Svimle Skrevet 1. april 2008 #3421 Skrevet 1. april 2008 daaaa ringer du til dell (?) og sier du trenger et nytt adapter til modell xxx *smart*
Loevinna Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3422 Skrevet 1. april 2008 daaaa ringer du til dell (?) og sier du trenger et nytt adapter til modell xxx *smart* Er dell ja :gjeiper: så må nok ringe dei ja
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2008 #3423 Skrevet 1. april 2008 Kan ikke hjelpe deg med noe strømadapter desverre...
Loevinna Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3424 Skrevet 2. april 2008 (endret) idag er jeg trøtt altså.. Opp kl 6 for har tidligvakt og må jo ta bussen til jobben. *sukk* Kunne tenkt meg å mye lenger jeg da.. minst 3 timer til... Endret 2. april 2008 av Loevinna
kamela Skrevet 2. april 2008 #3425 Skrevet 2. april 2008 Ja, og tresko! For oss som har levd en stund - platåsko var vel heller ikke særlig egnet til bilkjøring idag er jeg trøtt altså.. Opp kl 6 for har tidligvakt og må jo ta bussen til jobben. *sukk* Kunne tenkt meg å mye lenger jeg da.. minst 3 timer til... God morgen Uvanlig tidspunkt å finne deg her på
Annie Skrevet 2. april 2008 #3427 Skrevet 2. april 2008 For oss som har levd en stund - platåsko var vel heller ikke særlig egnet til bilkjøring Mannen har irritert seg over pedalene i sin 1960 modell Cadillac. De er bratte og vonde og bruke. Da han leste i brosjyren for bilen, sto det at de var sånn for at kvinner med stilletthæler kan kjøre den..
loffen Skrevet 2. april 2008 #3429 Skrevet 2. april 2008 Pedaler til stiletthæler vil jeg også ha! :-D Håper kvelden er fin Loevinna.
Multi Skrevet 2. april 2008 #3430 Skrevet 2. april 2008 Pedaler tilpasset stilletthæler! For en fantastisk oppfinnelse.
Loevinna Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3431 Skrevet 2. april 2008 For oss som har levd en stund - platåsko var vel heller ikke særlig egnet til bilkjøring God morgen Uvanlig tidspunkt å finne deg her på Kan tenke meg at platåsko ikke er særlig egnet nei.. Da det var populært, så hadde jeg jo ikke fått lappen enda Det var ikke frivillig at jeg var oppe så tidlig kan jeg si Du er jo god du Multi Mannen har irritert seg over pedalene i sin 1960 modell Cadillac. De er bratte og vonde og bruke. Da han leste i brosjyren for bilen, sto det at de var sånn for at kvinner med stilletthæler kan kjøre den.. HA en fin dag Loevinna Har hatt en kjempe fin dag, men kjenner at jeg har vært oppe siden kl 6 i dag. Ikke lenge til jeg skal finne senga nei... Pedaler til stiletthæler vil jeg også ha! :-D Håper kvelden er fin Loevinna. Kvelden ble kjempe koselig. Var nemlig ute med Skravla Pedaler tilpasset stilletthæler! For en fantastisk oppfinnelse.
Loevinna Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3432 Skrevet 2. april 2008 Pusefrøkene her bruker å hoppe opp i vasken på do og drikke vann av vannkrana. Og de bruker gjerne doen som springbrett. Men denne gangen gikk det gale for den ene. Ho fant opp i do!!
Loevinna Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3434 Skrevet 2. april 2008 (endret) Da var hun vel ikke så fornøyd, tenker jeg. Trur hun kvapp seg veldig Endret 2. april 2008 av Loevinna
Skravla Skrevet 2. april 2008 #3436 Skrevet 2. april 2008 Pusefrøkene her bruker å hoppe opp i vasken på do og drikke vann av vannkrana. Og de bruker gjerne doen som springbrett. Men denne gangen gikk det gale for den ene. Ho fant opp i do!! Stakkars pusefrøkna.
Loevinna Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3437 Skrevet 2. april 2008 Stakkar pusefrøken Stakkars pusefrøkna. Hun lider nok ingen nød den klatremusa der
Skravla Skrevet 2. april 2008 #3439 Skrevet 2. april 2008 *trøtt og tusler i seng* Natta snuppis. Takk for i kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå