Multi Skrevet 21. mars 2008 #3261 Skrevet 21. mars 2008 Nå måtte jeg skrive et innlegg bare for å se hvor mange innlegg jeg har.
Multi Skrevet 21. mars 2008 #3262 Skrevet 21. mars 2008 6.465 med dette. Blir en stund til jeg blir noe annet.
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3263 Skrevet 21. mars 2008 Du mangler nok 1000 innlegg til du blir verdensvandt... Men du skal se at de innleggene går fort. Spesielt når du må skrive et innlegg for å se hvor mange innlegg du har Eller så får du begynne å ta slike hopperunder som malle drev med en stund
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3264 Skrevet 21. mars 2008 Deilig å faktisk være våken før klokken 10, så man føler man får noe ut av dagen. Og idag blir det nok stekte rundstykker til frukost (ligger halvstekte i fryseren..), og så kunne jeg også tenkt meg å steke noen vafler.. Men er ikke sikker på om jeg har alt jeg trenger til det.. Får se... Først skal jeg komme meg ut av morgenkåpen min, og få på meg noe klær. Tror det er en bra begynnelse
Sauen Shaun Skrevet 21. mars 2008 #3265 Skrevet 21. mars 2008 Har egentlig lyst til å subbe rundt i pysjen i hele dag jeg, men jeg kan vel ikke ut og gå tur i den...
Annie Skrevet 21. mars 2008 #3267 Skrevet 21. mars 2008 *oppdatert her også* TTT!!! Prinsessa holder på å lage en sen frokost til oss. Gleder meg til mat nå! GOD PÅSKE!!
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3268 Skrevet 21. mars 2008 Har egentlig lyst til å subbe rundt i pysjen i hele dag jeg, men jeg kan vel ikke ut og gå tur i den... Hvorfor ikke? Jeg har også lyst til å subbe rundt i pysjen min idag. Men så trodde jeg at jeg skulle ut i dag, og kledde like godt på meg. Men nå ser det ut til at jeg kan kose meg inne hele dagen Kansje jeg smetter inn i pysjen etter en dusj senere i kveld. Vafler er godt. Det ble vafler her i huset, og de var gode Leeeeenge siden vi har hatt det. *oppdatert her også* TTT!!! Prinsessa holder på å lage en sen frokost til oss. Gleder meg til mat nå! GOD PÅSKE!! Bedre sent enn aldri
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3269 Skrevet 21. mars 2008 Her :snø: det.. Har holdt på i hele går kveld og idag. Og jeg tusler rundt og . Lurer på om jeg skal ta opp igjen scrappingen min idag jeg.. Lenge siden jeg har holdt på med det, og det ble lagt på hylla for en god stund siden. Og bildene hoper seg opp... Men først skal jeg bare få styr på outlooken min.. Den har jeg ikke brukt på evigheter. Greit å bruke fridagene på å gjøre ting man ellers ikke gidder eller får tid til
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3270 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har klart å ødelegge strømadapteret til den bærbare pcen min!! Og nå er den tom for batteri. Argelgargle!! Og kundeservice har jo selvsagt ikke åpent før på tirsdag.
Annie Skrevet 21. mars 2008 #3271 Skrevet 21. mars 2008 Hvordan har du klart å ødelegge den da? Sjekk på Clas Ohlsson om de har i morra
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3272 Skrevet 21. mars 2008 Hvordan har du klart å ødelegge den da? Sjekk på Clas Ohlsson om de har i morra Ledningen lå under sofaen, og så har den visst havnet under ene benet på sofaen.. Så først begynte hele adapteret å hyle med en skikkelig høyfrekvens pipelyd.. Og hele shiten ble glovarm, og nå har ledningen sprukket.... Så flink er jeg ja... Vet ikke om Clas Ohlsson har noe slikt jeg.. Det er nemlig en Dell maskin gjennom hjemmepc-ordningen gjennom jobben... Så regner med jeg må ta kontakt med Dell... *sukk*
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3275 Skrevet 21. mars 2008 To scrappe, or no to scrappe... :klø: Jeg kommer meg liksom ikke helt i gang.. Men vet at når jeg setter i gang så går det greit unna... Noen som vil sparke meg i gang?
Annie Skrevet 21. mars 2008 #3276 Skrevet 21. mars 2008 (endret) For mitt vedkommende: Not to scrappe Endret 21. mars 2008 av Annie
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3277 Skrevet 21. mars 2008 Men nå var det jo snakk om meg, og ikke deg
Multi Skrevet 21. mars 2008 #3278 Skrevet 21. mars 2008 Jeg synes du skal scrappe og så må du legge ut bildet av resultatet eterhvert.
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3279 Skrevet 21. mars 2008 Jeg synes du skal scrappe og så må du legge ut bildet av resultatet eterhvert. Men.. jeg scrapper i album jeg.. ikke på pc... Har flere prosjekt på gang, så burde vel kommet i gang med noe.. - skal lage album av sommerferien 2006 - gjøre ferdig albumet jeg lager til jentungen av sommeren 2006 - lage album av sommeren 2007 - holder på å scrappe et album fra bryllupet til bror min i 2006? eller var det i 2005? :klø: Det husker jeg faktisk ikke! Så jeg har nok å gjøre på. Etterhvert blir det vel et album av min lille nevø også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå