Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, nå er vinteren over for min del. Var ute og gikk en tur her om dagen, og da så jeg på forskjellige busker at det har begynt å bli litt grønt på noen av dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syk kan du ikke bli nå nei. Da går du glipp av all moroa i påsken. :hoppe:

Kan ikke bli syk når jeg snart skal besøke min lille nevø :hoppe:

Har faktisk hatt en dag med oppholdsvær i dag vi. Har til og med vært mildvær, så snøen krymper... :jepp:

Heldige du er da... Vil ha vår jeg nå.. :sjenert:

:juhu:

Men jeg kan vel like gjerne finne frem vinterskoene igjen. :sjenert:

Har du pakket de bort?! :overrasket: du er jo optimist...

Nei, nå er vinteren over for min del. Var ute og gikk en tur her om dagen, og da så jeg på forskjellige busker at det har begynt å bli litt grønt på noen av dem.

Vil ha vår! :hoppe: Vil ha vår! :hoppe:

Skrevet

Og jeg endte med å tappe i badekaret, så ble liggende der til jeg fikk varmen i meg igjen. Det hjalp godt på det. Så nå blir det middag på meg. *sulten* :sprettoy:

Skrevet
Hørtes deilig ut med ett bad :-D

:jepp: Var deilig! Egentlig utrolig lenge siden sist jeg har gjort det. Var flinkere til å slappe av i badekaret med et glass rødvin før....Det var min måte å koble ut på. I kveld ble det da uten vinen :fnise:

Skrevet

Kunne i grunn tenkt meg både bad og vin jeg

Skrevet

Kan virkelig anbefales. Og gjerne med av lys og bare stearinlys. Gir en behagelig atmosfære :)

Skrevet

Må bare skaffe meg badekar først, helst ett hjørnekar og med bobler. Vin har jeg

Skrevet

Har badekar, men etter ørten urinveisinfeksjoner, så har jeg ikke turt å ta ett bad på mange år. Men nå har jeg jo ikke hatt UVI på noen år heller da, så kanskje ett kjapt ett en gang går greit :jepp:

Skrevet

Kom hit du, så skal du få låne mitt. Men det er uten bobler. Men du kan godt få en boks med svisker eller druer med meg. Så, vips! så har du bobler :fnise:

Skrevet
Har badekar, men etter ørten urinveisinfeksjoner, så har jeg ikke turt å ta ett bad på mange år. Men nå har jeg jo ikke hatt UVI på noen år heller da, så kanskje ett kjapt ett en gang går greit :jepp:

Da sier jeg bare: Kos deg!

Skrevet

Klart jeg har pakket vekk vinterskoene..... neida, har bare ikke brukt dem på en stund.

Ønsker meg egentlig badekar jeg også. Det er deilig når nakke og skuldre slår seg vrange......

Skrevet
Klart jeg har pakket vekk vinterskoene..... neida, har bare ikke brukt dem på en stund.

Ønsker meg egentlig badekar jeg også. Det er deilig når nakke og skuldre slår seg vrange......

Ikke brukt vinterskoa på en stund? Da er du heldig... Her blir de brukt hver dag... Men kanskje jeg er litt mer ute enn det du er... :sjenert:

Har egentlig vurdert boblebadekar når vi skal pusse opp badet.. men vurdera heller å ta et vanlig.. Vurderer om jeg vil ha av denne typen man ser her .... *drømmer om nytt bad*

Skrevet

Har vel brukt vintersko et par ganger de siste par-tre ukene. Bruker joggesko til og fra jobb og skifter på jobben.

Er jo ikke ute så mye at jeg rekker å bli kald på føttene. :fnise:

Skrevet

Nei, nå tror jeg at jeg skal legge bort pc'en for en liten stund. Se om det er noe på tv og hekle litt. Lese litt i boka mi vurderer jeg også å gjøre. Men blir fint lite gjort når jeg sitter med pc'en åpen :gjeiper:

:vinke: Snakkes brått :fnise:

Skrevet

Gleder meg til vi får boblekar...

Skravla: Du kan ta med deg skiene dine ;)

Skrevet
Gleder meg til vi får boblekar...

Skravla: Du kan ta med deg skiene dine ;)

Synes jeg hørte noen nevne navnet mitt, men hørte tydeligvis feil...... :tunge1:

Skrevet

Skravla, du kan låne skiene mine! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...