det huset vi så på i fjor er til salgs igjen til 10.500.000,- kr. Mann; OK, tilbyd dem bare 10 mio kr. De vil de sikkert akseptere. Hvis ikke så gi dem de Siste 500.000,-. Det er jo en OK pris. Kvinnen; OK. Vi sees senere. Jeg elsker deg. Mannen; Ha det bra. Jeg elsker deg også. Telefonsamtalen slutter. Alle de andre mennene i garderoben stirrer måpende på ham , inntil mannen sier med et stort smil; ER DET NOEN SOM VET HVEM SOM EIER DENNE TELEFONEN ??? Da har hele klanen fått mail av meg Takk!
Loevinna Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3831 Skrevet 11. mai 2008 I kveld har jeg fått brodert litt. Har selvsagt glemt mitt eget håndarbeid hjemme i leiligheten min. Men heldigvis hadde søsteren min noe liggende som jeg kunne jobbe med. Tror ikke det skal bli så veldig lenge før jeg finner senga. Er trøtt og sliten om dagen jeg. Og idag hvilte jeg til og med middag på sofaen i 1,5 time!! Det er det sjelden jeg gjør..
loffen Skrevet 11. mai 2008 #3832 Skrevet 11. mai 2008 Sov du, det trenger du sikkert nå. Husk at du har vært gjennom mye og kroppen er sliten.
Loevinna Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3833 Skrevet 11. mai 2008 Sov du, det trenger du sikkert nå. Husk at du har vært gjennom mye og kroppen er sliten. Ja, det har vært mye i det siste.. har over lang tid brukt mye energi som jeg ikke visste jeg hadde en gang...
kamela Skrevet 12. mai 2008 #3835 Skrevet 12. mai 2008 Sendt pm Flere som ikke har fått mailen??? :klø: Jeg, og jeg vet hvorfor Jeg må innrømme at jeg rett og slett ikke orker å lese så mye i andres dagbøker for tiden. Svinser innom en og annen gang, men blir lenge mellom hver gang.. Tror jeg har nok med min egen + hybelen min hos Skravla for tiden. Men jeg skal komme sterkere tilbake. Vi er her uansett, vet du
Loevinna Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3836 Skrevet 12. mai 2008 (endret) God morgen Løven! Mornings! idag har vi gått en liten tur i og fine været. Var en tur på grava til pappa og vannet havet av blomster som var der. Jeg, og jeg vet hvorfor Vi er her uansett, vet du Ikke bare din feil... Takk for at dere er der! Endret 12. mai 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3838 Skrevet 12. mai 2008 :klø: Det er veldig greit å ha riktig epostadresse
Loevinna Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3840 Skrevet 12. mai 2008 *hjelpe mamma med middag* Jeg har "bestillt" kjøttkaker med poteter, kålstuing og ertestuing idag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå