Annie Skrevet 23. mars 2008 #3341 Skrevet 23. mars 2008 For ikke å snakke om når det har blitt kaldt, men rød saus på... *går og finner mer sitronfromasj*
Loevinna Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3343 Skrevet 24. mars 2008 Det viktigste er at du får i deg noe mat. Så hvis du har lyst på grøt, så spiser du grøt. Dessuten så er jo det kjempegodt! det var godt, så regner med det blir det samme i dag også.. For ikke å snakke om når det har blitt kaldt, men rød saus på... *går og finner mer sitronfromasj* DET er det vanvittig lenge siden jeg har smakt. Men i går laget jeg faktisk så liten posjon at jeg orket å spise opp alt. *flinke meg* Jeg beregner alltid alt for mye, og så ender jeg med å kaste noe... God morgen Mornings
kamela Skrevet 24. mars 2008 #3345 Skrevet 24. mars 2008 Nei, nå blir jeg borte en liten stund. Må prøve å få scrappet et par sider til Så flink du er som har kommet i gang
Loevinna Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3346 Skrevet 24. mars 2008 Håper du har det bra i dag. Så flink du er som har kommet i gang Flink og flink.. Det ble bare noen få sider, så pakket jeg det bort igjen. Kreativiteten min varer så kort..
Loevinna Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3347 Skrevet 24. mars 2008 Jaja.. da er det jobb igjen i morgen. Heldigvis er det bare planleggingsdag, og så må jeg gå tidligere for å rekke naprapattimen min.. Så regner med at dagen i morgen kommer til å gå fort.
Sauen Shaun Skrevet 25. mars 2008 #3351 Skrevet 25. mars 2008 Håper det går greit å komme igang med jobben igjen etter ferien.
Loevinna Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3352 Skrevet 25. mars 2008 God morgen Løven Morn morn. God morgen/formiddag! Håper det går greit å komme igang med jobben igjen etter ferien. Gikk veldig greit det. Og timen min hos naprapaten min var heller ikke så fryktelig. Bekkenet mitt var ikke så ille nå, og det er jo bra.
Loevinna Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3359 Skrevet 26. mars 2008 på loffen, Inlove, Multi og kamela
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå