Loevinna Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3381 Skrevet 30. mars 2008 Håper du får en fin dag Hadde en grei dag i går ja Gratulerer med Masai-sko! De er kjempegode, jeg brukte mine så mye at de ble utslitt. Er vel i og for seg et ankepunkt - sko som koster nesten 2000 kr bør vare mer enn 1,5 år selv om man bruker dem mye! Ja, jeg synes det virket veldig gode å gå i jeg. Så regner med å bruke de en del. Tenkte først og fremst å ha de som jobbsko. Håper du koser deg i kveld. Var en koselig kveld ja, men masse skravling og god mat Hallo snuppa! Hvordan går det med deg? Det går bra her
loffen Skrevet 30. mars 2008 #3382 Skrevet 30. mars 2008 Masai-sko må være perfekte til å kjøre bil i! Er så lei av at alle skoene/støvlettene mine blir ødelagt av bilkjøring.
Loevinna Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3383 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Masai-sko må være perfekte til å kjøre bil i! Er så lei av at alle skoene/støvlettene mine blir ødelagt av bilkjøring. det står i brosjyren som fulgte med, at man ikke skal køyre bil med de... Endret 30. mars 2008 av Loevinna
loffen Skrevet 30. mars 2008 #3384 Skrevet 30. mars 2008 Gjør det? Kjenner en som kjørte en hel gjeng på langtur i mini-buss på fredag. Han hadde masai-sko på seg! Må snakke med ham før han gjør det en gang til.
Loevinna Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3385 Skrevet 30. mars 2008 Gjør det? Kjenner en som kjørte en hel gjeng på langtur i mini-buss på fredag. Han hadde masai-sko på seg! Må snakke med ham før han gjør det en gang til. Du kan godt holde navnet mitt uttenfor...
Svimle Skrevet 30. mars 2008 #3386 Skrevet 30. mars 2008 (endret) ..har kjørt bil i masai-sandalene mine, jeg... Gikk fint som f, og var veldig behagelig Endret 30. mars 2008 av Multipurpose Brain
Svimle Skrevet 30. mars 2008 #3387 Skrevet 30. mars 2008 ...forresten har jeg aldri blitt sjøsyk med de heller, ei heller ha tilvenningstid på de.. Mulig jeg bare er enkel da
Skravla Skrevet 30. mars 2008 #3388 Skrevet 30. mars 2008 det står i brosjyren som fulgte med, at man ikke skal køyre bil med de... Står det hvorfor? Har også hørt om flere som har kjørt med dem.....
Loevinna Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3389 Skrevet 30. mars 2008 ..har kjørt bil i masai-sandalene mine, jeg... Gikk fint som f, og var veldig behagelig ...forresten har jeg aldri blitt sjøsyk med de heller, ei heller ha tilvenningstid på de.. Mulig jeg bare er enkel da Står det hvorfor? Har også hørt om flere som har kjørt med dem..... Står ikke noe mer om hvorfor nei.. og jeg heller har ikke blitt sjøsyk av mine det lille jeg har brukt de..
Loevinna Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3390 Skrevet 30. mars 2008 Men nå skal jeg tusle til sengs.
Skravla Skrevet 30. mars 2008 #3391 Skrevet 30. mars 2008 Men nå skal jeg tusle til sengs. Natta snuppis.
FrizzleSizzle Skrevet 31. mars 2008 #3396 Skrevet 31. mars 2008 Våknet? Jeg har kjørt bil med Masaisko, og det er da helt greit. Men det står sikkert fordi det er så tjukk såle at du ikke har kontakt med pedalene? Hva vet jeg? Det er da sannelig verre å kjøre bil i selskapssandaler.
loffen Skrevet 31. mars 2008 #3397 Skrevet 31. mars 2008 Våknet? Jeg har kjørt bil med Masaisko, og det er da helt greit. Men det står sikkert fordi det er så tjukk såle at du ikke har kontakt med pedalene? Hva vet jeg? Det er da sannelig verre å kjøre bil i selskapssandaler. Ja, og tresko!
Loevinna Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3398 Skrevet 31. mars 2008 Natta snuppis. Natta Løven. Sov godt og drøm søtt. Sov ganske godt i natt ja Natta! Håper du har sovet godt! Relativt godt! Hadde igrunnen lyst til å sove mer da klokka ringte Takker og bukker Våknet? Jeg har kjørt bil med Masaisko, og det er da helt greit. Men det står sikkert fordi det er så tjukk såle at du ikke har kontakt med pedalene? Hva vet jeg? Det er da sannelig verre å kjøre bil i selskapssandaler. Våknet kl 15?!? da var jeg jo nesten ferdig på jobb Det er sikkert noe med tykkelsen på sålen som er grunnen til at man helst ikke skal kjøre bil med de.. Ikke vet jeg. Ja, og tresko! Det har jeg heldigvis ikke prøvd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå