Loevinna Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3561 Skrevet 14. april 2008 Sitter her og ser på den søte gaven jeg fikk av deg, den ble godt mottatt av alle. Akkurat nå kom Noen hjem, og jeg har IKKE tørket støv ja den magneten er igrunnen veldig søt Koselig at du likte den! Tusen takk for en en super helg og magneten jeg fikk!! Selv takk! Koselig at du også likte magneten Og takk for veldig hyggelig selskap både i bilen og om natta. Ja, spesielt på natta var det veldig masse liv i meg Men var koselig biltur! Og så gikk det så fort!
Loevinna Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3565 Skrevet 15. april 2008 Hmm.. Jeg har vært ganske fraværende i dagboken min den siste tiden, og holdt meg mest i bloggene. Og dette har sin grunn. Tenkte å si noe om det i korte trekk her, siden ikke alle som er her inne er i bloggene jeg skriver i.. Saken er nemlig at for noen uker siden så ble det slutt med meg og min samboer, og jeg driver med pakking og flytting om dagen. Og det er vel det jeg vil si om den saken Etterhvert kommer jeg til å slette denne dagboken og begynne med frisk start i en ny. Men den tid den sorg Men nu skal jeg pakke en siste kasse for kvelden, dusje og så i seng.
Loevinna Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3572 Skrevet 16. april 2008 Håper du har en fin dag! Dagen har ikke vært så aller verst den Håper ting går litt bedre i dag og mer pakking skal det bli i løpet av kvelden.
Loevinna Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3573 Skrevet 16. april 2008 Og jeg pakker for harde livet. Skjønner ikke hvordan jeg skal bli ferdig til i morgen... Kanskje det hjelper å holde seg unna kg.. men måtte jo bare ha en liiiten pause...
Impala Skrevet 16. april 2008 #3575 Skrevet 16. april 2008 Klarer sjelden å ta en liten pause foran KG jeg iallefall
loffen Skrevet 16. april 2008 #3576 Skrevet 16. april 2008 Du blir sikkert ferdig. Og pauser må man jo ha!
Loevinna Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3577 Skrevet 16. april 2008 Holde seg unna KG? :klø: Jeg vet.. det er tøft for meg også.. Klarer sjelden å ta en liten pause foran KG jeg iallefall Nei, du sier noe der ja.. Du blir sikkert ferdig. Og pauser må man jo ha! Jeg synes jeg pakker og pakker og pakker.. og det blir flere og flere esker rundt omkring.. Men det virker ikke som det minker på stuffet mitt! Har fylt tre esker med glass/servise/vaser/etc fra stua, og enda har jeg ikke pakket kjøkkenet
Annie Skrevet 16. april 2008 #3578 Skrevet 16. april 2008 Det er når man flytter man finner ut hvor mye man har..
Loevinna Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3580 Skrevet 16. april 2008 Det er når man flytter man finner ut hvor mye man har.. Det tror jeg faktisk jeg har funnet ut selv..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå