Loevinna Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3621 Skrevet 20. april 2008 Så flink du har vært. Gratulerer med eget hjem! Takker og bukker
kamela Skrevet 20. april 2008 #3622 Skrevet 20. april 2008 Så godt å se at flyttinga har gått greit og at du er vel installert i nytt hjem
Loevinna Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3623 Skrevet 20. april 2008 Så godt å se at flyttinga har gått greit og at du er vel installert i nytt hjem ja ting begynner å komme på plass her no. Tv-benk og salongbord er på plass og det ble skikkelig fint om jeg skal si det selv Vet ikke hvor mye jeg skal gidde å rydde på plass i kveld, og tenkte å slappe av og kose meg med pizza litt senere.
Sauen Shaun Skrevet 20. april 2008 #3624 Skrevet 20. april 2008 ja ting begynner å komme på plass her no. Tv-benk og salongbord er på plass og det ble skikkelig fint om jeg skal si det selv Vet ikke hvor mye jeg skal gidde å rydde på plass i kveld, og tenkte å slappe av og kose meg med pizza litt senere. Kos deg du. Ryddinga kan du ta over litt tid. Så lenge du har kommet deg ut av den gamle leiligheten, kan du bare pusle og rydde i et behagelig tempo.
Loevinna Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3625 Skrevet 20. april 2008 Kos deg du. Ryddinga kan du ta over litt tid. Så lenge du har kommet deg ut av den gamle leiligheten, kan du bare pusle og rydde i et behagelig tempo. Er kommet meg ut av den gamle leiligheten ja, men har enda noen ting stående igjen der borte.. Det får lov å stå litt til, og så henter jeg det etterhvert. Jeg er bare fullstendig utslitt av flyttingen, så mye mer behaglig å pusle rundt her hjemme i min nye leilighet.
Loevinna Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3627 Skrevet 20. april 2008 Pulse rundt i ditt eget tempo du Ja, det er jo ingen her som driver kontroll over hva jeg har gjort akkurat
loffen Skrevet 20. april 2008 #3628 Skrevet 20. april 2008 Åh! jeg er så flink!!! da er tv-benken min ferdig montert!! Og det til og med uten bruksanvisning!! Jeg visste at du greide det! :-D Ja, det er jo ingen her som driver kontroll over hva jeg har gjort akkurat Så deilig!
Loevinna Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3629 Skrevet 20. april 2008 Jeg visste at du greide det! :-D Så deilig! Det er ikke den ting jeg ikke kan!
Annie Skrevet 20. april 2008 #3630 Skrevet 20. april 2008 Da er jeg på nett i den nye leiligheta mi!!!! Så så lenge vrte min internett frie tilverelse :juhu: Så bra!!! Pulse rundt i ditt eget tempo du Uten puls blir det ikke mye tempo i allefall...
kamela Skrevet 21. april 2008 #3631 Skrevet 21. april 2008 Ja, det er jo ingen her som driver kontroll over hva jeg har gjort akkurat Ta ting etterhvert og kos deg med å få leiligheten i orden - den er bare DIN
Loevinna Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3632 Skrevet 21. april 2008 :juhu: Så bra!!! Uten puls blir det ikke mye tempo i allefall... puls må man ha Ta ting etterhvert og kos deg med å få leiligheten i orden - den er bare DIN Storkoser meg jeg! Og begynner å like å ha min egen leilighet
Loevinna Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3633 Skrevet 21. april 2008 Idag har jeg laget meg god wok til middag! :nam: Litt vanskelig å plutselig lage kun en porsjon, det ble litt mye.. men da har jeg jo rester en annen dag
kamela Skrevet 21. april 2008 #3634 Skrevet 21. april 2008 Idag har jeg laget meg god wok til middag! :nam: Litt vanskelig å plutselig lage kun en porsjon, det ble litt mye.. men da har jeg jo rester en annen dag Alltid greit å komme hjem til ferdig middag
Svimle Skrevet 21. april 2008 #3635 Skrevet 21. april 2008 Jeg også laget for mye til middag i dag Skal fryse ned det som er igjen da, så kan jeg ha det en annen gang.
Loevinna Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3636 Skrevet 21. april 2008 Alltid greit å komme hjem til ferdig middag Joda, men det er også koselig å lage maten selv Jeg også laget for mye til middag i dag Skal fryse ned det som er igjen da, så kan jeg ha det en annen gang. Alltid greit å ha litt rester, enten i fryseren eller i kjøleskap
Loevinna Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3637 Skrevet 21. april 2008 (endret) Nå skal jeg på Ikea og kjøpe meg kleskap!! Så får jeg endelig snart orden på soverommet også! :-D Endret 21. april 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3639 Skrevet 21. april 2008 Du er jammen effektiv :dåne: Effektiv og effektiv fru blom.. Jeg er vel bare bitt av shoppebassillen Alt for gøy å dra kortet veit du Men NÅ skal jeg montere kleskap!!!
Loevinna Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3640 Skrevet 21. april 2008 Jeg bør kanskje vente med å montere kleskap til i morgen... Kanskje ikke så lurt å dunke i vei når det etterhvert er barn i overetasjen som skal prøve å sove... Hmm..... *tenke*... Jeg vil jo gjerne ha det kleskapet oppe så fort som mulig.... Hmmmmmmm.... Nei, æsj! monterer så langt jeg kommer frem til ca kl 21 jeg Jeg utålmodig?? *leter opp i fremmedordboken*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå