Loevinna Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3701 Skrevet 30. april 2008 Så godt at ting begynner å komme på plass. så jeg kommer til å bruke fridagen min i morgen til å få litt mer ting på plass. Mye hjelper om jeg bare får kontoret i orden. Ja, og så klærne i kleskapet.
Loevinna Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3702 Skrevet 30. april 2008 Ble ikke til at jeg orket å begynne å få klærne inn i skapet.. det gjør jeg i morgen istedet for.. nå slapper jeg av i sofaen med pc og tv
loffen Skrevet 30. april 2008 #3703 Skrevet 30. april 2008 Slapp av og kos deg du. Klær og sånt kan du gjøre siden. Sånn en dag nærmere jul!
Loevinna Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3704 Skrevet 30. april 2008 Slapp av og kos deg du. Klær og sånt kan du gjøre siden. Sånn en dag nærmere jul! Det var da litt lenge å vente til jul med å få orden på soverommet Du loffen, du loffen...
loffen Skrevet 30. april 2008 #3705 Skrevet 30. april 2008 En dag nærmere jul, kan jo være i morra f.eks.
Loevinna Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3707 Skrevet 30. april 2008 tror faktisk jeg rett og slett skal finne senga jeg.. Ble veldig lite søvn på meg i natt som var. Og kanskje jeg får noe vetigt ut av morgendagen også
Gjest marihan Skrevet 30. april 2008 #3709 Skrevet 30. april 2008 Hei hei! for vaskemaskin Husker vi fikk feil med vaskemaskinen en gang mens jeg bodde hjemme. Gikk en uke før vi fikk det fikset, og da begynte det virkelig å bli krise! Håper du koser deg med fridag i morgen!
Annie Skrevet 30. april 2008 #3710 Skrevet 30. april 2008 En dag nærmere jul, kan jo være i morra f.eks. Kan tenke meg det er deilig med vaskemaskin i hus. OG klesskap. Det ordner seg for snille piker!
Loevinna Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3712 Skrevet 1. mai 2008 Sov godt vennen! Prøvde så godt jeg kunne... Hei hei! for vaskemaskin Husker vi fikk feil med vaskemaskinen en gang mens jeg bodde hjemme. Gikk en uke før vi fikk det fikset, og da begynte det virkelig å bli krise! Håper du koser deg med fridag i morgen! Vel, jeg har vært uten vaskemaskin nå i 2 uker! Er glad det har blitt en del shopping på meg i det siste kan man si så idag blir det klesvask på meg ja Kan tenke meg det er deilig med vaskemaskin i hus. OG klesskap. Det ordner seg for snille piker! Jeg skal få det så flott atte! Ja, nesten alltid for det meste. Virkelig bra setning loffen!
Loevinna Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3713 Skrevet 1. mai 2008 Da har dagen min begynt. Igrunnen deilig å våkne så tidlig og ha et håp om å få noe ut av dagen. Og idag skal jeg bare bruke tid på å få litt mer orden her hjemme, ja og så sløve på sofaen skal jeg også få tid til Jeg har fått i meg frukost, bladd litt gjennom nyhetene, og sitter nå med en kopp kaffe og kg Og mine to pusejenter ligger strødd rundtomkring her og koser seg. Livet hadde vært tomt uten de altså! Er blitt ufattelig glad i mine to puser. Men nå synes jeg det er på tide med en to-do-liste her altså. Er lenge siden jeg har hatt det. Og idag har jeg planer om å få gjort en del stuff. Skal bare ha i meg kaffekoppen min, så setter jeg i gang - rydde klær inn i kleskapet - vaske en maskin med mørke kle - vaske en maskin med sengekle - vaske over gulvet på badet - rydde på plass kontoret (der er det bomba ) - tørke over gulvet på stua Skal jeg da gidde å gjøre mer idag mon tro? :klø: Vel, alt utover dette er en bonus. Jeg må jo rekke å sløve litt innimellom også
Loevinna Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3714 Skrevet 1. mai 2008 Det ble ikke gjort mye av listen min idag.. Da det dukket opp noe helt uventet.. Orker ikke skrive så mye om det her i den åpne dagboken.. Men iallefall så kommer jeg til å reise bort igjen noen dager. Vet ikke når jeg kommer tilbake... Ikke meningen å virke krytisk, men noe av privatlivet mitt orker jeg ikke brette ut om her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå