Loevinna Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3781 Skrevet 7. mai 2008 Da er jeg hjemme hos mammaen min. Kom frem litt over kl 8 i dag tidlig. Skal si at ræva mi er sår etter å ha sittet på en buss i 10 timer Men noe av det første som møtte meg her hjemme var min nevø som smeltet i et gedigent smil da han så tanta si :rødme: Herlige go'klumpen!!
Loevinna Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3785 Skrevet 8. mai 2008 Idag blir det en tung dag... Men vi skal nå komme oss igjennom den også på et vis.. Sminke er fullstendig utenkelig idag...
kamela Skrevet 8. mai 2008 #3792 Skrevet 8. mai 2008 Da er jeg hjemme hos mammaen min. Kom frem litt over kl 8 i dag tidlig. Skal si at ræva mi er sår etter å ha sittet på en buss i 10 timer Men noe av det første som møtte meg her hjemme var min nevø som smeltet i et gedigent smil da han så tanta si :rødme: Herlige go'klumpen!! Sikkert godt å ha en sånn liten en i nærheten nå, de er bare deilige og upåvirket av det meste. Tenker på deg
Loevinna Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3794 Skrevet 8. mai 2008 Takk for gode klemmer. De gjør godt. Det har vært en tung dag, men det har også vært en fin dag til å bære med seg videre i minnet...
Loevinna Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3798 Skrevet 9. mai 2008 Mornings. Har startra dagen stille og rolig. Bare meg, min bror og min nevø som er våken nå. Så har kosa meg med nevøen min nå en stund. Men nå ligger den lille og sover litt. Så da blir det tid for litt kg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå