Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så godt at ting begynner å komme på plass. :jepp:

:Nikke: så jeg kommer til å bruke fridagen min i morgen til å få litt mer ting på plass. Mye hjelper om jeg bare får kontoret i orden. Ja, og så klærne i kleskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ikke til at jeg orket å begynne å få klærne inn i skapet.. det gjør jeg i morgen istedet for.. nå slapper jeg av i sofaen med pc og tv :)

Skrevet

Slapp av og kos deg du. :)

Klær og sånt kan du gjøre siden.

Sånn en dag nærmere jul! :ler:

Skrevet
Slapp av og kos deg du. :)

Klær og sånt kan du gjøre siden.

Sånn en dag nærmere jul! :ler:

Det var da litt lenge å vente til jul med å få orden på soverommet :ler:

Du loffen, du loffen... :fnise:

Skrevet

En dag nærmere jul, kan jo være i morra f.eks. :fnise:

Skrevet

:Gjesp: tror faktisk jeg rett og slett skal finne senga jeg.. Ble veldig lite søvn på meg i natt som var. Og kanskje jeg får noe vetigt ut av morgendagen også :)

:sove:

Gjest marihan
Skrevet

Hei hei!

:hoppe: for vaskemaskin :) Husker vi fikk feil med vaskemaskinen en gang mens jeg bodde hjemme. Gikk en uke før vi fikk det fikset, og da begynte det virkelig å bli krise!

Håper du koser deg med fridag i morgen! :klem:

Skrevet
En dag nærmere jul, kan jo være i morra f.eks. :fnise:

:hoho:

Kan tenke meg det er deilig med vaskemaskin i hus. OG klesskap. Det ordner seg for snille piker! :klem:

Skrevet

:Nikke:

Ja, nesten alltid for det meste.

Skrevet
Sov godt vennen! :klemmer:

Prøvde så godt jeg kunne... :klem:

Hei hei!

:hoppe: for vaskemaskin :) Husker vi fikk feil med vaskemaskinen en gang mens jeg bodde hjemme. Gikk en uke før vi fikk det fikset, og da begynte det virkelig å bli krise!

Håper du koser deg med fridag i morgen! :klem:

Vel, jeg har vært uten vaskemaskin nå i 2 uker! :overrasket: Er glad det har blitt en del shopping på meg i det siste kan man si :fnise: så idag blir det klesvask på meg ja :jepp:

:hoho:

Kan tenke meg det er deilig med vaskemaskin i hus. OG klesskap. Det ordner seg for snille piker! :klem:

:jepp: Jeg skal få det så flott atte! :ler:

:klemmer:

:Nikke:

Ja, nesten alltid for det meste.

Virkelig bra setning loffen! :fnise:

Skrevet

Da har dagen min begynt. Igrunnen deilig å våkne så tidlig og ha et håp om å få noe ut av dagen. Og idag skal jeg bare bruke tid på å få litt mer orden her hjemme, ja og så sløve på sofaen skal jeg også få tid til ;) Jeg har fått i meg frukost, bladd litt gjennom nyhetene, og sitter nå med en kopp kaffe og kg :) Og mine to pusejenter ligger strødd rundtomkring her og koser seg. Livet hadde vært tomt uten de altså! Er blitt ufattelig glad i mine to puser. :rodme:

Men nå synes jeg det er på tide med en to-do-liste her altså. Er lenge siden jeg har hatt det. Og idag har jeg planer om å få gjort en del stuff. Skal bare ha i meg kaffekoppen min, så setter jeg i gang :)

- rydde klær inn i kleskapet

- vaske en maskin med mørke kle

- vaske en maskin med sengekle

- vaske over gulvet på badet

- rydde på plass kontoret (der er det bomba :overrasket: )

- tørke over gulvet på stua

Skal jeg da gidde å gjøre mer idag mon tro? :klø: Vel, alt utover dette er en bonus. Jeg må jo rekke å sløve litt innimellom også :ler:

Skrevet

Det ble ikke gjort mye av listen min idag.. Da det dukket opp noe helt uventet.. Orker ikke skrive så mye om det her i den åpne dagboken.. Men iallefall så kommer jeg til å reise bort igjen noen dager. Vet ikke når jeg kommer tilbake...

Ikke meningen å virke krytisk, men noe av privatlivet mitt orker jeg ikke brette ut om her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...