Loevinna Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3521 Skrevet 7. april 2008 Så flink du er!! Det er iallefall en begynnelse Rakk ikke å starte sparkingen før skjønner du. Dro ikke fra jobb før sent...... Du får kanskje sparke meg i gang igjen litt senere da
Loevinna Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3523 Skrevet 7. april 2008 Kan dere hjelpe meg i bloggen? *iler inn i bloggen*
Loevinna Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3524 Skrevet 7. april 2008 Da vil jeg melde mitt fravær her fremover.. Kommer til å reise til en kollega rett etter jobb i morgen, og overnatter med henne til onsdag. Ergo kommer jeg ikke innom her igjen før onsdag.
Loevinna Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3525 Skrevet 7. april 2008 *tusler i seng for å få skjønnhetssøvnen sin*
Skravla Skrevet 7. april 2008 #3526 Skrevet 7. april 2008 Bare forsvinne slik da.... :dåne: Kos deg hos kollegaen din.
Loevinna Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3527 Skrevet 8. april 2008 Bare forsvinne slik da.... :dåne: Kos deg hos kollegaen din. Såså, du får jo se meg i hele helgen
Annie Skrevet 8. april 2008 #3531 Skrevet 8. april 2008 Såså, du får jo se meg i hele helgen DET GJØR VI!!! :juhu:
kamela Skrevet 8. april 2008 #3532 Skrevet 8. april 2008 Jeg vil igrunnen ikke helt kalle det for middag... Men det er fordi jeg igrunnen ikke liker McDonalds mat.... Har ikke spist på MacD siden.... husker ikke. Burger King er bedre....... Vi reiste heller et kvarter ekstra for å spise på Burger King på fredag! Jeg kjeder meg jeg kjeder meg Jeg kjeder meg jeg kjeder meg Jeg kjeder meg jeg kjeder meg Jeg kjeder meg jeg kjeder meg Jeg kjeder meg jeg kjeder meg Jeg kjeder meg jeg kjeder meg Jeg kjeder meg jeg kjeder meg Har jeg fortalt at jeg kjeder meg idag..? Loevinna har kjedet seg, tror jeg! Favoritt bh'en min takket for seg i dag..... :sur: Veldig viktig informasjon ikke sant? Viktig det - en av mine gikk i søpla forrige uke - den hadde sikkert vært med i 5 år (mer behagelig en fin kanskje ) Håper du koser deg i kveld
Loevinna Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3533 Skrevet 9. april 2008 God morgen! Kos deg! Takker og bukker Kos deg sammen med venninnen din i dag! Koset meg kjeeempe masse! Vi laget deilig wok til middag, og satt i sofaen og skravlet hele kvelde Og så sov jeg ufattelig god i natt :-D DET GJØR VI!!! :juhu: :juhu: Vi reiste heller et kvarter ekstra for å spise på Burger King på fredag! Loevinna har kjedet seg, tror jeg! Viktig det - en av mine gikk i søpla forrige uke - den hadde sikkert vært med i 5 år (mer behagelig en fin kanskje ) Håper du koser deg i kveld Stor koset meg
Annie Skrevet 9. april 2008 #3535 Skrevet 9. april 2008 Så godt det er med sånne venninner man kan rømme til i blant
Gjest Tigerjente Skrevet 10. april 2008 #3537 Skrevet 10. april 2008 God morgen! Så bra at du reiste til veninna di og hadde det kjekt der!
Sauen Shaun Skrevet 10. april 2008 #3538 Skrevet 10. april 2008 Det er så godt å høre at ting går bedre for deg nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå