Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er jeg hjemme hos mammaen min. Kom frem litt over kl 8 i dag tidlig. Skal si at ræva mi er sår etter å ha sittet på en buss i 10 timer :sprettoy:

Men noe av det første som møtte meg her hjemme var min nevø som smeltet i et gedigent smil da han så tanta si :rødme: Herlige go'klumpen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rødme:

Skrevet

Idag blir det en tung dag... Men vi skal nå komme oss igjennom den også på et vis.. Sminke er fullstendig utenkelig idag... :sukk:

Skrevet

Tenker på deg i dag. :klemmer:

Skrevet
Da er jeg hjemme hos mammaen min. Kom frem litt over kl 8 i dag tidlig. Skal si at ræva mi er sår etter å ha sittet på en buss i 10 timer :sprettoy:

Men noe av det første som møtte meg her hjemme var min nevø som smeltet i et gedigent smil da han så tanta si :rødme: Herlige go'klumpen!!

Sikkert godt å ha en sånn liten en i nærheten nå, de er bare deilige og upåvirket av det meste.

Tenker på deg :klem:

Skrevet

Tenker på deg. :klemmer:

Skrevet

Takk for gode klemmer. De gjør godt. :klem:

Det har vært en tung dag, men det har også vært en fin dag til å bære med seg videre i minnet...

Skrevet

Mornings. Har startra dagen stille og rolig. Bare meg, min bror og min nevø som er våken nå. Så har kosa meg med nevøen min nå en stund. Men nå ligger den lille og sover litt. Så da blir det tid for litt kg :)

Skrevet

Håper du får en fin dag i dag :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...