Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men om du ikke får med deg absolutt alt, er det sikkert mulig å fylle et billass en annen dag også?

Dessuten er det utrolig hvor godt man pakker/arbeider under press. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men om du ikke får med deg absolutt alt, er det sikkert mulig å fylle et billass en annen dag også?

Dessuten er det utrolig hvor godt man pakker/arbeider under press. :klem:

Joda, jeg får ikke med meg alt, så kommer til å få unna de tyngste møblene i dag. Og så pakker jeg nok videre i kveld, for så å få kjørt unna litt mer i morgen en gang.. håper jeg.. Nå regner jeg ikke med at to av de som skulle hjelpe meg å flytte kommer, men håper vi får det til likevel... :sukk:

Skrevet (endret)

Lykke til med flyttingen. :kaffekopp:

:hoppe: Snart bor du i den nye leiligheten!

Endret av Multi
Skrevet

Har de lovet å hjelpe til og kommer ikke allikevel? :kjefte:

Skrevet

Håper flyttedagen går fint! Husk; ta pauser og drikk masse vann.

:klem:

Gjest marihan
Skrevet
Hmm.. Jeg har vært ganske fraværende i dagboken min den siste tiden, og holdt meg mest i bloggene. Og dette har sin grunn. Tenkte å si noe om det i korte trekk her, siden ikke alle som er her inne er i bloggene jeg skriver i.. Saken er nemlig at for noen uker siden så ble det slutt med meg og min samboer, og jeg driver med pakking og flytting om dagen. Og det er vel det jeg vil si om den saken ;) Etterhvert kommer jeg til å slette denne dagboken og begynne med frisk start i en ny. Men den tid den sorg :)

Men nu skal jeg pakke en siste kasse for kvelden, dusje og så i seng. :vinke:

Hei.

Dette var trist å lese. Jeg har forstått at det var ett eller annet som ikke stemte, men fikk aldri helt taket på hva det var. Håper det går greit med deg, aldri enkelt når sånt skjer. :klemmer:

Skrevet
Lykke til med flyttingen. :kaffekopp:

:hoppe: Snart bor du i den nye leiligheten!

I morgen flytter jeg skikkelig inn!! :hoppe:

Har de lovet å hjelpe til og kommer ikke allikevel? :kjefte:

De hadde en god grunn.. Men jeg skaffet meg flere maurer jeg ;)

Håper flyttedagen går fint! Husk; ta pauser og drikk masse vann.

:klem:

Ble lite med vannog mat pause gitt.. Men har fått i meg det nå, så da går det bra :)

Hei.

Dette var trist å lese. Jeg har forstått at det var ett eller annet som ikke stemte, men fikk aldri helt taket på hva det var. Håper det går greit med deg, aldri enkelt når sånt skjer. :klemmer:

Her går det greit ja, stresser bare litt om dagen :):klem:

Skrevet

Da er flyttelasset mitt kjørt til den nye leiligheten! :hoppe: Vi var 6 stk som bar, og kjørte med 5 biler og en hestetilhenger ;) Så vi kjørte faktisk bare to turer! :-D

Nå skal jeg finne senga, er stup trøtt. Og i morgen skal jeg gå over her og samle sammen alt småplukket som ligger igjen. Og så kommer det ei i morgen ettermiddag og hjelper meg med det siste. Og så gleder jeg meg til å untrodusere kattene for den nye leiligheten! Det blir spennende :)

Skrevet

Ja, og fra i morgen så sover jeg i MIN leilighet! :juhu:

:fnise:

Skrevet

:juhu:

Så bra at det er bare småtteri igjen. Høres som om flyttingen gikk greit. :) Sov godt den siste natten i gammel leilighet!

:klemmer:

Skrevet
:juhu:

Så bra at det er bare småtteri igjen. Høres som om flyttingen gikk greit. :) Sov godt den siste natten i gammel leilighet!

Jada, flyttingen gikk greit den :) Er vel stort sett bare habelkaninene mine som ligger igjen nå her.. Sitter til og med på gulvet på kontoret og taster jeg nå :fnise:

Skrevet
Jada, flyttingen gikk greit den :) Er vel stort sett bare habelkaninene mine som ligger igjen nå her.. Sitter til og med på gulvet på kontoret og taster jeg nå :fnise:

Hybelkaninene kan vel eks få... :lur:

Skrevet

Neimen her hadde det skjedd ting siden sist jeg hadde vært innom. Håper alt går bra med deg, det høres jo forsåvidt slik ut da, heldigvis. :klemmer:

Skrevet

:ler: var litt trøtt i går ser jeg ;)

Neimen her hadde det skjedd ting siden sist jeg hadde vært innom. Håper alt går bra med deg, det høres jo forsåvidt slik ut da, heldigvis. :klemmer:

Ja, her har det skjedd saker og ting. Og snart begynner en ny epoke i livet mitt. Litt skummelt, men veldig spennende på samme tid :)

Hybelkaninene kan vel eks få... :lur:

:jepp:

Hybelkaniner gir vi villig bort :ler:

:fnise: ja, jeg har iallefall ikke tenkt å ta med meg noe annet hårete enn de to pusefrøkene her ;)

Skrevet
Har du fri og flyttedag i dag?

Jepp, har flyttedag. Så nå skal jeg hive meg rundt og få pakket siste småtingene.

Skrevet

Så herlig det blir med ny start!! GLED DEG!!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...