Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom på en runde for å ønske

God påske :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så koselig med nevø besøk da, kose deg :klemmer:

Har stooor koset meg! :jepp:

Håper flyturen gikk greit og at du koser deg masse med den lille nevøen din :klemmer:

Fikk ikke nusse, kose, lukte, se og kose nok på min lille nevø! :fnise:

God tur og god påske!

Takk for det!

Håper du hadde en fin tur!

Koset meg virkelig. Litt deilig å komme seg litt bort.

Høres ut som du har en kjempefin påske! Håper du får slappet av og ladet batteriene litt :)

Har fått slappet av mye allerede, og har enda en hel uke fri til å lade batteriene på.

Håper du koser deg hos bror og nevø. :klemmer:

Storkoset meg! Og det er bare 1 mnd til dåpen, og da får jeg se han igjen :hoppe:

:klemmer:

GOD PÅSKEFERIE!!

:klem:

Innom på en runde for å ønske

God påske :klemmer:

:klem:

Skrevet (endret)

Da er jeg kommet hjem til meg selv. Flyturene frem og tilbake har gått helt knirkefritt, og jeg slapp unna alt av kø og ventinger. Deilig!

Og min lille nevø.. Ja, han sjarmerte tanta si fullstendig i senk han. Visste veldig gjerne hvilken strenger han skulle spille på. Stort sett så skriker baby'er når de er i fanget mitt, men denne karen storkoset og lå for det meste å bare smilte til tanten sin :rødme: Så jeg fikk ikke kose og nusse nok på den lille go'klumpen. :sjenert:

Men heldigvis så er det bare 1 mnd til dåpen, og da skal jeg jo reise tilbake til gullklumpen min ;)

Endret av Loevinna
Skrevet

Så bra at besøket hos nevøen ble vellykket. Er jo så herlig å være tante. :klemmer:

Skrevet

Så fint å høre at turen gikk bra! :klemmer:

Skrevet
Da er jeg kommet hjem til meg selv. Flyturene frem og tilbake har gått helt knirkefritt, og jeg slapp unna alt av kø og ventinger. Deilig!

Og min lille nevø.. Ja, han sjarmerte tanta si fullstendig i senk han. Visste veldig gjerne hvilken strenger han skulle spille på. Stort sett så skriker baby'er når de er i fanget mitt, men denne karen storkoset og lå for det meste å bare smilte til tanten sin :rødme: Så jeg fikk ikke kose og nusse nok på den lille go'klumpen. :sjenert:

Men heldigvis så er det bare 1 mnd til dåpen, og da skal jeg jo reise tilbake til gullklumpen min ;)

Så koselig :klemmer:

Velkommen hjem!

Skrevet (endret)
Så bra at besøket hos nevøen ble vellykket. Er jo så herlig å være tante. :klemmer:

Begynner å skjønne hvor herlig det er ja ;) Sitter av og til og titter på bildene jeg tok. Prøver å skjønne at jeg faktisk er tante til den lille krabaten :hoppe:

Så fint å høre at turen gikk bra! :klemmer:

Så koselig :klemmer:

Velkommen hjem!

Takk for det! :klem:

Endret av Loevinna
Skrevet
:klemmer: Du får bare nyte bildene av gullgutten. Også er det ikke lenge til du ser ham igjen. Har du funnet ut av dåpsgaven da?
Skrevet
:klemmer: Du får bare nyte bildene av gullgutten. Også er det ikke lenge til du ser ham igjen. Har du funnet ut av dåpsgaven da?

Har nok ikke funnet ut av dåpsgaven enda.. Men har spurt litt foreldrene om hva de ønsker for barnet.. Og de ønsker seg ikke husfyll... :sjenert: MEn jeg har da en mnd igjen, så får bare tenke videre :-D

Skrevet (endret)

Holder en knapp på grøtskjea, jeg, bruksgjenstand som varer :jepp:

Endret av kamela
Skrevet

Innom for å ønske deg en riktig god påske! :sol:

Skrevet
Holder en knapp på grøtskjea, jeg, bruksgjenstand som varer :jepp:

Vurderer den veldig ja.. :sjenert: får nå se hva jeg lander på ;)

Innom for å ønske deg en riktig god påske! :sol:

God påske til deg også :klem:

Skrevet

Jeg har to her som gjerne vil se fotballkamp på tv.. Noe som ikke er helt min greie... Så lurer på om jeg skal bare ta med meg boka mi og tusle ned i senga... :sjenert: Men samtidig så er det jo litt kjedelig å legge seg allerede kl 22 i påskeferien.. selv med krimbok :gjeiper:

*tenker og vurderer*

Skrevet

Ser ikke fotball på tv før Rosenborg er igang med serien igjen jeg... :ball:

Skrevet

Det ble til at jeg lå på sofaen og leste, og så tuslet jeg i seng kl.00. Og sov helt til kl. 11 :hakeslepp::Gjesp:

Lurer på hva jeg skal bruke denne dagen til jeg..

Skrevet (endret)

Innom med en :klem:

Endret av linky
Skrevet

Så deilig å få sove ut skikkelig da. :jepp:

Skrevet
Ser ikke fotball på tv før Rosenborg er igang med serien igjen jeg... :ball:

:duskedame: :duskedame: :ball::danser:

Det ble til at jeg lå på sofaen og leste, og så tuslet jeg i seng kl.00. Og sov helt til kl. 11 :hakeslepp::Gjesp:

Lurer på hva jeg skal bruke denne dagen til jeg..

Jeg sov til halv tolv. ;) Og har tenkt å bruke dagen til å kose meg og ikke gjøre noe spesiellt!

Ungene våre har sølvbestikk, og det blir fremdeles brukt hver dag. Skjeen blir mest brukt. :)

GOD PÅSKE TIL DEG!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...