Loevinna Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3661 Skrevet 23. april 2008 :juhu: Det var jo gode nyheter!
Sauen Shaun Skrevet 23. april 2008 #3662 Skrevet 23. april 2008 Holdt på å montere et ikea kleskap, og med min stahet så skulle jeg jo sjølvsagt gjøre det alene... klarte først å montere det opp ned, og etter om og men klarte jeg å få snu det - med det resultatet at jeg ødela litt av ene siden på det... så når jeg endelig hadde klart å snu det riktig vei, så ser jeg jo at eg har montert heile skapet feil!!!
Loevinna Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3664 Skrevet 23. april 2008 Forresten.. jeg melder herved ifra om mitt fravær f.o.m. i morgen kveld, og til tirsdagskveld
loffen Skrevet 23. april 2008 #3665 Skrevet 23. april 2008 Forresten.. jeg melder herved ifra om mitt fravær f.o.m. i morgen kveld, og til tirsdagskveld :dåne:
Loevinna Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3668 Skrevet 23. april 2008 :gråte: så så, du overlever nok
Loevinna Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3669 Skrevet 23. april 2008 Da sitter jeg i sofaen med mr lappis på fanget, kattene sovende rundt meg, dempet lys, levende lys på bordet og musikk strømmende ut av radioen.. Og kjenner at egentlig er ikke livet så aller verst Dette her kan jeg like Og i morgen så reiser jeg til min bror og blir borte til tirsdag. Gleder meg til å se min kjære nevø igjen! Og så oppdaget jeg nettopp at en kompis av meg jobber i nærheten av der broren min bor. Sendte nettopp mld til han og sa jeg skulle til de traktene i helgen. Det hadde vært koselig å truffet han igjen, men det blir kanskje vanskelig. jaja..
loffen Skrevet 23. april 2008 #3671 Skrevet 23. april 2008 Da sitter jeg i sofaen med mr lappis på fanget, kattene sovende rundt meg, dempet lys, levende lys på bordet og musikk strømmende ut av radioen.. Og kjenner at egentlig er ikke livet så aller verst Dette her kan jeg like Og i morgen så reiser jeg til min bror og blir borte til tirsdag. Gleder meg til å se min kjære nevø igjen! Og så oppdaget jeg nettopp at en kompis av meg jobber i nærheten av der broren min bor. Sendte nettopp mld til han og sa jeg skulle til de traktene i helgen. Det hadde vært koselig å truffet han igjen, men det blir kanskje vanskelig. jaja.. Så godt å høre at du koser deg! :-D Ha en kjempefin tur!
Loevinna Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3672 Skrevet 24. april 2008 Først Så Deretter Så godt å høre at du koser deg! :-D Ha en kjempefin tur! Takk for det!
kamela Skrevet 24. april 2008 #3673 Skrevet 24. april 2008 Og i kveld så ble det nudler til kvelds.. Faktisk over 1 år siden sist jeg spiste det Nudler er godt! Har fått strømadapteret mitt idag!!!!!! :juhu: :juhu: *kommenterer ikke IKEA-skap* Ha en kjempeflott helg og kos deg masse
Annie Skrevet 24. april 2008 #3674 Skrevet 24. april 2008 Holdt på å montere et ikea kleskap, og med min stahet så skulle jeg jo sjølvsagt gjøre det alene... klarte først å montere det opp ned, og etter om og men klarte jeg å få snu det - med det resultatet at jeg ødela litt av ene siden på det... så når jeg endelig hadde klart å snu det riktig vei, så ser jeg jo at eg har montert heile skapet feil!!! Forresten.. jeg melder herved ifra om mitt fravær f.o.m. i morgen kveld, og til tirsdagskveld Det var da ille lenge da... KOS deg!
Loevinna Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3676 Skrevet 24. april 2008 Nudler er godt! :juhu: *kommenterer ikke IKEA-skap* Ha en kjempeflott helg og kos deg masse Bra du ikke kommenterte det Skal virkelig ha en fin helg, og kose meg supert masse!!! Det var da ille lenge da... KOS deg! Jeg tror jeg trenger det nå.... Skal virkelig kose meg med familien min og ikke minst min lille nevø God helg! Takk!
Sauen Shaun Skrevet 24. april 2008 #3677 Skrevet 24. april 2008 Godt å høre at du nyter din nye tilværelse. Det kan faktisk være veldig godt å være singel har jeg funnet ut... Kos deg med nevøen i helga.
Loevinna Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3678 Skrevet 24. april 2008 Godt å høre at du nyter din nye tilværelse. Det kan faktisk være veldig godt å være singel har jeg funnet ut... Kos deg med nevøen i helga. Det er jo litt deilig ja, ,det å ha bare meg selv å forholde meg til Gjett om jeg gleder meg til å kose med lille tassen min
Gjest marihan Skrevet 25. april 2008 #3679 Skrevet 25. april 2008 Hei! Håper du får ei fin helg og koser deg sammen med nevøen din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå