Annie Skrevet 28. april 2008 #3682 Skrevet 28. april 2008 (endret) Når er Løven tilbake? Endret 28. april 2008 av Annie
Skravla Skrevet 28. april 2008 #3683 Skrevet 28. april 2008 Forresten.. jeg melder herved ifra om mitt fravær f.o.m. i morgen kveld, og til tirsdagskveld Når er Løven tilbake? Annie
Impala Skrevet 29. april 2008 #3687 Skrevet 29. april 2008 Håper du har hatt en fin helg, og kost deg masse med nevøen din
Skravla Skrevet 29. april 2008 #3688 Skrevet 29. april 2008 Missa jeg noe nå da... Ikke noe annet enn et lite hint om at Annie ikke hadde lest godt nok.
Loevinna Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3689 Skrevet 29. april 2008 Hei! Håper du får ei fin helg og koser deg sammen med nevøen din Har stoooor koset meg enormt!! Gullgutten er bare den mest herlige ungen jeg har sett! Han var til å spise opp! *hihi* Håper du har hatt en kjempekoselig helg! Har hatt en fantastisk mini-ferie! tror jeg har fått laddet batteriene mine nå. *klem* Når er Løven tilbake? Følger du ikke med?!?!? Annie *hehe* Missa jeg noe nå da... Du må jo følge med i svingende. .. og til Løven kommer hjem i kveld. Tusen takk! Koselig velkomst. *klem* Håper du har hatt en fin helg, og kost deg masse med nevøen din Virkelig koset meg ja! Ikke noe annet enn et lite hint om at Annie ikke hadde lest godt nok. Bra noen følger med her inne! *hehe*
Loevinna Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3690 Skrevet 29. april 2008 Vel, da er jeg tilbake!! Jeg har virkelig stor koset meg med min lille nevø. Og han bare sjarmerer tanta si i senk med store smil og god barnelatter :rødme: Til og med å ta bæsjebleiene på han var en fryd Det har vært så deilig å komme seg bort at jeg faktisk ikke har savnet internett en eneste dag!!
Sauen Shaun Skrevet 29. april 2008 #3691 Skrevet 29. april 2008 Har du virkelig ikke savnet oss en eneste dag???? :dåne:
Loevinna Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3692 Skrevet 29. april 2008 Har du virkelig ikke savnet oss en eneste dag???? :dåne: Hvordan kan jeg tenke på dere når jeg har verdens skjønneste gullklump i armene som smiler og ler mot meg? Men okay da, så har jeg tenkt på dere, men har ikke hatt den trangen til å stikke på nettet hele tiden.. Det er jo to forskjellige ting
loffen Skrevet 29. april 2008 #3694 Skrevet 29. april 2008 Velkommen hjem, så fint at du har kost deg! Og jeg visste jeg, at du ikke var hjemme før i kveld altså.
Annie Skrevet 30. april 2008 #3695 Skrevet 30. april 2008 Ikke noe annet enn et lite hint om at Annie ikke hadde lest godt nok. Hadde lest det, men så var det det med hukommelse da... Velkommen hjem Løven
Loevinna Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3698 Skrevet 30. april 2008 Velkommen hjem, så fint at du har kost deg! Og jeg visste jeg, at du ikke var hjemme før i kveld altså. Takk for det! Hadde lest det, men så var det det med hukommelse da... Velkommen hjem Løven Takker og bukker Det høres ut som en flott tur! det var det så absolutt!
Loevinna Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3699 Skrevet 30. april 2008 (endret) Ja, da har jeg fått hjelp av en kollega til å få montere det kleskapet jeg hadde klart å montere feil. Ble så fint atte! Skal få fylt det med klær etter at jeg har sett One Tree Hill. Blir deilig å få gulvplass på soverommet Sist torsdag skulle jeg da få vaskemaskinen min også. Men den kom da ikke. De ringte sent på kvelden for å fortelle at de hadde problemer med bilen, men at de skulle ringe igjen på fredag og avtale ny leveringsdato. Men de ringte ikke i det hele tatt igjen. så jeg ringte tilbake idag og spurte når jeg fikk maskina mi. Og de kom og leverte den i kveld! Og snille mannen koblet den opp for meg også. Så nå får jeg endelig vasket klær :juhu: Endret 30. april 2008 av Loevinna
Sauen Shaun Skrevet 30. april 2008 #3700 Skrevet 30. april 2008 Så godt at ting begynner å komme på plass.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå