Loevinna Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3141 Skrevet 10. mars 2008 Her er det nok ikke så mye å gå glipp av skal jeg love deg :gjeiper:
Loevinna Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3144 Skrevet 11. mars 2008 I dag frister det lite å gå på jobb... Det bøtter ned i store mengder her. Og i utgangspunktet skal jeg være ute mesteparten av dagen.. en liten del av meg håper på at planene blir avlyst, men har igrunnen liten tro på at det skjer. Det hadde vært bedre å bare krype under dyna igjen, og tilbringe dagen på sofaen under pledd og med varm te... Meeeen... det er vel bare å kle på seg og ut i regnet. *dobbeltsukk*
kamela Skrevet 11. mars 2008 #3147 Skrevet 11. mars 2008 Da skal jeg være helt ærlig med folk her inne.. Jeg er en smule lei av kg for tiden... det har selvsagt ikke noe med folkene her inne å gjøre, men bare at det tar mye av tiden min (som mange andre her inne har kommentert også). Derfor kommer jeg til å være her inne litt mindre fremover, men jeg kommer sterkere tilbake Jeg har ikke oppdatert meg i dagbøkene idag, kun min egen + i bloggene. Og frykt ikke, jeg har ingen planer om hverken å slette meg selv eller dagboken min! Bare så det er sagt Det er vel noe rammer de fleste av oss innimellom, så ta det som det kommer Håper det er fremgang på kjellerstua
malle Skrevet 11. mars 2008 #3148 Skrevet 11. mars 2008 HA en fin dag ute i regnet. Regn er ikke så ille bare man er ordentlig kledd.
Loevinna Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3149 Skrevet 11. mars 2008 Ha en fin dag i regnet! Var helt greit å være ute, men gurimalla så godt det var å komme inn igjen *glad jeg slipper å gå ut* Vi hadde faktisk mange barn som var ute fra kl 9.30 idag og til 14.30. Mens det bøttet ned med regn, og faktisk var det INGEN barn som klaget og ville inn tidligere. De koset seg i vanndammene Det er vel noe rammer de fleste av oss innimellom, så ta det som det kommer Håper det er fremgang på kjellerstua Tar det rolig jeg ja. ikke alle bøkene jeg orker å oppdatere meg i om dagen, men tar min egen først og fremst. men jeg kommer noke sterkere tilbake, om jeg kjenner meg selv rett :gjeiper: Kjellerstua mangler 2.strøket med maling + gulvet. Men håper å få det unna senest til etter påske HA en fin dag ute i regnet. Regn er ikke så ille bare man er ordentlig kledd. Jeg hadde faktisk dårlige sko idag.. så ble våt på bena, ble kald og slet med å få varmen i meg. Heldigvis hadde jeg husket å ta med meg tørre sokker, så hjalp litt å få skiftet.
Loevinna Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3150 Skrevet 11. mars 2008 sliten idag jeg... og innmari trøtt av for mye luft
Loevinna Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3152 Skrevet 11. mars 2008 Sant det malle Fryser fortsatt jeg.. skal snart finne meg noe varm te og litt middag tror jeg..
Loevinna Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3154 Skrevet 11. mars 2008 Varm dusj hjelper når man er frysen Det samme sier Skravla, så får meg springe meg en tur gjennom dusjen da
Skravla Skrevet 11. mars 2008 #3155 Skrevet 11. mars 2008 Det samme sier Skravla, så får meg springe meg en tur gjennom dusjen da Men brydde du deg om mitt råd alene? Neida.......
malle Skrevet 11. mars 2008 #3156 Skrevet 11. mars 2008 Sammen er vi sterke vet du Skravla( ihvertfall til å overtale )
Loevinna Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3157 Skrevet 11. mars 2008 Men brydde du deg om mitt råd alene? Neida....... Sammen er vi sterke vet du Skravla( ihvertfall til å overtale ) Nei, komme meg i dusjen før jeg blir syk her. DET kan jeg ikke ha noe av nå!
Skravla Skrevet 11. mars 2008 #3158 Skrevet 11. mars 2008 Nei, komme meg i dusjen før jeg blir syk her. DET kan jeg ikke ha noe av nå! Syk kan du ikke bli nå nei. Da går du glipp av all moroa i påsken.
Sauen Shaun Skrevet 11. mars 2008 #3159 Skrevet 11. mars 2008 Har faktisk hatt en dag med oppholdsvær i dag vi. Har til og med vært mildvær, så snøen krymper...
Skravla Skrevet 11. mars 2008 #3160 Skrevet 11. mars 2008 Har faktisk hatt en dag med oppholdsvær i dag vi. Har til og med vært mildvær, så snøen krymper... :juhu: Men jeg kan vel like gjerne finne frem vinterskoene igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå