Loevinna Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3202 Skrevet 14. mars 2008 Var så kos å få påskeklem i dagboka mi at jeg nesten må gi deg en og kose deg i påska og vile litt ut da hvis du er sliten Det man gir, får man ofte igjen Kose dere i kveld og hils MB fra meg. Ha en kjempefin påske med besøk hos nevø og avslapping. Fikk ikke hilst, for så ikke dette innlegget før i dag... Og nå har jeg ferie!! Ser frem til å få slappet av en uke. God morgen Løven Håper dere hadde det hyggelig i går Vi koset oss med masse skravling
Loevinna Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3203 Skrevet 14. mars 2008 Nå har jeg :juhu: PÅSKEFERIE!!!!! :juhu: Kjenner at jeg er ganske så sliten for tiden, og det er litt derfor jeg er her inne så lite.. Eller jeg er her og titter, men legger igjen få spor rundtomkring.. Men det skal bli godt med ca 1,5 uke med fri nå. Få laddet batteriene litt.
Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2008 #3204 Skrevet 14. mars 2008 Nå er det påskeferie for meg også. Om en time sitter jeg på bussen på veg for å møte Skravla :juhu:
kamela Skrevet 14. mars 2008 #3205 Skrevet 14. mars 2008 (endret) sliten idag jeg... og innmari trøtt av for mye luft Det er jo det som er godt med frisk luft - blir sånn deilig trøtt etterpå! Og jeg endte med å tappe i badekaret, så ble liggende der til jeg fikk varmen i meg igjen. Det hjalp godt på det. Så nå blir det middag på meg. *sulten* Misunner alle som har badekar. Vi skal pusse opp badet etterhvert, og da skal jeg ha badekar igjen :juhu: Nå har jeg :juhu: PÅSKEFERIE!!!!! :juhu: Kjenner at jeg er ganske så sliten for tiden, og det er litt derfor jeg er her inne så lite.. Eller jeg er her og titter, men legger igjen få spor rundtomkring.. Men det skal bli godt med ca 1,5 uke med fri nå. Få laddet batteriene litt. Startet påskeferien i går, og det er deilig :juhu: Håper du får slappet av og kost deg masse Nå er det påskeferie for meg også. Om en time sitter jeg på bussen på veg for å møte Skravla :juhu: Kos dere Endret 14. mars 2008 av kamela
Loevinna Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3206 Skrevet 16. mars 2008 Idag reiser jeg for å besøke min lille nevø!! :juhu: gleder meg fryktelig masse :-D Er veldig spent på hvordan den lille gutten har tenkt å oppføre seg når tante holder han.. For små småbarn har en tendens til å begynne å hylskrike når de komme ri fanget på meg... Så har mest erfaring med litt større barn jeg da. Jeg gleder meg! Jeg gleder meg! Men jeg gruer meg litt også.. for har bare flydd alene en gang før.. Og på tilbakeveien da, så måtte flyet snu pga av problemer.. så be sittende på flyplassen og vente.. og vente... Ikke noen god opplevelse akkurat. Men håper at det går bra denne gangen. 2,5 time til vi må kjøre til flyplassen. Og jeg har ikke begynt å pakke enda! Men fryktelig vanskelig å få pakket når mannen ligger og sover på soverommet.. Hmm.. Får vel vekke han om ikke så alt for lenge.
Loevinna Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3208 Skrevet 16. mars 2008 God tur! Flyturen går helt sikkert bra! Takk for det. Regner med at flyturen går bra, men er bare litt smånervøs likevel...
Multi Skrevet 16. mars 2008 #3209 Skrevet 16. mars 2008 Forstår det, men tenk på hva som venter deg på andre siden av flyturen.
Loevinna Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3210 Skrevet 16. mars 2008 Forstår det, men tenk på hva som venter deg på andre siden av flyturen. I know! :hoppe:
Loevinna Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3211 Skrevet 16. mars 2008 Og så skal jeg jo forresten ha med meg boken jeg holder på å lese, "Menn som hater kvinner". Og den begynner å bli så spennende, at den kommer nok til å gjøre flyturen kort
Loevinna Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3212 Skrevet 16. mars 2008 Nei.. kanskje jeg burde begynne å rydde opp her etter gårsdagens festligheter...
kamela Skrevet 17. mars 2008 #3215 Skrevet 17. mars 2008 Håper flyturen gikk greit og at du koser deg masse med den lille nevøen din
Gjest marihan Skrevet 17. mars 2008 #3218 Skrevet 17. mars 2008 Høres ut som du har en kjempefin påske! Håper du får slappet av og ladet batteriene litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå