Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

*prater i tlf med mammaen min* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*svett i øra* :sprettoy: pratet med mamma i 45 min :-D

Skrevet

Sånn er mamma'n min også. :ler:

Skrevet

45 minutter er vel ikke lenge... :fnise:

Skrevet
:ler: pratsom mamma du har da

Tror vi var like pratsomme begge to ;)

:kaffekopp:

Danke ;)

Sånn er mamma'n min også. :ler:

Det går fort en time når jeg skravler med søsteren min eller mamma :)

45 minutter er vel ikke lenge... :fnise:

Egentlig ikke ;):fnise:

:vinke:

:hallo:

:klemmer:

:klem:

:vinke:

:hallo:

Skrevet

Skal jeg bare gå å dusje med en gang, eller skal jeg bare gå å dusje med en gang..? :klø:

Skrevet

Livet er fullt av vanskelige valg ja... :ler:

Skrevet

Jeg er igrunnen fryktelig trøtt i kveld.. men kommer selvsagt til å være lys våken når jeg går å legger meg.. :roll:

Skrevet

Jeg har igrunnen et lite dilemma.. jeg har kanskje sagt før at strømadapteret til den bærbare pcen min er ødelagt.. og pc'en er tom for strøm. Og for å kunne hendvise meg til leverandør per mail for å få nytt adapter, så må jeg oppgi et kundenummer.. dette nummeret tror jeg at jeg har liggende på mailen min, som er på den pc'en uten strøm... :roll: Lurer på hvordan jeg skal få løset det der jeg... :sjenert:

:sukk:

Skrevet

Iq er forresten et fint ord.... :sjenert:

Skrevet
Jeg har igrunnen et lite dilemma.. jeg har kanskje sagt før at strømadapteret til den bærbare pcen min er ødelagt.. og pc'en er tom for strøm. Og for å kunne hendvise meg til leverandør per mail for å få nytt adapter, så må jeg oppgi et kundenummer.. dette nummeret tror jeg at jeg har liggende på mailen min, som er på den pc'en uten strøm... :roll: Lurer på hvordan jeg skal få løset det der jeg... :sjenert:

:sukk:

Det var et kjekt lite dilemma.... ingen du kjenner som har et adapter som passer da?

Skrevet

Du kan ikke hente ned mailen på en annen maskin vha webmail eller noe da? Forresten selger de sånne universaladaptere på biltema eller clas ohlson mener jeg å huske.

Skrevet
Du kan ikke hente ned mailen på en annen maskin vha webmail eller noe da? Forresten selger de sånne universaladaptere på biltema eller clas ohlson mener jeg å huske.

Ikke hvis mailen er hentet inn i f.eks outlook på pc.......

Skrevet

Brukte outlook opp mot gmailen og hotmailen min en periode, og da ble mailene likevel liggende på serveren til gmail og hotmail selv om jeg tok de ned til outlook. Så det kommer vel kanskje an på tilbyder? Er ikke så veldig inne på det, men det funket med gmail og hotmail i alle fall hehe, selv om jeg kanskje satte de manuelt opp til å gjøre det (husker ikke, hukommelse er en fin ting hihi)

Skrevet
Det var et kjekt lite dilemma.... ingen du kjenner som har et adapter som passer da?

Hmm.. ikke så jeg kommer på.. men får ringe leverandøren og høre om de likevel kan hjelpe meg..

Egentlig er jeg litt skeptisk til å bruke slike universaladaptere... :sjenert: Men ikke spørr meg hvorfor :gjeiper:

Og det er det den er også... :sukk:

Brukte outlook opp mot gmailen og hotmailen min en periode, og da ble mailene likevel liggende på serveren til gmail og hotmail selv om jeg tok de ned til outlook. Så det kommer vel kanskje an på tilbyder? Er ikke så veldig inne på det, men det funket med gmail og hotmail i alle fall hehe, selv om jeg kanskje satte de manuelt opp til å gjøre det (husker ikke, hukommelse er en fin ting hihi)

Den ble ikke liggende på mailserveren også dessverre.. har alleredet sjekket det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...