Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
:klemmer:

:klem::roser:

Takk skal dere ha. :klem:

Vurderer å få unna litt av klesvasken som har en fin tendens til å hope seg opp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom med en forsinka påskehilsen

Skrevet

Innom med en forsinka påskehilsen

Takker for det malle :klem:

Skrevet (endret)

Jeg ga opp på å få sovet mer kl 9. Så ble bare liggende å slappe av litt. Nå har jeg allerede fått dusjet og sett på en maskin med klær. Deilig å se at kleshaugen minker. Jeg har vært veldig sløv med husarbeidet i det siste gitt. :sjenert:

Endret av Loevinna
Skrevet

Da er det deilig å få unna mest mulig før du begynner å jobbe igjen. :jepp:

Skrevet
Da er det deilig å få unna mest mulig før du begynner å jobbe igjen. :jepp:

:jepp: er helt enig i det. Så tror jeg har bare 2,5 maskin igjen før alt er borte. Det er da en del håndklær, en ullvask og en halv maskin med vanlige klær. Burde vel klare å få det unna til tirsdag tenker jeg.

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor leiligheten plutselig skal være så kald! Har slitt i flere dager med å få opp varmen. Men får temp. bare opp i så vidt 19 grader. :fryser: Så jeg varmer meg med en dyne i sofaen.

Skrevet

Jeg var så frossen i går kveld, så jeg skrudde opp termostaten her. Glemte det før jeg la meg. Så nå lufter jeg... :sjenert:

Skrevet
Jeg var så frossen i går kveld, så jeg skrudde opp termostaten her. Glemte det før jeg la meg. Så nå lufter jeg... :sjenert:

Jeg har bare på en varmovn her i stua jeg da.. Men alle vinduer og dører er lukket. Og vi har igrunnen ikke slitt så veldig med å holde det varmt her. Men det blir vel slik når jeg må styre hjemme alene :ler:

Skrevet
Jeg har bare på en varmovn her i stua jeg da.. Men alle vinduer og dører er lukket. Og vi har igrunnen ikke slitt så veldig med å holde det varmt her. Men det blir vel slik når jeg må styre hjemme alene :ler:

Får håpe du får opp varmen snart da. :troest:

Skrevet
Får håpe du får opp varmen snart da. :troest:

Det håper jeg også.

Koser du deg i påska? :klemmer:

Det går litt opp og ned igrunnen :klem:

Skrevet

Sender litt :sol: for å varme deg opp litt.

Skrevet
Sender litt :sol: for å varme deg opp litt.

Har ligget og døst av litt på sofaen under dyna, så det har hjulpe en del.

Skrevet

I mangel på noe annet å se på tv, så endte jeg opp med å se et program om hvordan tvillinger, trillinger og firlinger blir til. Samt utviklingen deres dag/uke for dag/uke, og helt frem til fødsel. Var igrunnen vanvittig spennende program.

Burde vel funnet meg noe mat snart.. men vet bare ikke hva jeg skal lage til.. :klø:

Skrevet

Her blir det stekt laks i kveld. Tenker å spise samtidig som jeg ser Gatas Gynt på tv. Det programmet har jeg gledet meg til hele påska. :hoppe:

Skrevet

Innom deg med en :klemmer:

Og litt :kose:

Skrevet
Her blir det stekt laks i kveld. Tenker å spise samtidig som jeg ser Gatas Gynt på tv. Det programmet har jeg gledet meg til hele påska. :hoppe:

Det ble semuliegrynsgrøt (eller hva det nå heter) på meg i kveld. Var det eneste jeg hadde lyst på... :sjenert:

Innom deg med en :klemmer:

Og litt :kose:

:klem:

Skrevet

Det viktigste er at du får i deg noe mat. Så hvis du har lyst på grøt, så spiser du grøt. :klem:

Skrevet

:Nikke:

Dessuten så er jo det kjempegodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...